Annatko miehesi vetää käteen?
Olen 25 vuotias nainen ja seurustellut pian kaksi vuotta saman kundin kanssa ja välillemme on kehkeytynyt kova riita siitä,saako poikaystäväni tyydyttää itseään vai ei.
Mielestäni on kuvottavaa ajatella häntä yksin "se" kädessään ja olen sanonut että ainut tapa harrastaa seksiä on vain minun kanssani.
Hän on nyt alkanut uhkailla jättämisellä,koska puutun hänen touhuihinsa. Väitää saavansa suuremman tyydytyksen omilla käsillään(tiedän että valehtelee ja haluaa vain ärsyttää).
Mutta en vain voi sietää ajatusta siitä että hän runkkaa.
Mitä mieltä itse olette masturboinnista? Minun mielestäni naisille se suokoon mutta miehille,varsinkaan omalleni,en sitä suo!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan vetää ja katsella samalla kun pidän pupuvibraattoria sisälläni. Välillä mies laukeaa ennen minua, mutta jos on jaksanut orgasmiini asti, annan työntyä sisääni ja laueta sinne paljaalla.
N49
Jos miehesi laukeaa ennen sinua, annatko ruiskia rinnoillesi tai pillun päälle?
M32
Kyllä saa ruiskia.
Kyllä nauraisin ääneen, jos naisystävä kieltäisi runkkauksen.
Me runkataan yhdessä vaimoni kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan vetää ja katsella samalla kun pidän pupuvibraattoria sisälläni. Välillä mies laukeaa ennen minua, mutta jos on jaksanut orgasmiini asti, annan työntyä sisääni ja laueta sinne paljaalla.
N49
M32
Kyllä saa ruiskia.
Hienoa. Otatko koskaan suihin samaan aikaan?
Tumputta se kumminkin. Jos ei muuten niin persuporukalla.
Hän on poliittinen runkkari. Onanoi omaksi edukseen muiden tarpeista välittämättä. Äänestääkin kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
M32
Kyllä saa ruiskia.
Hienoa. Otatko koskaan suihin samaan aikaan?
Voin ottaa lopuksi myös suihin jos mies haluaa mutta yleensä on jo ehtinyt laueta ennen minua.
Vierailija kirjoitti:
Annatko kakkosta tai nieletkö?
Olen antanut ja niellyt, mutta harvemmin.
Tuo on oikea asenne , olet ihana nainen.🌹
Porvoossa on kyllä jännittäviä naisia. Huonoja sängyssä, mutta silti kieltävät miehiltään runkkauksen. Tämä palsta ei kyllä petä koskaan :D
Vierailija kirjoitti:
Miten se pitäs naisille suoda, mutta miehille ei? Mikä ero?
Miehelle siitä masturboinnista on jopa enemmän hyötyä kuin naiselle. Testosteronituotanto pysyy hyvänä, eikä ole yhtä suurta riskiä eturauhasvaivoihin.
Pilemminkin miehille se suotakoon ja naisilta se pitäis kieltää. Naisetkin saattais olla halukkaampia seksiin, kun eivät masturboisi.
On siitä naisellekin hyötyä
Masturbointi ok, jos on yksin. Mutta jos olen kotona ja mies ilman seksiehdotusta menee suljetun oven taakse runkkaamaan, on jotain mitä en ymmärrä.
M32