Miksi kuukkareiden aikaan tekee mieli makeaa?
Tekee vaan mieli maata peiton alla ja mussuttaa suklaata.
Kommentit (37)
Mulla blodiksien aikaan tekee mieli kikkeliä.
Kyllä nuo mieliteot ovat aina ennen menkkoja, kuten myös pohjaton ruokahalu. Kaikki muuttuu normaaliksi kun menkat alkaa. Myös PMS loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä sanotaan viidesluokkalaisia viikeiksi, ilmeisesti kuukautiset on kuukkarit
Entä sitten kun kuukilla alkaa kuukkarit?
Kun mulla on punaiset viikot, niin silloin herkutellaan jätskillä ja limpsalla!
Onneksi en ole nainen niin ei ole kuukkareita.
Rättiviikolla on saatava poppareita!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo mieliteot ovat aina ennen menkkoja, kuten myös pohjaton ruokahalu. Kaikki muuttuu normaaliksi kun menkat alkaa. Myös PMS loppuu siihen.
Premenkkulisyndris ei ole parisuhteen kivoin juttu, mutta kun antaa sille hauskan lempinimen niin iloksihan tuokin muuttuu!
No ei tee, vaan ennen kuukautisia.
"Osalla naisista ruokahalu kasvaa juuri ennen kuukautisia. Sokeria, rasvaa ja ehkäpä jotain suolaista. PMS-oireena nälän tunne kohdistuu usein epäterveelliseen ruokaan."
Kun minulla on maalarit talossa, alkaa tehdä mieli muuraria. 😁
Me kutsutaan leikkisästi mun miehen kanssa niitä pinkeiksi päiviksi!🤭
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että sun tekee aina mieli mussuttaa makeaa. Tekosyy sun kuukkarit.
Höh ei se ole mikään tekosyy, jos on huomannut, että kuukautisten aikana makeanhimo on voimakkaampi.
Tekosyyksi se muuttuu vasta, jos sille antaa periksi.
Mä ainakin tiedostan, että yksi pahimpia pms-oireita mulla on kyltymätön nälkä ja makeanhimo. Sen tunnistaminen tekee siitä vaan helpommin ymmärrettävän asian, ei mitään tekosyytä mässäilylle.
Vierailija kirjoitti:
Kun minulla on maalarit talossa, alkaa tehdä mieli muuraria. 😁
Minun taas putkimiestä, tv-lupatarkastajaa tai sähkömittarinlukijaa. Harmi ettei noita kahta viimeksi mainittua ole enää olemassakaan. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että sun tekee aina mieli mussuttaa makeaa. Tekosyy sun kuukkarit.
Höh ei se ole mikään tekosyy, jos on huomannut, että kuukautisten aikana makeanhimo on voimakkaampi.
Tekosyyksi se muuttuu vasta, jos sille antaa periksi.
Mä ainakin tiedostan, että yksi pahimpia pms-oireita mulla on kyltymätön nälkä ja makeanhimo. Sen tunnistaminen tekee siitä vaan helpommin ymmärrettävän asian, ei mitään tekosyytä mässäilylle.
PMS oireet eivät esiinny kuukautisten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko molemmat pinkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko molemmat pinkeitä?
Minä ainakin olen silloin masuliinin kohdalta aika pinkeä!
Kun minulla on monkkukipuja, laitan massulin päälle lämpötyynyn!🤗
😅👌