Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten muilla vauvoilla.....

Vierailija
05.03.2007 |

meillä on 2 vkon ikäinen pieni poika ja kuin odotin häntä niin monet varoitti että nyt sitten oma aika menee ja suihkuun ym muualle et pääse ilman vauvaa, huutoa ja tississä riippumista on. Näin 2 vkon jälkeen odotan et koska ne alkaa. Meillä vauva kirjamellisesti syö ja nukkuu,aivan kun vauvaa ei talossa olisi. SYötän hänet illalla n.klo 23 ja seuraavan kerran hän herää 4-5 aikaa. Mikään iso hän ei ollut syntyessään 3350 ja 48. Äitini kertoi että olin itse ollut vauvana aivan samanlainen syönnyt ja nukkunut. Tuttavani sanoi että nauti nyt kyllä se jossain vaiheessa alkaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös nukkui paljon ja hyvin. Käytiin kahviloissa, pitkillä kävelyillä, leivoin, saunoin... ym. mitä aikaisemminkin. Oma asennoituminenkin auttaa paljon, myös koliikkiin ym. Lapseni on ensimmäinen ja olen aina asennoitunut niin, että lapsi ei ole este vaan hidaste. Tietysti olen joutunut luopumaan monestakin asiasta, mutta ei oma elämä lapsen syntymään lopu!!

Hyvää jatkoa vauvasi kanssa!

Vierailija
2/2 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusi kuin syötävä aamu seitsemästä ilta yhteentoista ja heräsi yöllä ties kuinka monta kertaa. Ei se nyt 7kk ikäisenäkään mitenkään paljon nuku. Muutaman vartin mittaisen pätkän ja yöllä herättää mooonta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän