Oletko koskaan kysynyt onko puolisosi pettänyt ja olet saanut rehellisen vastauksen?
Siis että puoliso on oikeasti pettänyt, ja kysyttäessä myöntänyt asian? Vai esittääkö kaikki eka kiinni jäätyään että eeeii mitää oo tapahtunut.
Kommentit (11)
En ole koskaan kysynyt. Miksi kysyisin?
Eipä ole tullut edes mieleen kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys.
Miksi? Minä olen kysynyt erään epäilyttävän loman jäljiltä, että pettikö puoliso mua. Ja hän myönsi.
Olen kysynyt ainakin kahdesti tai kolmesti. Välissä meni vuosia. Lopulta sain rehellisen vastauksen.
Mistä sen tietää onko "en ole pettänyt" rehellinen vastaus?
Eipä ole tullut kysyttyä. Eipä ole puolisokaan kysynyt minulta. Ei ole tullut aihetta epäillä enkä jostain syystä ole kovin mustasukkainen. Kokeilkoot kun ei tuo tauteja kotiin.
Oikeastaan toivoisin että hänellä olisi joku seksiin liittyvä erikoistoive jota pyytäisi saada avioliiton ulkopuolella toteuttaa koska minultakin sellainen voisi löytyä...Toisaalta en haluaisi itse keikuttaa venettä, liitto on liian hyvä kevytmielisesti tuhottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kysynyt. Miksi kysyisin?
Jos pelkäisit että tartuttaa sinut?
Esittää. Kerrankin tuli aamulla kotia ja haisi niin vieraalta mieheltä että hyi*****. Selitys oli että oli nukkunu miehen sängyssä. Ei voinu myöntää. Kyllä sen näkee jos ihminen valehtelee.