Tuntipalkkasi ja koulutusasteesi?
Kommentit (41)
87,60/ tunti +alv
Peruskoulu. Itseoppinut Kaivinkoneenkuljettaja.
En toimi konsulttina, joten en tuntilaskuta.
Keskimääräinen kuukausipalkkani jaettuna työtunneille on 42 €/h, DI.
14,60€/h. On tk eläkkeeni jos lasketaan 160h/kk. Amis käytynä.
15,49 päivätyö, ammattikoulu.
Miehellä vuosipalkka palkkatöistä päivätyöstä 65000, koulutus peruskoulu.
Ihan peruskoulupohjalta 32,30 tunti ,eno otti töihin ja opetti. Ehkä olisi pitänyt opiskella joku ammatti niin vois ehkä tienata paremminkin.
35 e/h tohtori ja pari maisterintutkintoa
Noin 135e/h. Kaksi teknisen alan masterintutkintoa.
Mitä hemmettiä... te saatte palkkaa...
Vierailija kirjoitti:
87,60/ tunti +alv
Kaivurin taksoja olen aina ihmetellyt, koneet, huollot ja remontit kalliita mutta silti taksat "halpoja". Jonkun verran itsekkin joutunut kaivattamaan. Joku sähkömies laskuttaa enempi ja työvälineet mahtuu peräkonttiin.
Mä ainakin saan kuukausipalkkaa ja nyt kun työnkuva ja palkka muuttui, niin en tiedä mikä olisi tuntipalkka. Aiemmin tiesin sen kun maksettiin lisiä niin se näkyi palkkalaskelmassa tai kun olin opintovapaalla niin tein keikkaa tuntipalkalla omalle työpaikalle. Nyt en enää tee vuorotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
87,60/ tunti +alv
Kaivurin taksoja olen aina ihmetellyt, koneet, huollot ja remontit kalliita mutta silti taksat "halpoja". Jonkun verran itsekkin joutunut kaivattamaan. Joku sähkömies laskuttaa enempi ja työvälineet mahtuu peräkonttiin.
Polttoaineet maksaa paljon. Varmaankin oma kone ja tuntilaskutus tuo 87. Tästäpä sitten vähennetään kaikki. Kaivinkonetta kun olen tilannut voi siihen olla siirtokustannukset isoja kun ei saa ajaa tietä pitkin. Joskus on ollut polttoaineen hinnalla joku kaivamassa niin 500 on äkkiä kulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
87,60/ tunti +alv
Polttoaineet maksaa paljon. Varmaankin oma kone ja tuntilaskutus tuo 87. Tästäpä sitten vähennetään kaikki. Kaivinkonetta kun olen tilannut voi siihen olla siirtokustannukset isoja kun ei saa ajaa tietä pitkin. Joskus on ollut polttoaineen hinnalla joku kaivamassa niin 500 on äkkiä kulutettu.
Ei paljon kuskille jää palkkaa
80 e h + 80 pv lomaa
Sosiaalitoimen päällikkö Hki
Hum kand.
Vajaa 110€ tunti. Koodari oman firman kautta. Ylioppilas.
13-15€, ammattikoulu. Teen keikkaa siksi vaihtelee mitä maksetaan
15,00 Korkeakoulututkinto.