Kotiäidit - lihoin töissä 5 kiloa vuodessa!
Olen aivan shokissa! Olen lievästi ylipainoinen.
Kun olin lasten kanssa kotona, ulkoilin joka päivä monta tuntia ja söin terveellistä kotiruokaa.
Nyt kun olen toimistotöissä ja syön ravintolalounaita, paisun kuin pullataikina.
Nauttikaa siitä ulkoilusta, kun olette vielä kotona. IIkk!
Kommentit (8)
Vierailija:
Nyt kun olen toimistotöissä ja syön ravintolalounaita, paisun kuin pullataikina.
Sama täällä. 5kg napsahti painoa lisää lyhyessä ajassa. En syö sen enempää kuin kotona ollessani, mutta tietokoneen ääressä istuminen on tehnyt tehtävänsä. Ennen juoksin lasten perässä kotona ja ulkoiltiin paljon.
Mä olen vuoden aikana syönyt 2 (kaksi) karkkipussia ja syönyt kerran kuussa yhden pullan!
Meillä kun olisikin salaattibaari jossain lähellä!? Ei yhden yhtään koko kaupunginosassa!
nimim. ylipainoinen AP
Vierailija:
Meillä kun olisikin salaattibaari jossain lähellä!? Ei yhden yhtään koko kaupunginosassa!nimim. ylipainoinen AP
Työmatkat kuljen autolla ja silloinkin syön karkkia. Hyi, lasten kanssa kotona ollessa karkkeja tuli syötyä tosi harvoin. Nyt karkinsyömisestä on tullut tapa, töihin on mukavampi lähteä, kun tietää, että siellä odottavat irtokarkit ja suklaapatukat.
Töissä/koulussa tietyt ruokailuajat, liikkumista toimipaikkaan ym.!!!
Mutta kun täällä tulee niin harvoin seurusteltua työkavereiden kanssa, että yhteinen lounas on sosiaalista HERKKUA.
Mä päätin ruveta syömään hedelmiä töissä ja otan lounaalla aina sen kevyimmän? Terveellinen aamupala varmaan auttaisi myös. Kevyellä jaksaa jos iltapäiväksi hedelmiä, eikö juu?
Illalla kun on jo valoisaa voisi ehkä vähän ulkoilla ennenkuin menee tarhasta kotiin?
Mä en halua olla pullero!
Painonvartijoihin en ala. Elämästä tulee niin rajoittunutta, eikä ajattele kuin ruokaa. Vaikka se toimiikin kuin tauti.
Kuulostaa pelottavalta, uskaltaako tässä enää edes töihin mennä?