Pizza muffinit, onko hyviä?
Oletteko maistaneet näitä uutuuksia? Kannattaako ostaa.
Kommentit (28)
Muffini, jonka sisällä on runsaasti ketsuppia. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Eiks niit voi tehdä itsekin?
Voi tietty, mutta nyt halusin kokemuksia kaupan ostetuista
Pizzamuffini? Weeteen herkulta kuulostaa.
Kannattaisi muodostaa oma mielipide niistä vaikka maistamalla
Kuinka paljon niissä on lisäaineita?
En oikein tiedä, on varmaan ihan hyvää mutta pitsassa kyllä vetoaa alunperin yhtenä asiana juurikin se muoto, eli lättänä viipale. En halua että tuntuu pullan syömiseltä.
Pakettiin olisi mahtunut 6 kpl pizzamuffineja.Hassun vajaa pakkaus. Muffinin koko on aika pieni. Ja hinta tosi kallis. Maku ihan hyvä.
Ei tule ostettua uudestaan. Liian kallis määrään ja kokoon nähden. Eikö siinä mainoksessa ollut että jaettavaksi...ei kuvaa kyllä tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon niissä on lisäaineita?
Mozzarellassa ei yhtään ja Hawaiissa palvirouheen lisäaineet. Miksi pakasteissa olisi paljon lisäaineita?
Molempia maistettu. Tykkäsin kovasti taikinakuoren mausta, mutta täytteen tomaattisose on omaan makuun liian hapan.
Ideana kuitenkin mielestäni hyvä ja aion jatkossa kokeilla tehdä itse omaan makuun käyvillä täytteillä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä rakas. Ihan mitä vain voi tehdä itse. Mutta sitä ei nyt kysytty.
Kyllä kävi hiukopalasta ihan hyvin. Nykyisin kun pasteijat on täysin mauttomia, olleet jo vuosia. Lihapasteija, munariisipasteija, oli aikoinaan mun herkkuja mutta ala-arvoisen surkeita olleet jo vuosia. Joten pizzamuffini voittaa ne kyllä kirkkaasti.
Meillä tykätään! Ehdottomasti aion ostaa jatkossakin. Ei ole pullamainen ollenkaan ja maut sekä juusto, pohja, täyte, no kaikki ne, ovat hyvässä balanssissa. Pitsalle hyvä rinnakkaistuote.
Aapeen kasari testasi ja totesi hyväksi. Hän on siis tubettaja. Pitää itsekkin testata.
Minusta ne Hawaii-makuiset oli ihan ok. Se ei silti tarkoita, että ap tykkäisi niistä myös. Ihan on itse jokaisen kokeiltava.