Antaisitko miehelle anteeksi jos hän potkaisee sinun koiraa suutuspäissään?
Kommentit (40)
En ikinä. Kertoo ihmisestä sen, että en haluaisi olla ikinä missään tekemisissä.
En tietenkään. En missään tapauksessa hyväksy eläinrääkkäystä enkä väkivaltaa.
I d i o o t t i luiskaan.
Psykopaatit tekee noin. Tunteettomat häiriintyneet paskat.
En !!!! Raukkis saisi lähteä tiehensä sillä sekunnilla.
Ikinä en antaisi anteeksi, enkä u ohtaisi.
Ei ole koiraa, mutta kissanpotkija lähtisi vaihtoon samantien. Jo se että suutuspäissään potkii seinää tai halkopinoa olisi merkki että on jotain ongelmia tunteidenhallinassa ja jos elävää olentoa potkii niin ei ole kaikki kunnossa.
Potkaisisin takaisin. Suutuspäissäänhän saa potkaista?
En, vaikka mulla ei ole koiraa, enkä erityisesti edes pidä koirista, on eläimeen kohdistettu julmuus anteeksiantamatonta. Ja kertoo myös vakavista vihanhallinnan ongelmista.
Eksäni potkaisi kerran omaa kissaansa ja se tuntui pahalta :(
Miehenä en antaisi anteksii jos nainen potkaisee minun kissaa. Sen jos tekee niin kannattaa kadota alta aika yksikön minun silmistä.
En todellakaan. Eksäni paljastui tällaiseksi sekopääksi, suhteemme päättyi kun hän läimäisi koiraani ja minä löin häntä sen jälkeen raivon vallassa paistinpannulla ja vessaharjalla samalla kun ajoin paskiaisen pois asunnostani.
En. Ja saattaisin vaikka t*ppaa tuollaisen miehen. Ei mitään armoa. Itsehän hyväksyi väkivallan potkaistessaan koiraa.
Deittailin tyyppiä joka potkaisi ärtyneenä kaverinsa kissaa kun se tuli tekemään tuttavuutta, vihainen "mee ny siitä" ja potkaisu. Lopetin luonnollisesti tapailun siihen.
En ikinä. Lentäisi mies ulos kuin leppäkeihäs!
hyi hitto
En missään nimessä, mies lähtee heti vaihtoon jos pahoinpitelee minun lemmikkiä/lemmikkejä