Antaisitko miehelle anteeksi jos hän potkaisee sinun koiraa suutuspäissään?
Kommentit (40)
Annoin mutta kuten arvata saattaa, minä olin seuraava. Se siitä sitten.
En todellakaan, tulisi kauhea haloo ja todennäköisesti löisin miestä tai ainakin ajaisin hänet ulos talosta pidemmäksi aikaa ja tämä tarina on tosi.
En antaisi, kenellekään. Minun koiraani ei lyödä eikä potkita.
Psykopaatti tuollainen on, ei mikään mies.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä, mies lähtee heti vaihtoon jos pahoinpitelee minun lemmikkiä/lemmikkejä
Jep, Been there done that. Mies oli rauhallinen ja omasi luontoarvot, joita itse arvostan. Tuli hyvin juttuun mun koirien kanssa. Muutettiin yhteen. Oltiin oltu 5v yksissä kunnes mies retuutti mun vanhempaa koiraa ilman syytä. Rakastin miestä yli kaiken, mutta rakkaus kuoli siihen paikkaan.
En todellakaan antaisi. En minkäänlaisia eläimeen tai ihmiseen kohdistuvia potkuja.
No en todellakaan antaisi. Nollatoleranssi väkivaltaan ja ihminen joka kajoaa viattomaan eläimeen on sairas ja vaarallinen luonteeltaan. Voi koira ressua...
En missään nimessä. Mulle on ihan sama onko oma koira vai joku pulu kadulla, mies lähtisi vaihtoon sillä sekunnilla kun näkisin potkimassa yhtäkään eläintä. Tuo kertoo niin paljon ihmisestä, että en halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä joka moiseen kykenee.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla enää missään yhteydessä väkivaltaiseen eläinrääkkääjään?
Tuo on kymmenen metriä korkea punainen lippu!
Mutta entäs jos koira antaakin anteeksi miehelle ja ovat sen jälkeen parhaita kavereita? Mites päin immeiset sen jälkeen ootte?
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäs jos koira antaakin anteeksi miehelle ja ovat sen jälkeen parhaita kavereita? Mites päin immeiset sen jälkeen ootte?
Ai alistunut koira, joka mielistelee pahoinpitelijäänsä? Tuota ei ehdi edes tapahtua, kun heivaan miehen samantien pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä, mies lähtee heti vaihtoon jos pahoinpitelee minun lemmikkiä/lemmikkejä
Jep, Been there done that. Mies oli rauhallinen ja omasi luontoarvot, joita itse arvostan. Tuli hyvin juttuun mun koirien kanssa. Muutettiin yhteen. Oltiin oltu 5v yksissä kunnes mies retuutti mun vanhempaa koiraa ilman syytä. Rakastin miestä yli kaiken, mutta rakkaus kuoli siihen paikkaan.
"Rakastin miestä yli kaiken, mutta rakkaus kuoli siihen paikkaan" 😮 Ei viattomia eläimiä saa tietenkään vahingoittaa turhan päiten, mutta kuulostat todella ailahtelevalta ja oudolta! Syvät tunteesi kuolevat, kun toinen tekee mielestäsi virheen?? Käsittämätöntä. Ei herrajumala, taisi olla lottovoitto miehelle päästä sinusta eroon. Ei mitään lojaalisuutta, anteeksiantoa tai luottamusta. Sairasta.
Koirathan ovat usein todella ärsyttäviä otuksia, mutta ei niitä silti pidä potkia!
Itse en mene koirien lähellä. Jos koirasta ei pidä, pysy siitä kaukana. Parempi molemmille.
Kissojen ja koirien potkijat ovat sairaita ihmisiä.
Riippuu voimasta ja syystä. Jos toistuvaa, niin varmasti luiskaan. Eläinten kiusaajat rääkkää myös itseään heikompia ihmisiä, kuten lapset.
Mies ei pidä koirastasi, joten pidä koira ja mies kaukana toisistaan. Ei tuossa mitään anteeksiantoa tarvita. Ei ole pikkulapsista kyse.
En