Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehelle anteeksi jos hän potkaisee sinun koiraa suutuspäissään?

Vierailija
05.02.2025 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
22/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin mutta kuten arvata saattaa, minä olin seuraava. Se siitä sitten.

Vierailija
24/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!!!! 

Vierailija
25/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, tulisi kauhea haloo ja todennäköisesti löisin miestä tai ainakin ajaisin hänet ulos talosta pidemmäksi aikaa ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
26/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi, kenellekään.  Minun koiraani ei lyödä eikä potkita.

Vierailija
27/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti tuollainen on, ei mikään mies.

Vierailija
28/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä, mies lähtee heti vaihtoon jos pahoinpitelee minun lemmikkiä/lemmikkejä

Jep, Been there done that. Mies oli rauhallinen ja omasi luontoarvot, joita itse arvostan. Tuli hyvin juttuun mun koirien kanssa. Muutettiin yhteen. Oltiin oltu 5v yksissä kunnes mies retuutti mun vanhempaa koiraa ilman syytä. Rakastin miestä yli kaiken, mutta rakkaus kuoli siihen paikkaan.

Vierailija
29/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan antaisi. En minkäänlaisia eläimeen tai ihmiseen kohdistuvia potkuja. 

Vierailija
30/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan antaisi. Nollatoleranssi väkivaltaan ja ihminen joka kajoaa viattomaan eläimeen on sairas ja vaarallinen luonteeltaan. Voi koira ressua...

Vierailija
31/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Mulle on ihan sama onko oma koira vai joku pulu kadulla, mies lähtisi vaihtoon sillä sekunnilla kun näkisin potkimassa yhtäkään eläintä. Tuo kertoo niin paljon ihmisestä, että en halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä joka moiseen kykenee.

Vierailija
32/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla enää missään yhteydessä väkivaltaiseen eläinrääkkääjään?

Vierailija
33/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kymmenen metriä korkea punainen lippu!

Vierailija
34/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs jos koira antaakin anteeksi miehelle ja ovat sen jälkeen parhaita kavereita? Mites päin immeiset sen jälkeen ootte?

Vierailija
35/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Samantien ukko ulos. 

Vierailija
36/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta entäs jos koira antaakin anteeksi miehelle ja ovat sen jälkeen parhaita kavereita? Mites päin immeiset sen jälkeen ootte?

Ai alistunut koira, joka mielistelee pahoinpitelijäänsä?  Tuota ei ehdi edes tapahtua, kun heivaan miehen samantien pihalle. 

Vierailija
37/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä, mies lähtee heti vaihtoon jos pahoinpitelee minun lemmikkiä/lemmikkejä

Jep, Been there done that. Mies oli rauhallinen ja omasi luontoarvot, joita itse arvostan. Tuli hyvin juttuun mun koirien kanssa. Muutettiin yhteen. Oltiin oltu 5v yksissä kunnes mies retuutti mun vanhempaa koiraa ilman syytä. Rakastin miestä yli kaiken, mutta rakkaus kuoli siihen paikkaan.

"Rakastin miestä yli kaiken, mutta rakkaus kuoli siihen paikkaan" 😮 Ei viattomia eläimiä saa tietenkään vahingoittaa turhan päiten, mutta kuulostat todella ailahtelevalta ja oudolta! Syvät tunteesi kuolevat, kun toinen tekee mielestäsi virheen?? Käsittämätöntä. Ei herrajumala, taisi olla lottovoitto miehelle päästä sinusta eroon. Ei mitään lojaalisuutta, anteeksiantoa tai luottamusta. Sairasta.

Vierailija
38/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirathan ovat usein todella ärsyttäviä otuksia, mutta ei niitä silti pidä potkia!

Itse en mene koirien lähellä. Jos koirasta ei pidä, pysy siitä kaukana. Parempi molemmille.

Kissojen ja koirien potkijat ovat sairaita ihmisiä.

Vierailija
39/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu voimasta ja syystä. Jos toistuvaa, niin varmasti luiskaan. Eläinten kiusaajat rääkkää myös itseään heikompia ihmisiä, kuten lapset.

Vierailija
40/40 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pidä koirastasi, joten pidä koira ja mies kaukana toisistaan. Ei tuossa mitään anteeksiantoa tarvita. Ei ole pikkulapsista kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi