Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmat tuntuu tässä iässä n50V pariutuvan platonisen kaveruuden kautta työpaikalla

Vierailija
05.02.2025 |

parinvalinnassa seksuaalinen puoleensavetävyys nousee kaiken ikäisillä korkealle, tietysti jokaisen omalla tasolla, mutta väitän tämän pinnallisuuden olevan yhä osa parinvalintaa vanhetessamme, niin miehillä kuin naisilla. t. n 48"

En ole huomannut omassa tuttavapiirissä. Tai siis tiedän yksittäisiä sellaisia, jotka vieläkin juoksee ulkonäön perässä, mutta se tuntuu jotenkin kauhaen epäkypsältä, ja itse ainakin haluaisin välttää tällaisia ihmisiä.

Useimmat tuntuu tässä iässä pariutuvan platonisen kaveruuden kautta, niin että tavataan mukava ihminen jossain omassa elämässä kuten työ, harrastus, naapurusto tms. ja sitten vähitellen ihastutaan. Harva viitsii tinderöidä tai juosta baareissa erityisesti seuraa etsimässä. Moni sanookin suoraan, että se maailma on niin pinnallinen, ettei kiinnosta ollenkaan.

Itse löysin oman mieheni 44-vuotiaana ja myös vähän etsimättä. En mä ajatellut, että enää koskaan olisin miehen kanssa, edes seksiä, saati parisuhdetta, mutta kun työpaikalle tuli viereiseen työpisteeseen pahuksen mukava kaveri, johon ihastuin enemmän ja enemmän sitä mukaan mitä enemmän juteltiin. Ei hän ollut komea, lyhyt, laiha, kaljuuntunut, enkä minä ole kaunis: lihava, väsyneen näköinen, rumasti vanhentunut naamasta. Mutta älyt ja huumorintajut natsasi ihan uskomattoman hyvin. Niin siitä tuli sitten seurustelua ja lopulta avioliitto. Seksi on hyvää ja sitä on paljon,  vaikka syttyminen perustuukin meillä enemmän henkiseen yhteyteen kuin visuaaliseen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin???

Exkaunotar56v

Vierailija
2/6 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ..näin ne ihmiset pariutuu....TYÖPAIKALLA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ VANHATPOJAT TÖIHIN!!!!

Vierailija
4/6 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen yhteys??? mieheen jonka roikkumahan tunnet yhdynnän aikana???

Vierailija
5/6 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin???

Exkaunotar56v

Eli huonon itsetunnon lisäksi sinä et myöskään ymmärrä lukemaasi.

Aika vaikea tuollaisen on postilaatikolla keneenkään ihastua, ei natsaa jutut eikä huumori.

Vierailija
6/6 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu sinulle. Onnea teille! Kunpa nämä muut ulkonäkökeskeiset ihmiset ymmärtäisivät tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän