Threadsissa pelkkää kuolemaa, syöpää ja läheisten menettämisiä
En tiedä miksi algoritmi syytää mulle noita, vai syytääkö teille muillekin?
Vai onko se vaan alustan ominaisuus, että ihmiset avautuvat siellä näistä?
En siis sinänsä moiti, hyvä että on väylä jossa purkaa ja saada vertaistukea ja tsemppejä, tekee myös ihmisille hyvää havahtua siihen mitkä harmit elämässä oikeasti ovat harmittelun arvoisia...
Mutta mä en voi kohta enää käydä threadsissa ollenkaan, kun en kestä sitä jatkuvaa surua, elämän epäreiluutta, murhetta ja menettämistä. Pelkään ja ahdistaa jo muutenkin ihan liikaa ja liian usein, että itselle tai jollekin läheiselle tapahtuu jotain. Ja tuolla ahdistukseni kasvaa 100x.
Kommentit (21)
Minulla algoritmi tarjoaa treffailumaailmasta ja sairauksista valittamista.
Oon huomannut saman, mustakin vähän ahdistavaa.
Ilmeisesti näitä yllättävän paljon threadsissa
Ihan samaa tarjoaa mulle, en viitsi enää käydä kun alkaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkämaalaisia/ kielisiä ne on?
Ihan suomalaisia.
Mua surettaa se alle 30v nuori syöpään kuoleva äiti.
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa se alle 30v nuori syöpään kuoleva äiti.
Tiedän ketä tarkoitat, tämä tullut itsellänikin vastaan siellä monesti, ja kyllä, surettaa ihan hirveästi ja käy sääliksi (empaattisella tavalla). En pysty niitäkään enää lukemaan, kun en kestä uutista joka lienee kohta tulossa.
Minulle ei ole koskaan tarjonnut mitään sairauksista. Mulla on jotain tinder-tarinoita, kun olen niitä erehtynyt lukemaan ja politiikkaa.
Siis toiset kertoo otteita elävästä elämästä ja teitä alkaa ahdistaa? Ei vissiin teidän tunnetaidoilla ole kehumista jos ei tavallista elämää kestä.
Vierailija kirjoitti:
Siis toiset kertoo otteita elävästä elämästä ja teitä alkaa ahdistaa? Ei vissiin teidän tunnetaidoilla ole kehumista jos ei tavallista elämää kestä.
Nyt et ihan ymmärtänyt aloituksen pointtia.
Ne algoritmit on päätellyt että sä et ole trunp äänestäjä eli kaikkea pahaa ja syöpää sulle siis.
Vierailija kirjoitti:
No, lue itse kerrasta toiseen monia sydäntäsärkeviä tarinoita esim. kuolevista ihmisistä, joilla pieniä lapsia. Sinun tunnetaidoissasi ja empatiakyvyssäsi on jotain vikaa, jos ei ala surettaa ja ahdistaa.
Pointti on siis että näitä tulee niin PALJON siellä vastaan, että sitä elämän epäreiluutta, sairautta, kipua, ikävää ja surua tulee iso annos. Ei kai kukaan kestä sellaista pitkään? Minä en ainakaan. Omassa elämässä ja tuttavapiirissäkin paljon murhetta, niin ei vaan jaksa/pysty enää sitten viihdettä etsiessään(!) lukea vieraiden ihmisten vaikeuksista. Murheelliseksi ja ahdistuneeksi siinä tulee.
En ole nähnyt yhtäkään. Mulle tuli vaan deittailusta ja jatkuvaa naisvihaa, niin en enää jaksanut ja poistin sovelluksen.
Kuulostaa kyllä sellaiselta paikalta, että mitä mieltä siellä on olla? Mitä sieltä saa, pahan mielen lisäksi?
Varmaan se on joku ikäkysymys. Eli meille keski-ikäisille akoille näytetään noita.
Aika naurettava keino yrittää saada porukkaa siirtymään takaisin äksään 😂
Äärioikeisto on aina yhtä tyhmää.
Olen onnellinen, en edes tiedä mikä se on enkä halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, en edes tiedä mikä se on enkä halua tietää.
Parempi kuin Muskin X, missä levitetään valeinfoa.
Threads vielä olemassa? Se on isoin asia tässä. Vasemmiston kaikukammio kun twitterissä ja Facebookissa alkoi suututtaa että muiden mielipiteitä ei enää poisteta tasan poliittisella agendalla, jonka Mark Zuckerberg myönsi JRE podcastissa, ja Elon sai tietää samat twitterissä kun osti alustan. Siis aivan valtavat huutonaurut. Onneton paikka täynnä vihaisia ihmisiä. Koko äppi poistoon.