Onko täällä ketään tähän aikaan?
Ja miksi olet?
Itse kärvistelen niinkin kurjan asian kans kun kurkkukipu. En ole koskaan ollut näin kovassa kurkkukivussa etten saa nukutuksi. Tää ajaa hulluuden partaalle. Koko ajan pitää jotain tehdä tai yrittää ajatella jotain muuta että vähän helpottais. Särkylääkkeitä syön, mutta niistä ei yhtään apua.. tosi kurjaa. Ei kenelläkään olis helpotusvinkkejä?
Kommentit (6)
Olen vielä raskaana joten en voi käyttää kuin Panadolia. :(( Voi surkujen surku.
see tulee vedet silmiin jos ei nielase niin sitten vasta ottaakin kipeetä. Suukin on kipee, erityisesti ikenet ja huulet. Aivan kuin olis kauheasti reikiä hampaissa. Korvat on kans tosi kipeet. Sellanen pistävä kipu. Kaikenlisäks lima rohisee kurkussa, mutta menppä yskäsemään. On tää hirveetä. Ja kaikenlisäks kävin illalla lääkärissä jossa sanottiin että ihan tavallista kurkkukipua. Mistähän tällasen saa.
Huomenna täytyy tyttö viedä tarhaan, en mitenkään jaksais hoitaa häntä. Sain sairaslomaa muutaman päivän ja aivan hirvittää mennä töihin sitten perjantaina. Olen nimittäin ensiavussa töissä ja siellä tänään kävin lääkärissä tuossa illalla. Jouduin tietysti kertomaan lääkärille raskaudestani ja kohta sen tietää koko henkilökunta. :(.
vain rentoudun hetken ja lepäillään yhdessä vauvan kanssa ja sitten taas jtketaan. Poika myös viihtyy aika paljon yksikseen lelujensa kanssa. Opettelee innoissaan ja hartaasti ryömimistä. :)
kin hommata. Olen vasta 20 ja vain peruskoulun käynyt. Ajattelin mennä oppisopimukseen sitten kun poika on tarpeeksi vanha päivähoitoon.
Taidetaan muuten olla ainoita me kaks täällä... :)