Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu etta elama menee pilalle kun ei ole ystavia :(. Tana viikonloppuna olen vaihtanut pari lausetta lapsen kaverin aidin kanssa kun sovittiin etta kaveri tulee leikkimaan meille

Vierailija
04.03.2007 |

ja miehen kanssa tyyliin " huomenta ja hei hei" kun on ollut miltei koko ajan töissä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aktiivisesti yhdessä seurakunnassa, ja olen tutustunut siellä moniin mukaviin ihmisiin. Missäpäin asut?

Vierailija
2/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä niitä ystäviä " hankitaan" ? Tuntuu että kaikilla on omat piirinsä enkä halua tuppautua. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mistä olet kiinnostunut ja missäpäin asustat?

Keksitään yhdessä sulle jotain!

Vierailija
4/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan kahvitella, muilla lasten kavereitten äideillä ei tunnu olevan yhtään kiinnostusta sellaiseen tai niin ainakin itse olen tulkinnut.

En kerkeä kerhoilemaan kun olen työelämässä, kerhoiluajoista ei ehtinyt jäämään ystäviä vaikka silloin kun juostiin noissa niin oli paljonkin tuttavia ja se oli mukavaa. Asun Helsingissä. ap

Vierailija
5/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä ikäinen olet? Mistä olet kiinnostunut ja missäpäin asustat?

Keksitään yhdessä sulle jotain!

Vierailija
6/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalta, lasten koulun vanhempainyhdistyksestä, omista harrastuksista, lasten harrastusten kautta, leikkipuistosta, naapurista ja yksi ystävyys alkoia ihan sattumalta yhdestä tilaisuudesta. t. 2

Vierailija
7/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asun myös Helsingissä. Itse teen lisäksi paljon töitä, ja tuntuu ettei niitä ystäviä edes ehdi hankkia. Sitten kun olis viikonloppuna vapaa-aikaa, niin nökötän vaan kotona muksun kanssa. Tylsää.

Vierailija
8/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoosta. Sama tilanne, kaverit jääneet kotiseudulle ja täällä ainoat kaverit on työkaverit.

Vierailija
9/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joillain tanssiopistoilla on äiti/lapsi tunteja, sieltä voisi onnistaa jos yhtään on sellainen juttu mikä kiinnostaa. Tietty mikä tahansa muukin harrastus, vaikka ihan itsekseenkin toimisi (olettaen, että pääset lapselta lähtemään).

Entäpä esim. töistä? Onko siellä ketään jota voisit käydä kysymässä vaikka alkuun lounaskaveriksi? Omat klikit sielläkin varmaan joo, mut yllättävän nopeasti niihin juttuihin pääsee mukaan. Rohkeasti vaan juttelemaan. En usko, että kukaan pitää tuppautumisena. Minusta ainakin on ihanaa tutustua uusiin ihmisiin =)

Vierailija
10/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanu ystäviä mm. synnytys-sairaalasta, neuvolan äitiysvalmennusporukasta, työpaikalta, koulusta ja puistosta joiden kanssa on pidetty yhteyttä vuosia. Mene vaikka seurakunnan alfa-kurssille, siellä on keskusteluryhmät joissa väkisin tutustuu muihin. t.4

ps. sori jos jankutan tästä seurakunnasta, mutta siellä olen saanu tosi hyviä ystäviä, joden kanssa tulee puhuttua vähän syvällisempiäkin välillä...

Vierailija
11/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa ehtisikö kavereihin pitämään yhteyttä.

Saa kirjoittaa kisulainen @ luukku. com.

Vierailija:

ja asun myös Helsingissä. Itse teen lisäksi paljon töitä, ja tuntuu ettei niitä ystäviä edes ehdi hankkia. Sitten kun olis viikonloppuna vapaa-aikaa, niin nökötän vaan kotona muksun kanssa. Tylsää.

Vierailija
12/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen saanu ystäviä mm. synnytys-sairaalasta, neuvolan äitiysvalmennusporukasta, työpaikalta, koulusta ja puistosta joiden kanssa on pidetty yhteyttä vuosia. Mene vaikka seurakunnan alfa-kurssille, siellä on keskusteluryhmät joissa väkisin tutustuu muihin. t.4

ps. sori jos jankutan tästä seurakunnasta, mutta siellä olen saanu tosi hyviä ystäviä, joden kanssa tulee puhuttua vähän syvällisempiäkin välillä...

Vierailija
13/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainakin joillain tanssiopistoilla on äiti/lapsi tunteja, sieltä voisi onnistaa jos yhtään on sellainen juttu mikä kiinnostaa. Tietty mikä tahansa muukin harrastus, vaikka ihan itsekseenkin toimisi (olettaen, että pääset lapselta lähtemään).

Entäpä esim. töistä? Onko siellä ketään jota voisit käydä kysymässä vaikka alkuun lounaskaveriksi? Omat klikit sielläkin varmaan joo, mut yllättävän nopeasti niihin juttuihin pääsee mukaan. Rohkeasti vaan juttelemaan. En usko, että kukaan pitää tuppautumisena. Minusta ainakin on ihanaa tutustua uusiin ihmisiin =)

Vierailija
14/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käsitellään kristinuskon perusasioita ja keskustellaan ryhmissä ko aiheesta luennon jälkeen. Kaikki ei ole uskovaisia, mutta toki kiinnostuneita kristinuskosta. Googleta jos kiinnostaa, niin löydät lähimmän paikan.