Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko kiinnostunut vanhojentanssiparistaai?

Vierailija
04.02.2025 |

Kun pyysit jonkun vanhojentanssipariksesi, olitko kiinnostunut hänestä muussakin mielessä kuin tanssiparina?

Itselleni pari oli aika samantekevä, kunhan oli joku. En puhunut parini kanssa tanssien ulkopuolella.

Tyttäreni tanssii kohta. Tuntuu, että kaikki ovat kiinnostuneita onko hänen ja parinsa välillä jotain. 

Pyydetäänkö siis pariksi yleensä jotakuta, josta on kiinkostunut? En ollut tällaista ennen edes ajatellut.  Pari oli vaan pari. Samoin kuin vaikka jossain esitelmässä ryhmätyönä.

Olitko kiinnostunut tanssiparistasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni tanssi tyttöystävänsä kanssa. Arvaapa kuulinko monta hiukan säälivää "aaa joo meilläkin joutuivat jotkut tanssimaan tyttöparin kanssa, kun poikia oli vähemmän".

Itse en ollut omasta paristani yhtään kiinnostunut, eikä hänkään takuulla minusta. Päädyimme pariksi yhtä epäsuosittuina kumpikin.

Vierailija
22/27 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pyytänyt oli muhun ihastunut, mikä ilmeni tanssien jälkeen. Mutta ilmeisesti oli ihastunut jo tansseihin pyytäessään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan! Hyi oksetus. 

Ei meillä itse pyydetty ketään vaan meidät laitettiin pituusjärjestykseen pojat omaan riviin ja tytöt toiseen. Siitä sitten jaettiin parit pisimmistä aloittaen. Kaksi tyttöparia tuli koska poikia vähemmän.

Onpa tosi ilkeästi sanottu nuoresta ihmisestä. Oikeastaan ihan oksettava kommentti.

Voi snif.

Vierailija
24/27 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Olin niitä "jämätyttöjä", joka tanssi tyttöparina.

Vierailija
25/27 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan! Hyi oksetus. 

Ei meillä itse pyydetty ketään vaan meidät laitettiin pituusjärjestykseen pojat omaan riviin ja tytöt toiseen. Siitä sitten jaettiin parit pisimmistä aloittaen. Kaksi tyttöparia tuli koska poikia vähemmän.

Voi kurja. Tyttöparihomma on nöyryytyksen huippu ja muutenkin typerää.

Vierailija
26/27 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla oli paljon vähemmän poikia, niistä kaksi oli mulle tosi hyviä kavereita mutta sen fyysisesti yhteensopivamman kanssa oltiin tanssipari. Seurusteltiin molemmat tahoillamme. Aikaahan tästä on ihan helkkaristi, 1982... 

Vierailija
27/27 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni tanssi tyttöystävänsä kanssa. Arvaapa kuulinko monta hiukan säälivää "aaa joo meilläkin joutuivat jotkut tanssimaan tyttöparin kanssa, kun poikia oli vähemmän".

No, tottakai sitä säälittiin.