Sähköpostijännitys
Tiedätkö sen tunteen, kun on lähettänyt jollekin sähköpostia ja on vähän huolissaan siitä, millaisen vastauksen saa? Miten yleensä menettelet silloin, vilkuiletko joka välissä onko vastausta tullut vai lykkäätkö sähköpostin tsekkausta mahdollisimman pitkälle? Vai kannattaisiko jättää kokonaan lähettämättä sellaiset viestit, joihin tulleita vastauksia on sitten vaikea uskaltautua lukemaan?
En tarkoita tällä nyt mitään virallisempien ja pakollisten asioiden hoitamista, vaikka nekin taatusti joskus jännittävät, vaan yksityisempiä viestejä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole nettiä kotona, joten kävelen muutaman kilometrin päähän kirjastoon katsomaan, onko vastausta tullut. Jos ei ole, menen seuraavana päivänä uudestaan jne. Yleensä siinä käy niin, että vastausta ei tule ollenkaan, mutta saanpa ainakin liikuntaa. Jännityskin vähän hälvenee kävellessä.
Millä välineellä sinä tänne palstailet? Eikö ne muut kirjastossa jo odota äkäisenä vuoroaan, kun yksi selailee Vauva-palstaa vaan?
Ei se tiedä että sähköpostit voi lukea kännykälläkin. Tietokone siihen pitää monen muunkin mielestä olla.
Hän sanoi, että kotona ei ole nettiä. Eikö se tarkoita, ettei ole myöskään älypuhelinta.
Käyttää siis varmaankin työaikansa Vauviksella palstaillen. Toivottavasti työnantajansa tajuaa tuon ja mukauttaa toimenkuvaa, jättää vähemmän luppoaikaa tai antaa sitä reilusti, totta kai ilman palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole nettiä kotona, joten kävelen muutaman kilometrin päähän kirjastoon katsomaan, onko vastausta tullut. Jos ei ole, menen seuraavana päivänä uudestaan jne. Yleensä siinä käy niin, että vastausta ei tule ollenkaan, mutta saanpa ainakin liikuntaa. Jännityskin vähän hälvenee kävellessä.
Millä välineellä sinä tänne palstailet? Eikö ne muut kirjastossa jo odota äkäisenä vuoroaan, kun yksi selailee Vauva-palstaa vaan?
Ei se tiedä että sähköpostit voi lukea kännykälläkin. Tietokone siihen pitää monen muunkin mielestä olla.
Hän sanoi, että kotona ei ole nettiä. Eikö se tarkoita, ettei ole myöskään älypuhelinta.
Käyttää siis varma
Työaikaa? Miksi pitäisi lukea sähköpostit kirjastossa, jos tätä palstaa voi lukea työajalla?
Tuskin ko henkilö on edes töissä, jos ei ole varaa ostaa mitään laitetta, jolla pääsee nettiin.
Kuitenkin sekin ahdistaa että EI lue jotain viestiä.
Minulla sama ongelma. Joskus olen vetkutellut monta viikkoa ennen kuin olen avannut viestin. Jo viestin näkeminen saapuneista on liikaa.
Jos ei ole vaihdettu puhnuja. Toiset ovat sen verran varautuneita, etteivät jakele numeroaan joka matchille.
Random sp-osoitteen voi heittää kelle vain.