Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan sinusta voi soittaa

Vierailija
16.09.2008 |

ihan tuntemattomalle ihmiselle? En tarkoita virastoja ym. vaan ihan yksityistä ihmistä.

Mä en kehtais soittaa ennen klo 9 aamulla ja illalla en enää klo 20 jälkeen. Sunnuntaisin en soittaisi enenn klo 12.

Mulle soitti sunnuntaina työasioissa outo ihminen klo 6! Jotain rajaa....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli asia ei ole elämän tärkeä ja koskee maanantaita.

Mutta ikinä ei kuudelta. Oliskohan mahdollista, että on valvonut pitkään lapsien tai muiden takia. Ja sumentunut kellon ajasta.

Itse kerran vahingossa soitin seitsämältä, kun olin jo pari tuntia valvonut lasten kanssa

Vierailija
2/3 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehellä voi soida illalla yhdeksän jälkeen, vaikka me mennään jo yhdeksältä nukkumaan. Ennen mies jopa vastailikin niihin puheluihin, mutta nykyään se jo uskoo, ettei se voi olla niin tärkeää, ettei asiaa ehtisi hoitaa aamullakin.

Ja yhtä huonoa puhelinkäytöstä on miehelläkin. Just sunnuntaina huomautin sille, kun soitti työasiaa, mikä ei todellakaan ollut mikään kiireinen. Moitin vähän, että sen pitäisi osata erotella työ ja vapaa-aika paremmin. No se oli stressissä, ja halusi saada asian selväksi, mutta ei selvästikään ajatellut, että entäpä jos se vastaaja vietti todellakin juuri vapaapäivää, niin kuinka kiva sen oli vastailla mieheni tiedusteluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi opettajille ehkä arkena 7-21 ja viikonloppuina myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan