Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muita juustoja voi helposti tehdä itse kuin mozzarellaa- kuinka kauan mzzrllaa kuuluu puristella kiinteäksi

Vierailija
04.02.2025 |

Teetkö liian matalassa lämmössä mozzarella kun lämmitän maidon 45 asteeseen ja litraan laitan 4 rkl etikkaa ja 1/4 rkl suolaa?

Sitten siis nostelen paakkuuntuvat juustomöykyt ja alan puristella niitä mutta tuntuu että möykyistä loputtomasti tihkuu maitoa, kuinka "vetisiä" maidoista mozzarella kuuluu olla?

Olen siis nelivuotiaiden kaksosten äiti joista toinen haluaa vielä äidinmaitoa ja minulta tulee ihan hirveän paljon maitoa. Asumme aika korvessa ja emme voi maitoa mihinkään kuljetella. Olen ajatellut että hyvää ravintoa kuitenkin ja mieheni kanssakin maitoa juodaan ja tätä mozzarellaa olen tehnyt mutta jää maitoiseksi. Olen myös kuivattunut maitojauheeksi osan ja käyttänyt leivonnassa. Kehonrakennus - ja fittnesspiireissä toki maksettaisiin hyvin viinin verran maidosta ja maitojauheesta vielä enemmän, myös vaeltajia ja laihduttajia maito kiinnostaisi mutta mieluummin tekisin säilyviä juustoja maidostani.

Miksi äidinmaito yhä tabu yhteiskunnassa, kysyy eräs

Lypsytonnari

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan