Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stereotypia jota sinusta oletetaan mutta asia onkin päinvastoin?

Vierailija
04.02.2025 |

Polkaistaanpa ketju tästä teemasta käyntiin!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän sovinnaiselta perheenäidiltä joka seuraa saippuaoopperoita ja kuuntelee iskelmää, mutta kuvitelkaapa noille kaikille ominaisuuksille vastakohdat, niin olette lähempänä totuutta. Toisaalta tämä sopii minulle hyvin, tykkään yksityisyydestä enkä halua herättää sen kummempaa huomiota. Kunhan vaan elelen ja olelen juuri niin kuin itse tykkään.

Vierailija
2/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään tyypillinen syrjäytynyt pitkäaikaistyötön. Elintapani ovat keskiluokkaiset. Kotini on täynnä taidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en tiedä, mitä stereotypioita musta oletetaan, mutta ainakin se puoli mussa on, että mun kiinnostuksenkohteet ja harrastukset ovat keskenään aika eri ääripäistä. Jos joku tietää, että harrastan asiaa x, hänelle saattaa olla vaikea kuvitella, että olen kiinnostunut myös asiasta y. Ja luonteessanikin on monia yleensä aika vastakkaisina pidettyjä piirteitä. Esim. olen ystävällinen ja ymmärtäväinen ihminen, mutta jos jollekulle pitää sanoa joku epämiellyttävämpi asia suoraan, voin tehdä sen. 

Vierailija
4/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen nuori mies ja sinkku, niin olisin muka inceli, kun todellisuudessa olen vapaaehtoisesti sinkku vela.

Vierailija
5/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen äiti, en ole yleispätevästi lapsirakas.

Vierailija
6/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ilmeisesti viisaalta.  Saan/sain 😉 työpaikkoja helposti. 

Olen tyhmä. 

Vierailija
7/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän ilmeisesti viisaalta.  Saan/sain 😉 työpaikkoja helposti. 

Olen tyhmä. 

Mua pidettiin nuorempana myös älykkäänä luultavasti silmälasien ja pikkuvanhan käytöksen takia. Kävin laserleikkauksessa ja sen jälkeen ei ole enää älykkyyttä oletettu olevan ja päin vastoin bimbona pidetty välillä vaikka enpä sellainenkaan ole. T:en mikään älykäs mutta en tyhjäpääkään

Vierailija
8/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nuorista naissukupuolisista helposti mitään koskaan kysymättä oletetaan, että heidän elämänsä tarkoitus on pariutua ja aina kun jonkun kanssa kommunikoi ihan iloisesti, myönteisesti ja tavanomaisesti, onkin siinä kyse iskemistapahtumasta. Hoh, hoi, jaa.

Nuorena mua ei kiinnostanut pariutuminen, deittailu, eikä varsinkaan oikein jonkun ihmisen etsiminen ja metsästäminen pariutuakseen, heh. Halusin vain tulla ihmisten kanssa toimeen ja tulin väärintulkituksi useaan kertaan.

En kyllä muuten liiaksi ajattele, mitä stereotypioita ihmisillä on. Nehän kertovat vain heistä itsestään ja heidän maailmankuvastaan, eivät muista.

Vierailija
9/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen homo, vaikka olen umpihetero.

Vierailija
10/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan että olisin korkeakoulutettu ja nirppanokka. 

Vierailija
11/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava nainen 50v nainen, värjätyt hiukset ja värikäs pukeutuminen.

Minusta ajatellaan että olen laiska ja tyhmä mukataiteellinen hippi joka luulee itsestään liikoja ja on olevinaan räväkkä, ja tottakai syön kuin hevonen, kaiken mikä liikkuu.

Eikä mikään pidä paikkaansa. Työttömänäkin teen paljon kaikenlaista, paikallispolitiikassa, yhdistyksissä jne.

En ole hippi, enkä taiteellinen vaikka tykkäänkin kovasti kaikesta kauniista, mutta aikalailla kaikki perheenjäsenet piirtää jne. paljon paremmin kuin minä, minä olen varmasti vähiten taiteellinen äiti, sisarukset ja lapset... tosin heistäkään kukaan ei ole hippi, yksi on erikoisemmin pukeutuva, mutta ihan eri tyylinen kuin minä. En ole myöskään kukkahattutäti vaikka olenkin vihreä, en ole kasvissyöjä tai käy pridessa.

Vierailija
12/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahva pitkä parrakas miehekäs mies eikä kukaan usko että olen homo. Harrastukseni ovat kuitenkin ooppera ja viinit. 

Vierailija
13/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla omakotitalossa ja oon kotirouva, luulevat että laittelen ruokaa ja siivoilen täällä. Oikeesti en viihdy keittiössä, en ole taitava kokki, käytän paljon eineksiä ja käydään paljon ulkona syömässä. Ja meillä käy siivooja. 

Lisäks luullaan että elän miehen siivellä tai tuilla, ei pidä paikkaansa sekään. 

Vierailija
14/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt eikä kiinnostakaan. Mutta ihan hauska ketju.

Vierailija
15/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies rahoittaa asumiseni, autoni yms. koska hän on varakas. Oikeasti maksan kaiken itse.

N

Vierailija
16/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minua kiinnostaa lapset ja toisten ihmissuhteet. Oikeasti päiväkoti olisi minulle työpaikoista painajainen ja mitään muiden elämästä juoruilua en jaksa.

N30

Vierailija
17/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän sovinnaiselta perheenäidiltä joka seuraa saippuaoopperoita ja kuuntelee iskelmää, mutta kuvitelkaapa noille kaikille ominaisuuksille vastakohdat, niin olette lähempänä totuutta. Toisaalta tämä sopii minulle hyvin, tykkään yksityisyydestä enkä halua herättää sen kummempaa huomiota. Kunhan vaan elelen ja olelen juuri niin kuin itse tykkään.

En nyt keksi mikä on saippuaooppera vastakohta. Luontodokumentit? 

Vierailija
18/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen aina ollut hyvövartaloinen, pitkähiuksinen ystävällinen puhelias sinkkunainen, luullaan että miehiä riittää ja virkeää SEKSIELÄMÄÄ. Todellisuus: en harrasta yhden illan suhteita, en välitä parisuhteista, en pidä seksistä , minulla on bakteerikammo, en voisi edes suudella.

seksiä ei ole enää, olen lopettanut kaiken sellaisen jo aikoja sitten. Minulla on aikuiset lapset, vaikka päälle päin luullaan edelleen silloin tällöin, että vasta harkitsen perheenperustamista, koska olen suht nuorekas

En harrasta mitään ns. Naisten harrastuksia , mutta esim. Kryptomarkkinoista, teköälystä ja lentokoneista tiedän kaiken mahdollisen. Myös liuta muita eriskummallisia harrastuksia. 

Vierailija
19/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap ensin itsestäsi jokin oletus.

Vierailija
20/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luulevat minua ~25 vuotiaaksi jonneksi joka pelaa tietsikallaan kaiket päivät. 

Todellisuudessa olen 33v perheenisä joka rakastaa puutarhan ja traktorin laittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän