Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöpätutkimukset ja puolisolle kertominen

Vierailija
04.02.2025 |

miten te olette kertoneet puolisollenne? Minulla toistamiseen tämä tilanne, ensimmäisen kerran kolmisen vuotta sitten. En kertonut puolisolleni mitään, koska hän ei osaa tukea minua, vaan alkaa hyökkääväksi minua kohtaan kun olen heikoimmillani. Suhteemme ei ole ok, mutta erinäisistä syistä en pysty irrottautumaan. Silloin tulokset olivat negatiiviset. Nyt taas syöpäepäily, nyt eri syöpää kuin viimeksi. Taaskaan en ole kertonut puolisolleni mitään meneillään olevista tutkimuksista. Hän ei näe tai halua nähdä minussa mitään outoa päällepäin. En tiedä osaanko peittää huoleni ja tuntemukseni niin hyvin ettei mitään näy ulospäin, vai eikö hän vaan välitä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin pistänyt noin tunteettoman kumppanin pellolle jo ajat sitten. Oma puolisoni kävi kanssani sekä tutkimuksissa että tuloksia kuulemassa, kuskasi minut hoitoihin, suri kanssani kun oli surtavaa ja iloitsi kun kaikki oli vihdoin ohi.

Miten tunteettoman, ei syöpä eikä sen epäily näy päällepäin. Jos ei kertonut viimeksi eikä kerro nytkään, niin odottaako että puoliso lukee ajatukset ? Kyllä on välillä vajaata sakkia täällä, pitäähän se nyt arvata vaikkei kerro mitään ja kyllä pitää tukea vaikkei tiedä mitään. Kyllä nyt on taas ap uhriutuja, avautuu tänne muttei aio kertoa puolisolle joka ei lue ajatuksia 

Luitko ap:n aloitusta ollenkaan? Hän kertoi että puoliso käy hyökkääväksi kun hän itse on heikoimmillaan ja eniten tuen tarpeessa

Kusipäisyys näkyy olevan sinunkin vaivasi. En ymmärrä tätä palstaa enää ollenkaan. Joka ketjuun tulee kiusaajat ja ilkeilijät. Ehdotus kunnon ihmisille: ei tehdä aloituksia eikä vastailla ollenkaan. Antaa ilketten ihmisten haukkua toisiaan. 😈

Tiedän ap, miltä sinusta tuntuu😣

Vierailija
42/43 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut syövän ja parantunut. Puolisoni tuki kiitettävästi (kuljetti, teki ruuat ja siivoukset, hellitteli jne.). Jos tulisi epäilys uudesta syövästä en kyllä kertoisi hänelle ennen kuin vasta varman tiedon saatuani ihan vaan säästääkseni hänet tuskasta, jota epäilykin aiheuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka konkreettinen tämä syöpäepäily on? Epäiletkö itse syöpää? Epäileekö lääkäri syöpää?

Jos lääkäri epäilee syöpää, niin kertoisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi