Millaisen puolison halusit, ja millaisen sait?
Kommentit (32)
Toiveissa oli luotettava ja rauhallinen, enemmän intro- kuin ekstroverttimies joka on perhekeskeinen ja parisuhdekykyinen sekä ehdottomasti savuton ja ennemmin jopa raitis kuin alkoholin kanssa läträävä viikonloppukännääjä. Mies jonka kanssa on riittävän samankaltainen ajatus- ja arvomaailma sekä elämäntyyli ja huumorintaju.
Jäin ikisinkuksi.
Hankalan sain, onneksi erottiin, ei olisi ikinä pitänyt mennä naimisiin.
Sain lopulta juuri sellaisen kun halusin! Kahden epäonnistuneen suhteen jälkeen. Halusin hauskan, älykkään, vahvaluontoisen ja herkän, hyvän keskustelijan ja kuuntelijan. Lisäksi mies on musikaalinen ja urheilullinen, ollaan samaa mieltä monista asioista. Mies ei halua omia lapsia, mutta pitää mun lapsista. Enempää en voisi toivoa!
Ex oli ihan hirveä. Kaikkien mun toiveiden vastakohta. Kaiken lisäksi ällöttävä alistuva nössö. Ei mitään keskustelutaitoja ja uskomattoman ilkeä. Kun ei muuta keinoa ollut ilmaista tunteitaan. Koko suvun mielestä olin ihan kauhea kun jätin "maailman parhaan ja niin kiltin miehen".
Muistan kun juteltiin tästä joskus parikymppisenä parhaan kaverini kanssa. Toivoin, että mieheni olisi sellainen, että tykkäisi tehdä kanssani asioita. Kulkea luonnossa, seikkailla, matkustella, käydä keikoilla, konserteissa, teatterissa, tapahtumissa ja harrastaa yhdessä. Näin kävi, olen niin onnellinen. Tykkäämme olla toistemme seurassa 24/7. Meitä pidetään ideaaliparina. Toki meilläkin ongelmamme on, mutta tämän suhteen olemme täydellinen match!
Vierailija kirjoitti:
Luotettavan ja suoraselkäisen. Sellaisen, jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut.
Mutta valehtelijan sain. Yllättävän kauan onnistui esittämään muuta.
Saman halusin. Sain myös valehtelijan ja kun jäi kiinni myös pahoinpitelijän.
Sanoi että olen liian vaativa.
Vierailija kirjoitti:
Hankalan sain, onneksi erottiin, ei olisi ikinä pitänyt mennä naimisiin.
Luovutitko liian helposti? Vai oliko epärealistisia toiveita?
Hellä ja luotettava. Pitää kädestä kiinni, halaa ja pussaa. Romanttinen ja suojeleva, mutta ei millään omistushaluisella ja mustasukkaisella tavalla. Tykkäisi tehdä kanssani asioita kuten matkustaa joskus, liikkua luonnossa, käydä konserteissa... Omiakin harrastuksia saa tietenkin olla. Hauska, keskustelutaitoinen, pitää huolta itsestään.
Olen sinkku ja haaveilen yksin kotona.
söpön nuoren tytön
olisin pitänyt kuin kukkaa kämmenellä, auttanut koululäksyissä
odottanut hartaasti kunnes tulee ikään ja voitaisiin perustaa perhe
en saanut mitään
Halusin akateemisen naisen. Sain ahkeran, kauniin ja eloisan duunaritaustaisen naisen, joka laittoi minuunkin vauhtia 😅.
Halusin pitkätukkaisen, soittotaitoisen hevimiehen, joka on korkeakoulutettu, ei juoppo, luotettava, tekee töitä, ja osaa huolehtia raha-asioista. Sellaisen sain. Plussana vielä: on muutenkin mukava, tekee hyvää ruokaa ja on hyvä isä lapsillemme.
No sehän riippuu. Jos itse olit ruma ja huonopyllyinen nuori mies, jolla on huonot jutut, niin kyllä.