Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen puolison halusit, ja millaisen sait?

Vierailija
04.02.2025 |

Millaisen puolison halusit, ja millaisen sait?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin nuoren, kauniin ja hyväpyllyisen naisen, joka nauraa samoille jutuille kanssani. Sain oman oikean käden.

M43

Halusit liikaa. 4 utopistista toivetta on mahdottomuus.

Nämä halut olivat minulla kyllä 25-vuotiaanakin. Oliko silloinkin nuori tyttöystävä utopiaa minulle?

No sehän riippuu. Jos itse olit ruma ja huonopyllyinen nuori mies, jolla on huonot jutut, niin kyllä. 

Vierailija
22/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sellaisen kuin halusinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveissa oli luotettava ja rauhallinen, enemmän intro- kuin ekstroverttimies joka on perhekeskeinen ja parisuhdekykyinen sekä ehdottomasti savuton ja ennemmin jopa raitis kuin alkoholin kanssa läträävä viikonloppukännääjä. Mies jonka kanssa on riittävän samankaltainen ajatus- ja arvomaailma sekä elämäntyyli ja huumorintaju.

Jäin ikisinkuksi.

Vierailija
24/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalan sain, onneksi erottiin, ei olisi ikinä pitänyt mennä naimisiin.

Vierailija
25/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lopulta juuri sellaisen kun halusin! Kahden epäonnistuneen suhteen jälkeen. Halusin hauskan, älykkään, vahvaluontoisen ja herkän, hyvän keskustelijan ja kuuntelijan. Lisäksi mies on musikaalinen ja urheilullinen, ollaan samaa mieltä monista asioista. Mies ei halua omia lapsia, mutta pitää mun lapsista. Enempää en voisi toivoa!

Ex oli ihan hirveä. Kaikkien mun toiveiden vastakohta. Kaiken lisäksi ällöttävä alistuva nössö. Ei mitään keskustelutaitoja ja uskomattoman ilkeä. Kun ei muuta keinoa ollut ilmaista tunteitaan. Koko suvun mielestä olin ihan kauhea kun jätin "maailman parhaan ja niin kiltin miehen".

Vierailija
26/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun juteltiin tästä joskus parikymppisenä parhaan kaverini kanssa. Toivoin, että mieheni olisi sellainen, että tykkäisi tehdä kanssani asioita. Kulkea luonnossa, seikkailla, matkustella, käydä keikoilla, konserteissa, teatterissa, tapahtumissa ja harrastaa yhdessä. Näin kävi, olen niin onnellinen. Tykkäämme olla toistemme seurassa 24/7. Meitä pidetään ideaaliparina. Toki meilläkin ongelmamme on, mutta tämän suhteen olemme täydellinen match!

Vierailija
27/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettavan ja suoraselkäisen. Sellaisen, jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut.

Mutta valehtelijan sain. Yllättävän kauan onnistui esittämään muuta.

Saman halusin. Sain myös valehtelijan ja kun jäi kiinni myös pahoinpitelijän.

Sanoi että olen liian vaativa.

Vierailija
28/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalan sain, onneksi erottiin, ei olisi ikinä pitänyt mennä naimisiin.

Luovutitko liian helposti? Vai oliko epärealistisia toiveita?

Vierailija
29/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä ja luotettava. Pitää kädestä kiinni, halaa ja pussaa. Romanttinen ja suojeleva, mutta ei millään omistushaluisella ja mustasukkaisella tavalla. Tykkäisi tehdä kanssani asioita kuten matkustaa joskus, liikkua luonnossa, käydä konserteissa... Omiakin harrastuksia saa tietenkin olla. Hauska, keskustelutaitoinen, pitää huolta itsestään.

Olen sinkku ja haaveilen yksin kotona. 

Vierailija
30/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpön nuoren tytön

olisin pitänyt kuin kukkaa kämmenellä, auttanut koululäksyissä

odottanut hartaasti kunnes tulee ikään ja voitaisiin perustaa perhe

en saanut mitään

Vierailija
31/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin akateemisen naisen. Sain ahkeran, kauniin ja eloisan duunaritaustaisen naisen, joka laittoi minuunkin vauhtia 😅.

Vierailija
32/32 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pitkätukkaisen, soittotaitoisen hevimiehen, joka on korkeakoulutettu, ei juoppo, luotettava, tekee töitä, ja osaa huolehtia raha-asioista. Sellaisen sain. Plussana vielä: on muutenkin mukava, tekee hyvää ruokaa ja on hyvä isä lapsillemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi