Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artesaanioluita juovat ihmiset, annappa kun kerron!

Vierailija
04.02.2025 |

Tiedän ns. "artesaanioluita" juovia, jotka vain peittelevät alkoholismiaan sillä että juovat "hienostuneempia" juomia. Lipulta siinä ei ole kyse mausta, vaan siitä, että saa viinaa koneeseen. Minä tiedän, sillä minäkin olin yksi heistä. Kyllä alkoholisti toisen tunnistaa. Sama pätee muuten viininjuojiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku viisastelee itsestään selvyyksillä. Tietenkin on ihmisiä, jotka perustelevat itselleen alkoholin käyttöä, sillä, että juovat vain parempia juomia. 

Mutta jo ap:n otsikointi on asenteellinen. Ihan kuin artesaanioluet olisvat jotenkin ongelma. 

Vierailija
2/3 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis luulet, että koska sinä huijasit itseäsi niillä artesaanioluilla, ettei ole muka alkoholismia vaan vähän parempaa nautiskelua, että muutkin niiden juojat on kuin sinä ennen? Ei ole. Esim. mieheni juo artesaanioluita joskus. Yhden, korkeintaan 2 käyttökerralla. Eikä sitäkään usein. Ei millään kriteerillä ole minkään lajin alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse on alkoholisti ja kuvittelee kaikkien artesaani oluiden nautiskelijoiden olevan samanlaisia. Ei kannata kaivosta huudella totuuden torvena.