Puhuisinko hoitajalle
Olen muusta syystä menossa hoitajalle mutta erakoidun pahasti. Roskien vienti on peloittava kokemus, peruutan varastohäkeiltä jos joku muu on tilassa, tarkistan ikkunasta kun lähden autolle ettei parkkipaikalla ole ketään. Kuuntelen eteisessä ettei ketään ole rapussa kun lähden kotoa. Ajattelen kaikkien seuraavan tekemisiäni, miten usein käyn kaupassa, miten iso ostoskassi, mistä saan rahani menoihini. Tarkkailevat vaatteitani, aina sama takki.
Kommentit (4)
Olen ajatellut pitää vapaata, en ole työvoimatoimistossa. Äitini kuoli ja myin lapsuuskotimme, pärjäilen niillä rahoilla. Sanouduin irti kun työkaverit ikäviä ja palkka huonom
Puhu hoitajalle! Pyydä lähete lääkärille. Voi olla viimeinen mahdollisuus, että uskallat tehdä edes sen. Ei tuo taida itsestään ohi mennä, pahenee vaan. Tarvitset apua. Yritä vähän altistaa itseäsi ihmisille, vaikka se tuntuisikin epämukavalta. Sillä tavalla voit itse ehkäistä ettei tilanne pääsisi pahenemaan vielä nykyisestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut pitää vapaata, en ole työvoimatoimistossa. Äitini kuoli ja myin lapsuuskotimme, pärjäilen niillä rahoilla. Sanouduin irti kun työkaverit ikäviä ja palkka huonom
Kannattaa mennä parempiin töihin, auttaa tuohon ahdistukseen.
Mene töihin niin saat järkevämpää ajateltavaa