Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuisinko hoitajalle

Vierailija
04.02.2025 |

Olen muusta syystä menossa hoitajalle mutta erakoidun pahasti. Roskien vienti on peloittava kokemus, peruutan varastohäkeiltä jos joku muu on tilassa, tarkistan ikkunasta kun lähden autolle ettei parkkipaikalla ole ketään. Kuuntelen eteisessä ettei ketään ole rapussa kun lähden kotoa. Ajattelen kaikkien seuraavan tekemisiäni, miten usein käyn kaupassa, miten iso ostoskassi, mistä saan rahani menoihini.  Tarkkailevat vaatteitani, aina sama takki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin saat järkevämpää ajateltavaa

Vierailija
2/4 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut pitää vapaata, en ole työvoimatoimistossa.  Äitini kuoli ja myin lapsuuskotimme, pärjäilen niillä rahoilla.  Sanouduin irti kun työkaverit ikäviä ja palkka huonom

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hoitajalle! Pyydä lähete lääkärille. Voi olla viimeinen mahdollisuus, että uskallat tehdä edes sen. Ei tuo taida itsestään ohi mennä, pahenee vaan. Tarvitset apua. Yritä vähän altistaa itseäsi ihmisille, vaikka se tuntuisikin epämukavalta. Sillä tavalla voit itse ehkäistä ettei tilanne pääsisi pahenemaan vielä nykyisestä.

Vierailija
4/4 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut pitää vapaata, en ole työvoimatoimistossa.  Äitini kuoli ja myin lapsuuskotimme, pärjäilen niillä rahoilla.  Sanouduin irti kun työkaverit ikäviä ja palkka huonom

Kannattaa mennä parempiin töihin, auttaa tuohon ahdistukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme