Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette osta Kimmo Vehviläiselle hienoa julkistaloa

Vierailija
14.07.2026 |

Saisitte asua hänen entisessä kämpäsdä 

https://www.is.fi/viihde/art-2000012140908.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla 

Talon pyyntihinta oli aiemmin 568 000 euroa. Nyt hinta on laskenut 497 000 euroon.

– Olen jo 70 tonnia laskenut alkuperäisestä hintaa ja enempää en laske. Nyt menee ihan nahkoineen. Mutta ei se mitään, koska jos odotan viisi vuotta, niin voin taas nostaa sadalla tonnilla hintaa.

– Aikanaan tuosta olisi saanut 600 tonnia, mutta nyt myydään vähän alta 500 tonnia ja silti ei mene kaupaksi.

Vierailija
2/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa siitä eroon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan keskustassa talo :D

Vähän sama kuin ihmetelisi miksi kukaan ei halua syödä ripulikakkaa.

Vierailija
4/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keravalla 

Talon pyyntihinta oli aiemmin 568 000 euroa. Nyt hinta on laskenut 497 000 euroon.

– Olen jo 70 tonnia laskenut alkuperäisestä hintaa ja enempää en laske. Nyt menee ihan nahkoineen. Mutta ei se mitään, koska jos odotan viisi vuotta, niin voin taas nostaa sadalla tonnilla hintaa.

– Aikanaan tuosta olisi saanut 600 tonnia, mutta nyt myydään vähän alta 500 tonnia ja silti ei mene kaupaksi.

Niin. Aikoinaan korot oli myös nollissa. Nyt ei.

Herra voi laskea mikä on kokonaishinta 30v lainalle kun korot lasketaan mukaan. Silloin ja nyt.

Jos sen tekee, kuten minä olen tehnyt, niin tulee sellaiseen lopputulokseen että kämppien hintojen pitäisi laskea 40% huipusta. Vielä on varaa siis.

Asuntoa ei ole pakko ostaa. Aina voi asua vuokralla. Jos haluaa sijoittaa niin osakkeilla saa paremmat tuotot kuin asunnoilla eikä tarvii pelätä että vuokralainen maalaa seinät paskalla.

Vierailija
5/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo haluaa Helsinkiin 

Niin muutkin 

Liian kallis edelleen Keravalla 

Vierailija
6/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on vuodelta 87 ja tarttis alla tehdä putkiremppaa 

Vierailija
7/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso sähkökulutus (26 000 kwh) vaikka on maalämpö. Ja neilöhinta edelleen korkea noin vanhalle talolle Keravalla, vaikka remppoja onkin paljon tehty.

Hintaa pitää vielä laskea lisää, jotta kaupaksi menee.

Vierailija
8/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rahaa omaankaan taloon, joten en voi ostaa taloa Kimmo Vehviläisellekään. 

Vierailija
9/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso sähkökulutus (26 000 kwh) vaikka on maalämpö. Ja neilöhinta edelleen korkea noin vanhalle talolle Keravalla, vaikka remppoja onkin paljon tehty.

Maalämpö on käytännössä suora sähkölämmitys. Paitsi että riesana on helvetin kalliit koneet jotka ei maksa itseään ikinä takaisin. Yhtäkään kunnollista ja järkevää maalämpölaitetta ei ole vielä tullut vastaan. T. Putkirunkkari.

Vierailija
10/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tohon haluaa muuttaa? Hinta ei oo kohdillaan, miettien rempppaa mitä siihen täytyy tehdä.

Vierailija
11/11 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalämpö on käytännössä suora sähkölämmitys. Paitsi että riesana on helvetin kalliit koneet jotka ei maksa itseään ikinä takaisin. Yhtäkään kunnollista ja järkevää maalämpölaitetta ei ole vielä tullut vastaan. T. Putkirunkkari.

Entä vesi-ilmalämpöpumppu? Mulla viime vuoden kulutus sillä noin 10 000 kwh, asuinneliöitä  134. Olen ollut toistaiseksi tyytyväinen, mutta vasta muutama vuosi kokemusta.