Yhä hullummaksi menee USA:ssa. Muskille kavereineen on annettu kaikkien valtiolla töissä olevien kaikki rekisteritiedot.
Muskin porukoilla on myös pääsy USA:n "kelan" ja "valtionkonttorin" tietoihin, joissa käytännössä on lähes kaikkien asukkaiden henkilötiedot, työhön liittyvät tiedot, sairaudet jne. Miettikää mikä mahdollisuus vaikkapa kiristämiseen!
Muskilla ei ole salassapitovelvollisuutta. Tällä hetkellä tietoja käytetään esimerkiksi niiden ihmisten etsimiseen, jotka ovat olleet uuden hallinnon mielestä liian Wokeja. Esimerkiksi on erotettu opettajia, jotka ovat osallistuneet kaupunkinsa järjestämään DEI koulutukseen.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä voisi itse nyt vastata yhden kerran kun kysytään ja omiin kysymyksiisi on jo vastattu useita kertoja.
Olen eri kirjoittaja, kuten tuossa jo kirjoitinkin. En esittänyt mitään muita kysymyksiä, kuin tuon Al Taeeta koskevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Laitatko vielä lähteen, josta voin tarkistaa sen, että Al Taee ajaa poliittisin keinoin islamismia tms. ääri-ideologiaa? Nettimölinät joista on katumusharjoitukset jo pidetty aikoja sitten ei oikein riitä väitteesi tueksi.
-eri "
Näytätkö missä katumusharjoitus on tehty?
Vain yksi esimerkki, näitä löytyy parin sekunnin haulla vaikka kuinka monta: https://yle.fi/a/3-10748400
Saanko nyt sen Al Taeen poliittisen ohjelman tai muun lausunnon, jossa hän ilmoittaa ajavansa Suomeen islamismia poliittisin keinoin?
"
Yhteydenoton jälkeen hän kirjoitti Facebookiin, että hän tunnistaa osan kirjoituksista omikseen, mutta sanoi myös, ettei tunnista kaikkia vanhempia päivityksiä omikseen. Hän myös täsmensi STT:lle, että ei pysty muistamaan kaikkia vanhoja Facebook-päivityksiään, joten hän ei pysty varmasti sanomaan jyrkkää kieltä vähemmistöistä sisältävien kuvakaappausten aitoudesta.
Al-Taee sanoo, että hän ei ole keskustellut vanhoista kirjoituksistaan SDP:n kanssa."
Näytätkö missä se katumusharjoitus on? "En muista" ei ihan sitä ole. Ja tosiaan, joku toinen kommentoija huomasikin että itse et ole vastannut yhteenkään kysymykseen. Olen toimittanut 3 eri vihervasemmistolaista jotka ajavat stalinismia tai islamilaista teokratista fasismia. Sinä et ole toimittanut yhtäkään vihervasemmistolaista joka ei aja kumpaakaan.
On pikkuhiljaa aika sinunkin tehdä tässä vähän töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voisit itse aloittaa etsimällä yhdenkään länsimaisen politikon joka ajaa islamismia. Niin ei semmoisia ole. Lähimpänä heitä on usan evangelistat ja täälläpäin kristilliademokraatit."
Kas tässä feministisen puolueen Jardi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pia_Jardi
Nyt kun toimitin vastineen väistöösi, voitkin etsiä yhdenkin vihervasemmistolaisen joka ajaa vapaata demokratiaa eikä stalinismia taikka islamilaista teokratista fasismia mikä oli alkuperäinen pyyntöni. Älä väistä mihinkään, vaan toimita.
Mikähän noihin stalinismiharhoihin auttaisi. Niitä ei aja kukaan. Ei foliohattujen kanssa keskustelusta tule mitään.
Kiitos, tämähän on juuri mitä väitin. Et kykene toimittamaan yhtäkään vihervasemmistolaista joka ei aja stalinismia tai islamilaista teokratista fasismi
Mitä ihmettä höpötät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voisit itse aloittaa etsimällä yhdenkään länsimaisen politikon joka ajaa islamismia. Niin ei semmoisia ole. Lähimpänä heitä on usan evangelistat ja täälläpäin kristilliademokraatit."
Kas tässä feministisen puolueen Jardi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pia_Jardi
Nyt kun toimitin vastineen väistöösi, voitkin etsiä yhdenkin vihervasemmistolaisen joka ajaa vapaata demokratiaa eikä stalinismia taikka islamilaista teokratista fasismia mikä oli alkuperäinen pyyntöni. Älä väistä mihinkään, vaan toimita.
Mikähän noihin stalinismiharhoihin auttaisi. Niitä ei aja kukaan. Ei foliohattujen kanssa keskustelusta tule mitään.
Kiitos, tämähän on juuri mitä väitin. Et kykene toimittamaan yhtäkään vihervasemmistolaista joka ei aja stalinismia tai islamilaista teokratista fasismi
VKK-ehdokas Johan Bäckmanin "ihana" Leena rakastaa Stalinia kuten moni muukin putinistimummo.
Mun suhde Staliniin on hyvin ongelmallinen, koska yhtenä päivänä Virossa huomasin ajattelevani, että jos Virosta aiotaan tehdä demokraattinen eurooppalainen valtio, siellä pitää tehdä hirvittävät puhdistukset. Ja sitten mä muistin että Stalin puhdisti 30 000 virolaista, vei Siperiaan, josta valtaosa palasi takaisin. Minä ajattelin että 30 000 ei edes riittäisi ja tajusin, mitkä hirvittävät ongelmat on ollut Neuvostoliiton pystyttämisessä.
"Neuvostoliiton yksi suuria saavutuksia oli kristillisyyden kitkeminen. Asia lähti liikkeelle Leninistä ja Stalinista. He näkivät uskovaisissa vaarallista lahkolaisuutta, samoin kuin pienen Anton-pojan isä Paavo Salonen ja Johan Bäckmanin blogissa riehuvat suomalaisnassit."
"Maailma ei tee mitään pelle-Medvedevillä eikä myöskään Venäjä. Suomen antifasistinen komitea (SAFKA) on istunnossaan todennut, että vaadimme Venäjän johtoon Stalinin takaisin ......anteeksi Putinin. Vladimir Putinin heti takaisin Venäjän presidentiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä voisi itse nyt vastata yhden kerran kun kysytään ja omiin kysymyksiisi on jo vastattu useita kertoja.
Olen eri kirjoittaja, kuten tuossa jo kirjoitinkin. En esittänyt mitään muita kysymyksiä, kuin tuon Al Taeeta koskevan.
Ai tulit siis vain suistamaan keskustelua raiteiltaan. Tämä selvä, painu helvettiin sitten.
Sitä se vääristynyt maailmankuva aiheuttaa. Täällä näyttää olevan muitakin aivan vääristyneitä näkemyksiä, kuvitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musk kumppaneineen tehtailee siellä ihmisten valvontajärjestelmää.
USAssa on pian kuin Kiinassa.
Kiinassa on hyvin turvallista tällä hetkellä elää ja matkustella. Kunhan et tee mitään tyhmää.
Al-Taee sopisi erinomaisesti persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan suunnittelee mallia kuinka virkamiehet pistetään jonoon jotta häntäpää voidaan irtisanoa. Toivottavasti meille tulisi samanlaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jostain syystä demarit pitävät hänestä tiukasti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se vääristynyt maailmankuva aiheuttaa. Täällä näyttää olevan muitakin aivan vääristyneitä näkemyksiä, kuvitelmia.
Suomalaisten sivistys on kyllä mennyt romasti alaspäin. Ollaan pahemmin pussi päässä kuin suomettumisen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa on hyvin turvallista tällä hetkellä elää ja matkustella. Kunhan et tee mitään tyhmää.
Kannattaisi varmaan vähän tutustua asiaan, ruoka myrkyllistä, hissit putoaa, ulkomaalaisena olet aina syyllinen. Jos lapsellesi on Nalle puh reppu se on menoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Amerikka tervehtyy. Maata johdetaan meritokratialla joka valuu hallinnosta virkamiestasolle ja aina epäonnistuneisiin yritysten rekrytointiprosesseihin.
Rotuerotteluun ja valkoisen vihaamiseen pohjautuva dei johtaminen epäonnistui, aivan kuten oli jo alusta saakka ajattelemaan kykenevälle täysin selvä asia.
Hienoa.
Ja siksi on myös hienoa, että kehutaan kommunistidiktaattoreita ja samalla kun uhkaillaan ja solvataan lähimpiä ja pitkäaikaisimpia liittolaisia?
Siitä piirteestä en pidä minäkään EU:ssa. Amerikka edellyttää euroopalta muutosta jotta kehitys voisi astua kuvaan ja eurooppakin nousta omille jaloilleen niin ursulat ja Brysseli yksissä tuumin oikeasti suunnittelevat laittavansa hynttyyt yhteen kommunistidiktatuurin kanssa, vapaata Amerikkaa, parasta liittolaistaan vastaan.
Amerikka voisi edellyttää sitä muutosta sivistyneemmin keinoin kuin solvauksilla ja sotilaallisilla uhkailuilla. Esimerkiksi Tanska on saanut ihan viime päivinä kuulla olevansa ihan paska liittolainen. Siis Tanska, joka on ensimmäisten joukossa osallistunut USA:n rinnalla sen sotiin, jonka sotilaat olivat 18 vuotta läsnä Afganistanissa USA:n rinnalla, ja jonka sotilaita on kuollut kymmenittäin puolustaessaan USA:n etuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko maa on siellä mennyt ihan sekaisin. Nyt Missisippissä on tehty lakialoite, joka kieltää miehiltä itsetyyd....ksen.
https://www.nbcphiladelphia.com/news/national-international/mississippi…
Tuohan oli eräänlaista parodiaa; koska abortti on kielletty, niin miehiltäkin pitää kieltää jotain seksuaalisuuteen liittyvää. Ja se on oikein.
Käsitin, että lailla halutaan seksin tai "purkauksen" kuuluvan vain lapsen tekoonn. Ei huvin vuoksi . Eli siittiöitä ei saa purkauttaa ilman tarkoitusta saada aikaan alkio. Ja se. Ei ole menossa läpi.
Tuo jälleen osoittaa punavihreän ajattelun täydellisen logiikattomuuden. Miten seksuaalinen purkautuminen on verrattavissa aborttiin, ei mitenkään.
Nainen ei pura munasoluja orgasmissaan. Eikä miehen purkautuminen johda automaattisesti hedelmöittymiseen.
Miten abortti olisi peruste mihinkään seksuaaliseen kieltoon, hämmentävä. Ihan saavat sinitukkarautanaamat olla pihdit kiinni halutessaan jos ainoa ehkäisykeinokin heillä on abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tulit siis vain suistamaan keskustelua raiteiltaan. Tämä selvä, painu helvettiin sitten.
Suksi sinäkin magaretardi vaan ihan raihassa vtuun mölisemästä hevonpaskaasi.
Muskilla on pääsy myös rahanjakosusteemiin ja voi aiheuttaa täydellisen kaaoksen maassa sotkemalla sen. Lisäksi järjestelmästä näkee kaikkien keskushallinnon tilausten tiedot, siis esim. hänen omat ja kilpailijoiden sopimukset. Mutta mitäs pienistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jostain syystä demarit pitävät hänestä tiukasti kiinni.
Ei ole enää kansanedustaja. Missä lienee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi sinäkin magaretardi vaan ihan raihassa vtuun mölisemästä hevonpaskaasi.
Vissiin meni stalinstilla tunteisiin.
Käsitin, että lailla halutaan seksin tai "purkauksen" kuuluvan vain lapsen tekoonn. Ei huvin vuoksi . Eli siittiöitä ei saa purkauttaa ilman tarkoitusta saada aikaan alkio. Ja se. Ei ole menossa läpi.