Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testasin Fizza -pizza-automaattia. Oli hyvää.

Vierailija
03.02.2025 |

Yllätyin oikein positiivisesti. Paljon parempaa ja laadukkaammat ainekset kuin useimmissa tyypillisissä pizzerioissa. Koko hieman pienempi, mutta laatu erinomainen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne nyt selvästi parempia kuin kaupan pakastepizzat. Ei helmiä sioille.

Vierailija
22/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ok pakastepizzoja, mutta samalla hinnalla paikallisesta etnisestä pizzeriasta saa oikean ja kelvollisen pizzan, mikä on huomattavasti suurempi ja maukkaampi.

Ei minusta mitään järkeä ostaa noita. Jos haluaa vain slicen, niin halvemmalla selviää kun ottaa jostain ruokakaupan paistopisteestä "pizzan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemissä oli joku lomittajatyttö pizzeriassa. Otti pakasteesta pitsan ja lämmitti mikrossa. Huomasin kyllä, että sitä ei ole paistettu ollenkaan. Tosimies ei ruuasta valita.

Vierailija
24/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyviä, joskus poika käy ostamassa mulle Fizzasta. 

Vierailija
25/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testasin, ja ei ollut kyllä minkäänlaista positiivista laatueroa johonkin Grandiosaan tms. pakastepizzaan, melkein päinvastoin. Miltei 15 euron hinta ei kyllä tuon tason pizzassa ole mitenkään perusteltavissa.

Kyllä ne hyviä ovat, mutta hinta on kieltämättä kamala. Vain kerran raaskinut kokeilla. 

Vierailija
26/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako automaattia itse omistat?

Etkö ymmärtänyt otsikkoa ?

Vierailija
27/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanen epäillä.

Pesee muutes maussa normi karvapizzeriat mennen tullen.

Höpö höpö, oulussa ainakaan kukaan tuttu ei hae muilta kuin turkkilaisilta tai arabeilta pizzoja. Suomalaisia paikkoja moni boikotoikin.

Minä taas ihmettelen kuka noita mmamujen pizzoja ostaa, halvimmista aineksista tehtyjä, rasva vain maistuu

Vierailija
28/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan ok, mut taikinapohjassa on joku juttu mistä en tykkää. Jotenkin liian kovaa ja tiukkaa, eikä maistu enää seuraavana päivänä hyvältä kun on sellaista korppua, versus perus karvakäsipizza joka vaan paranee seuraavana päivänä.

Plussaa hinnasta, meidän kylän automaatilla monesti tarjouksia, alkaen 7,9€, 2kpl yhden hinnalla jne, jolloin asettuu hinnaltaan sopivasti pakastepizzan ja pizzapaikkapizzan välimaastoon.

Vierailija
29/29 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia suursyömäreitä oikein olette jos fizzapizzan koko on pieni eikä nälkä lähde?

Mä olen omasta mielestäni melko nälkäinen  100kg raksaukko ja ihan hyvin riittää yksi lätty. Toista jos aloittaa, niin siitä tulee jo ähky. Halkaisija nyt ei ole mahdoton noissa mutta onhan ne aika paksuja.

Liekö näissä paikkakuntakohtaisia eroja? M44