Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

istukan sijainti

04.03.2007 |

tietääkö kukaan onko väliä onki istukka edessä vai takana ?

mulle neuvola sanoi että se on edessä ja ihmetteli ku ei ultrassa oltu sanottu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sydänääniä on kai hankalampi kuulla ja äiti ei tunne vauvan liikkeitä kovin aikaisin. En tiedä onko muuta merkitystä, kertokoot minua viisaammat jos on!

Vierailija
2/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu neuvolassa, että jos tarvitaan istukkabiobsia on hyvä, että istukka edessä (näyte helpompi ottaa).

Jos istukka edessä, vatsa pömpöttää aiemmin. Takana oleva istukka edesauttaa hyvin huomaamatonta raskautta.

Mutta suurin juttu tossa edessä olevassa istukassa on se, että jos vauva loppumetreillä perätilassa, ulkokäännöksen teko on riskialtimpaa (istukan ennenaikainen irtoaminen).

KOhdunsuun päällä oleva oleva istukka on synnytyksen kannalta huono... ja silloin esim. keisarinleikkaus on paikallaan.

Eli jos sulla istukka edessä, ei huolta. Niin on mullakin ja suurella osalla muitakin. Onnea ja iloa raskauteesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minäkään muuta kuin nuo eellä mainitut. Minulla oli esikoisen aikaan edessä ja todellakin liikkeet tuntui erillatavalla koko raskauden ajan verrattuna kakkoseen jonka aikaan oli takaseinässä. Esikoisesta en tuntenu kokoaikana liikkeitä muuten kuin makuuasennossa, liikkeellä ollessani hyvin harvoin. Siksi olinkin aina päivystyksessä kun tuntui ettei vauva liiku mutta aina se liikku kovasti, en vain tuntenut.

Nyt ootan kolmosta, istukan paikasta ei vielä tietoa.. np-ultra 14 pv:)

Onnellista odotusta:)

Äiti0004 ja salamatkustaja 10+4

Vierailija
4/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ittellä oli edessä esikoista odottaessa ja olen sarjaa poikkeus vahvistaa säännön.

liikkeet alko tuntua jo rv 14, eli vaikuttanut siihen mitenkään, tai jos vaikutti niin kuinka aikasin olisin liikkeet sitte tuntenut jos olisi ollu takana... plussatestiä tehdessä :D liikkeet tuntu ihan vahvoina ja myös pystyasennossa.

vatsa ei mielestäni alkanut näkyä mitenkään ihmeen aikasin, muistaakseni siinä 4-5 kuukauden tienoilla niin kuin tietääkseni yleensäkkin alkaa ensimmäisestä näkyä

noh, toivottavasti tällä katkaravulla olisi istukka takana jotta saisin vertailu kohdan ;)

Vierailija
5/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on istukka edessä ja ihan on normaaliraskaus :)

Z 39+2