Talletin satasen tilille mutta nyt sitä ei näy missään.
Minne minun satanen katosi. Ennen on näkynyt heti mutta nyt ei näy. Ryöstikö nordean talletus automaatti mun sata euroa mikä mikä homma.
Kommentit (28)
Sain minä kuitin mut raha ei ole tullut tilille T: ap
No somessa just joku kertoi miten tallensi satasen ja tilillä näkyi tonni 😆 eri pankki kyseessä.
Nordealla tekee tuota. Kirjaudu ulos ja uudestaan sisään niin siirto näkyy.
Jostain kumman syystä lähtee kyllä tililtä, mutta ei näy siellä tilillä, johon siirretään. Välillä itsekin siirtänyt käyttokseltä tuhansia euroja säästölle ja käynyt noin. Jotenkin mietityttää, että missä rahat ovat siihen asti kun menet seuraavan kerran nettipankkiin? Ovatko pankin käytössä?
Samoin Nordeassa katoaa välillä kokonaan säästötili. Aika ikävä juttu jos tarvitset sieltä rahaa! Jos kaikkien säästötilit "katoaa" vaikka päiväksi niin puhutaan kuitenkin miljoonista, jotka ovat häviksissä.
Vierailija kirjoitti:
Nordealla tekee tuota. Kirjaudu ulos ja uudestaan sisään niin siirto näkyy.
Jostain kumman syystä lähtee kyllä tililtä, mutta ei näy siellä tilillä, johon siirretään. Välillä itsekin siirtänyt käyttokseltä tuhansia euroja säästölle ja käynyt noin. Jotenkin mietityttää, että missä rahat ovat siihen asti kun menet seuraavan kerran nettipankkiin? Ovatko pankin käytössä?
Samoin Nordeassa katoaa välillä kokonaan säästötili. Aika ikävä juttu jos tarvitset sieltä rahaa! Jos kaikkien säästötilit "katoaa" vaikka päiväksi niin puhutaan kuitenkin miljoonista, jotka ovat häviksissä.
Ai, sori! Olitkin talletusautomaatilla! Katso nettipankista, että näkyykö siellä. Jos ei näy niin yhteys pankkiin.
Veit kengissäsi likaa lattialle, satanen meni suoraan ylläpito kuluihin.
Kyllä rahan siis pitäisi jo näkyä tililläsi.