ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon ekajakson uintikohdan uudestaan ja huomasin että joissain kohdissa pelastajan jalat yltää pohjaan! : ) hahahha! Siis kun se kalju mies meni pinnan alle, niin pelastaja seisoi jalat pohjassa siinä melkein. Että sellainen tilanne ja testi se.
Samoin olen kokoajan ihmetelly että miten SYVÄÄ tuossa laiturin vieressä muka voi olla. Yksi tekniikka miten voi välttyä hukkumiselta on, että menee ihan pohjaan asti ja sieltä tuuppaa itsensä takaisin pintaan jaloilla. Ei voi kovin syvää vettä olla ihan rannassa.
Kyllä niitä vaan on olemassa syviä vesiä, joissa ei rannassa tai laiturin päässä yllä jalat pohjaan yhtään kertaa. Olen itse ollut useita kertoja uimassa tällaisessa paikassa, usko pois.
Kaivoksilla syvyyttä riittää. On sinne kokeneetkin laitesukeltajat hukkuneet. Kaivosaltaat ne vasta ovatkin loputtomia kuiluja.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Putous tee sketsiä näistä? Mulla olis jo mehukas mielessä.
Tämä jaettiin jo tuolla aiemmin.
Seuraavaa jaksoa odotellessa voitte katsella vaikka näitä.
The minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long.
On ihan turha alkaa huutamaan jos on jo hukkunut.
Jos lähdet sutta pakoon, niin varmasti on karhu vastassa.
Pitää yrittää ehtiä kompastua ennen kuin kaatuu.
Usko, että olet löytänyt oikean polun - vaikka rajavartiolaitos onkin ollut jo pari päivää perässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten v.taa näiden kouluttajien ylikorostettu vmaisuus. Äänensävy on säädetty niin miinukselle että menee komiikan puolelle. Tajuan että sillä on psykologinen merkitys mutta epäilen että erikoisjoukoissa tai ylipäätään missään oikeissa tehtävissä olisi näin. Tehtävät ja konsepti muuten mielenkiintoinen ja lähtisin milloin vaan koettamaan rajojani, mutta saattaisin joutua pulaan ton v.tuilun takia eikä kasetti kestäisi sitä, koska minusta se on turha elementti.
Et ole ymmärtänyt ideaa, tässä nimenomaan ja tarkoituksella testataan myös sitä "kasettia", ei vain fyysistä kuntoa.
No ukkojen kasetti ei sit julkkis elämää kestänyt, jos pitkäaikaiset vaimot jo vaihdettu instabeibeihin. 😆
Eikö kummallakin vaimot hakeneet eroa yksin. Toinen vielä kirjoitti, ettei nähneet miehen kanssa enää ollenkaan.
Työt ja menot poissaolo entisestään lisääntyi, eikä kukaan osanneet pitää parisuhteistaan huolta.
Eihän tuo nyt pelkiltään voi miehen vika olla, kun parisuhteesta on kyse.
Jos olet laatikossa, kysy itseltäsi mitä v.ttua teet siellä.
Varmaan muu menis, mutta mä en kestäis tota huutamista. Ei. En. Sit tulis paini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten v.taa näiden kouluttajien ylikorostettu vmaisuus. Äänensävy on säädetty niin miinukselle että menee komiikan puolelle. Tajuan että sillä on psykologinen merkitys mutta epäilen että erikoisjoukoissa tai ylipäätään missään oikeissa tehtävissä olisi näin. Tehtävät ja konsepti muuten mielenkiintoinen ja lähtisin milloin vaan koettamaan rajojani, mutta saattaisin joutua pulaan ton v.tuilun takia eikä kasetti kestäisi sitä, koska minusta se on turha elementti.
Et ole ymmärtänyt ideaa, tässä nimenomaan ja tarkoituksella testataan myös sitä "kasettia", ei vain fyysistä kuntoa.
No ukkojen kasetti ei sit julkkis elämää kestänyt, jos pitkäaikaiset vaimot jo vaihdettu instabeibeihin. 😆
Eikö kummallakin vaimo
Voisko jo pikkuhiljaa jättää näiden miesten yksityisasioiden tonkiminen. Tehkää oma ketju, jos niin kiinnostava aihe on kyseessä
Miksiköhän piti ottaa tuo haaviston vaimo mukaan mongertamaan hoonoo suomee.
Minä vaan en jaksa katsoa sen mongertamista ja ei se mikään julkisuuden ihminen ole.
Joka tosi tv ohjelmaan sekin tunkee mukaan. Tosi irvistelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oisko kouluttajia mahdollista kuvata hiukan eri valossa? Tätä ohjelmaa muutamana kautena katsoneena nyt menee kyllä yli. Arvostus pudonnut, kun näyttäydytään niin kukkoina ja siviilissä oma elämä paskottu. Ihminenhän on nimenomaan kokonaisuus ja hyvään hallintaan kuuluu kaikki puolet. Pohja ja arvostus pudonnut kokonaan ja näen vaan kiusaajia.
Kukkoina? Nämähän on ainakin kahden ekan jakson perusteella paljon lempeämpiä kuin aikaisemmin. Ei kukaan huuda. Oman elämänsä kiemurat ei pitäisi tähän kuulua, mutta ovat näköjään suostuneet ohjelman markkinointia edistämään avaamalla omaa elämää. Näin se menee.
"Ei kukaan huuda"? Mitä ohjelmaa katsoit?
Janne on itse tehnyt syrjähypystään julkisen somessa, oikein roppakaupalla. Sen jälkeen ei ole hänen määräysvallassaan, mitä yleisö puhuu.
Lehtosen yksityiselämästä on ihan oma keskusteluketju olemassa, menkää sinne te, jotka koette tarpeelliseksi niitä asioita puida. Pidettäisiin tämä ketju sarjan jaksojen kommentointina, niin kuin tarkoitus olisi.
Ja vielä teille, jotka loputtomasti valitatte huutamisesta ja kiroilusta, kai te tiedostatte, että TÄTÄ EI OLE PAKKO katsoa. Tehän voitte katsoa juonittelu äänestyksiä, niitä sarjoja piisaa, joissa pusikoissa kuiskitaan..
Vierailija kirjoitti:
Janne on itse tehnyt syrjähypystään julkisen somessa, oikein roppakaupalla. Sen jälkeen ei ole hänen määräysvallassaan, mitä yleisö puhuu.
Juu, mutta tämä ketju on Erkoisjoukkojen jaksojen kommentoida varten ja Lehtonenhan ei tätä ketjua varmaankaan ole perustanut. Meitä on täällä paljon sellaisia, joita oikeasti kiinnostaa keskustella sarjan tapahtumista, EI Lehtosen yksityiselämästä!!
Täällä ei ole paljoakaan kommentoitu Jannen julkiseksi tekemiä parisuhteita, eikä niitä kommentteja ole PAKKO lukea sen enempää tai kommentoida. Scrollaus onnistuu varmaan siinä missä kanavan vaihtokin.
Jokainen osallistuja on vapaaehtoisesti tuolla. Edellis kausista on voinut hakea tuntumaa. Pois pääsee heti kun antaa numeronsa pois. Kukaan ei pakota olemaan, mutta jos päättää yrittää, silloin on annettava kaikkensa. Ja tuohan on vain kapea siivu siitä oikeasta Erikoisjoukkoihin pyrkimisestä. En ymmärrä mitä täysin uimataidoton on ajatellut tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan kauteen voisi valita uimataitoisen mustaihoisen.
Mitä jos ne vaan ei kellu?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän piti ottaa tuo haaviston vaimo mukaan mongertamaan hoonoo suomee.
Minä vaan en jaksa katsoa sen mongertamista ja ei se mikään julkisuuden ihminen ole.
Joka tosi tv ohjelmaan sekin tunkee mukaan. Tosi irvistelijä.
En oo huomannu Antoniota tuossa joukossa?????
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi, vaikka olisi sutinaa ollut jonkun erikoisjoukko-ehdokkaan kanssakin. Melko omahyväistä, että suostunut itseään kuvattavan dramaattisen näköisenä suihkussa ja saapuu paikalle helikopterilla, kuin jumalasta seuraava. Miksi katsojien tarvii nähdä pääkouluttaja suihkussa?Narsistisuus havaittavissa niin selvästi ja tällaisella itsensä korostamisella vain menettää arvostusta.
Niinpä, paljon maanläheisemmän kuvan olisi antanut, jos olisi kuvattu vaikka vessassa.
- Ovi avautuu, "Janne..., ootsä PASKALLA? "
- "laita nyt v***u se ovi kiinni"
- "JANNE, YÄK!!"
- "Älä ny viitti ja laita se ovi kii nyt."
Miksei Putous tee sketsiä näistä? Mulla olis jo mehukas mielessä.