Bianca Censorin Grammy-asu ei peittänyt yhtään mitään
Kiva ja tyylikäs asu. Tyylikkäitä ihmisiä muutenkinnämä Knye ja iana.
Ja älykkäitäkin ovat varmasti he.
www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d84fdeb3-4e51-4178-b8e4-af1eb9d717a4
Kommentit (147)
Ei käy ihan täysillä tuo pariskunta.
Olen jo pidemmän aikaa katsonut, että sillä lortolla on pakko olla ilmiömäiset jalka- ja selkälihakset. Noissa asuissa ei istuta kuin pefletin päälle, ja sellaisia tuskin gaaloihin ja iltamiin kuljetellaan.
Mitenköhän monissa kauneusleikkauksissa käyty?
Ohhoh, Kanyekin oli käytännössä alasti, sekä käsivarret että pää ihan paljaina!
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Bianca Censor? Onko joku tärkeä henkilö?
Sehän on vauvapalstan pääsensori, kaikkien moderaattoreiden pomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nykyään on ok ilmestyä alasti juhliin.
Oon luullut että puritaanisessa jenkkilässä olis kiellettyä kulkea ympäriinsä alasti?
Niin minäkin.
Sama täällä, koskakohan toi Bianca saa sakot tai linnaa tuosta paljastelusta. Tuunais varmaan tissireiät vankila-asuunsakin.
Naiset kilpailevat nykyisellään siitä kuinka paljon voi paljastella. Minä katselen mieluusti, mutta en voi sille mitään että alan näkemään naiset vähän yksinkertaisina kroppina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva esine.
Eikös hän itse kuvaile olevansa jonkun sortin performanssi...
Ja minä kuvailen hänet esineeksi. Epäonnistunut performanssi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kilpailevat nykyisellään siitä kuinka paljon voi paljastella. Minä katselen mieluusti, mutta en voi sille mitään että alan näkemään naiset vähän yksinkertaisina kroppina.
Jälleen feminismi vaikuttaa aivan päinvastoin kuin feministit halusivat. So sad.
Mitähän mielentilatutkimus sanoisi siitä naikkosesta?
Se pukeutuu noin vain siksi, koska sillä saa parasta ja eniten huomiota
Tyhmät klikkailee
Ironista, että Biancan sukunimi on Censori 🤣🤣🤣🤣
Rappio on rappiota. Tuolla tavalla sipsuteltiin myös pillusillaan Kleopatran hovissa ja Antiikin Roomassa. Onneksi Trump ja Vance pelasti USA:n.
Vierailija kirjoitti:
minne se Kayne Westin Jeesus-usko haihtui? muutama vuosi sitten teki jopa gospel-levyn nyt vaimona on alaston iisebel jostä ei haureus lähde kuin pieksämällä
Varmaan kääntynytkin siihen valtauskontoon, jossa naiset alennetaan seksiorjiksi.
Tästä biamca asu kokonaisuudesta onkin tulossa suomi nais kansanedustajille oma mallinsa, virtaviivaistetaan kansainväliseen luokkaan kerralla.
Mitähän hän pukee seuraavaksi, kun periaatteessa kaikki on jo näytetty... En voi mitään sille, että naikkosta käy vain kovasti sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Bianca Censor? Onko joku tärkeä henkilö?
Jos nakuilu julkisuudessa lasketaan sellaiseksi, hän on tärkeä henkilö. Tietysti myös tissien koko korreloi tärkeyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se on mukava heissä, kun ollaan silleen vaatimattomia, eikä tuoda itseään turhaan esille ikinä.
Kivasti matalalla profiililla mennään.
Eivät vaatteilla koreile 😂
Koulupuvuiksi kivoja! Ja sairaanhoitajille työasuksi. Miksei eduskuntaankin.