Kanye Westin vaimo taas tissit paljaana
Isot on kyllä.
Ja näky kyllä muutakin.
Mikäköhän sitä vaivaa?
Kommentit (184)
Et sitten linkkiä saanut laitettua, apina!
Kaunis nainen. Jos tekee omasta tahdosta, niin mitä väliä. Palstamammoja toki ottaa kupoliin, että joku on näyttävän näköinen.
Siitä mallia eli tissit esiin!
Rumien naisten ei tarvitse vaivautua. T: M65+
Miksi Suomen media edes kertoo tämmöistä roskaa, on siinä ns. toimittajalla työ, toimia juoruämmänä nollauutisissa.
Onpa näyttävä nainen. Kyllä räppärin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kotona perse paljaana.
Laitatko linkin siitäkin kiitos.
Kanikankin pitäisi siis kulkea mun_asillaan vaimokkeensa vierellä.
Järkyn leveät hartiat naisella. Kolho vartalo. Kun kerran palkintohiehoksi asettautuu, katson oikeudeksi sen mukaisesti arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Olisko linkkiä?
Mistä näitä kädettömiä oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Tissit on luotu esiteltäväksi.
Muovitisssit. Halpaan menit, et ole aitoa ansainnut. Ostolelumies. Onhan korusikin rihkamaa ja rakkaus pelkkiä sanoja!
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Jos tekee omasta tahdosta, niin mitä väliä. Palstamammoja toki ottaa kupoliin, että joku on näyttävän näköinen.
NäyttäVÄ, ,mutta ei oikeasti olekaan koska FEIKKI. ET TAIDA HOKSAA..HIHHIHH
Kanye kulkee peitettynä, lyhyt 169 cm Mikropeniksinen mies. Siksi,
naisellakaan ei synnyinlahjana oo mitään esiteltävä,, utareeer on tekoasemmoiset voi ostaa..
Se on jo näyttänyt kaiken mitä sillä on näytettävää, ei pitäisi enää ylittää uutiskynnystä. Alkaa käydä jo tylsäksi, one trick pony.
Naiset maailmassa niin vaatimattomia koppeloitako! Että esillä olivatkin tekoa kaikki ne esiteltävät osat! Aika kehnoa.
mieti naiset ilman meikkiä, tukka sänkenä. Luomuna. Ne on vaatimattomia ! Fakta, todista muuta.
Tissit on luotu esiteltäväksi.