Trollailen vaan täyttääkseni tyhjyyden sisälläni
Kommentit (28)
Mäki trollailen, on vähän tylsää ollut viimeaikoina. Ens viikolla soittelen yhteen firmaan, jossa on paikka auki. Olin taannoin siellä harjoittelussa, joten jospa sitä pääsis töihin niin ois muutaki tekemistä ku lorvia ja trollailla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että myönnät asian. Suosittelen menemään terapiaan. Tsemppiä !
Terapiaan...
Miten olisi töihin meno?
Vierailija kirjoitti:
Mäki trollailen, on vähän tylsää ollut viimeaikoina. Ens viikolla soittelen yhteen firmaan, jossa on paikka auki. Olin taannoin siellä harjoittelussa, joten jospa sitä pääsis töihin niin ois muutaki tekemistä ku lorvia ja trollailla.
Mää olen tänään siivonnut ja maannut. Menen nukkumaan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa jamassa jo kannattaisi vaan ryypätä itsensä hautaan mahd. nopeasti
Sitten ku trolli häviää palstalta, tiedetään kyllä syy. Joko yliannostus tai maksa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan ap:tä. Mitä järkee on mennä johonkin kalliille terapeutille, menisin mieluummin lähipubiin, sielläkin saa jutella terapeuttisesti ja ilmaiseksi, no tietysti sen kaljan joutuu ostamaan itse.
No miten olisi naapurille juttelu ???? :D
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne tainneet sun työpanoksesta olla kovin vakuuttuneita, kun eivät itse ole olleet suhun yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ymmärrän sinua AP. Sulta puuttuu Jeesus elämästä.
Ainoastaan henkinen täyttymys elämässäsi voi tuoda tarpeeksi sisältöä elämääsi.
Unohda myös vasemmistolainen tyhjyys, lupaukset ja ateismi.
Olisiko syytä palata perinteiseen ja mielekkääseen elämään.
Jeesus nimistä mielikuvitusolentoa ei ole.
Voi taivas:D Sinähän pihalla olet. Jeesus on ihan olemassa ollut ihminen, ihan todistetusti. Samalla tavalla historiallinen ihminen, kuin vaikkapa Kleopatra. Mutta se on sitten eri juttu, uskotko sinä siihen, että jeesus oli Jumalan poika.
Jeesus ei ole mikään "mielikuvitusolento" vaan ihan ihminen. Miten joku ei tuota tiedä?
Tämän palstan trollit on mielisairaita. Tyhjä pää->tyhjä elämä. Sitä niittää mitä kylvää eli ei mitään.