Pari seksivinkkiä lasta haluaville:
1) Miehen laukeaminen lähetyssaarnaaja-asennossa, aina parempi jos nainen laukeaa samaan aikaan.
2) Mies työntää laukeamishetkellä peniksensä niin syvälle kuin mahdollista kipua aiheuttamatta.
3) Nosta seksin jälkeen jalat ylös (esim. selälläänmateen polvet rintaan tai seinää vasten). Näin annat painovoiman auttaa kuljettamaan siemennesteen kohti päämääräänsä.
Kommentit (5)
Älä vaan ala tuollaisia poppaskonsteja kenellekään lapsettomuudesta kärsivälle naamatusten selostaa, voi tulla nyrkistä.
Xandris:
Älä vaan ala tuollaisia poppaskonsteja kenellekään lapsettomuudesta kärsivälle naamatusten selostaa, voi tulla nyrkistä.
Minua vain naurattaa nuo viiden lapsen isien ja äitien " niksit" .
Eniten naurattaa, kun jotkut kysyvät, " oletteko te harrastaneet SITÄ tarpeeksi?"
Vaikka harrastaisi 2x viikossa mutta ei ovulaation aikaan niin ei riitä
Kun oikeasti niillä on kuitenkin hyvin pieni vaikutus mihinkään ja lapsia siitetään hyvinkin oudoissa asennoissa - tai sitten mikään maailman asento ei auta...
Vierailija:
Xandris:
Minua vain naurattaa nuo viiden lapsen isien ja äitien " niksit" .
Eniten naurattaa, kun jotkut kysyvät, " oletteko te harrastaneet SITÄ tarpeeksi?"
Minäkin suhtauduin omaan lapsettomuuteeni (yritystä meni 4 vuotta ennen kuin tärppäsi PAS:lla) huumorilla, mutta minä en olekana = kaikki muut lapsettomuudesta kärsivät. Osa on ihan rikki asian takia.
Ihan tavallisesti kuin seksiä harjoittaa niin tärppää jos on tärpätäkseen.
Ei tarvitse pitää jalkoja ylhäällä jne.