Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja, mikä p-reikää kutisuttaa?

Vierailija
25.02.2007 |

Todella kiusallinen vaiva :( Pukamia ei ole eikä kihomatoja. Kutinaa ei ole öisin vaan se liittyy yleensä ulostamiseen. Toimituksen jälkeen on ihan pakko pyyhkiessä " raastaa" vessapaperin kanssa peräaukkoa, kun kutiaa niin vietävästi. Tästä sitten seuraa, että iho peräaukon seudulta on rikki. Kirveltää... Mikä ihme tämän takana on? Välillä ei edes kärsi pyyhkiä vaan pitää suihkuttaa. Ei kai mitään hiivaa? Olisiko apuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on hyvää lääkettäkin, itsekin tarttisin, mutten muista mitä.

Vierailija
2/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät tunnu sormella koettaessa, mutta haavaumat niissä joihin kertyy ulostetta ja sitten jää kutiamaan. Pese alapää aina ulostamisen jälkeen ja osta peräpukamavoidetta, niissä on sellainen asetin mukana jolla voidetta saa syvemmälle laitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jostain rokotteesta tuon saman vaivan, joka on vaan pahentunut koko ajan. Lääkärit eivät osaa tai halua sanoa mikä se on. Todennäköisesti sain rokotteista allergian jollekin, joka sitten ilmenee näin. ikinä enää en ota mitään rokotteita, niin kamalasssa kunnossa on alapää enkä kehtaa mennä esim. yleiseen suihkuun...

Vierailija
4/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voisi kuvitella, että vaiva olisi siitä.

ap

Vierailija
5/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan puhdistuspyyhkeitä, joilla pyyhit. Hoitavat samalla ja eivät revi arkaa ihoa rikki. Itse olen käyttänyt Lidlin Sensitive pyyhkeitä silloin tällöin. Ovat tarpeeksi isoja ja kestäviä, miedosti hajustettuja mutta eivät epämiellyttävästi. Töihin olen joskus kuskannut mini-kokoisessa minigrippussissa, koska yleensä näissä isoissa paikoissa on hieman halvempaa ja kovempaa paperia. Tosin pyrin välttämään isolla asialla käyntiä työpaikalla. Tuntuu jotenkin ei-naiselliselta äheltää ja puheltaa jossain kopissa kun muut odottavat oven takana vuoroaan. Sen takia vatsa onkin varmaan ummella ja sa vääntää sitten ihan todenteolla kotosalla.