Syön tällaisia 50+ naisen vitamiineja, ja mulle tulee kuukautiskipuja
muistuttavia alavatsakipuja. Harmittaa, koska muuten on pirteämpi ja aikaansaavampi olo, mutta kuukautiskipuja en yhtään kaipaisi takaisin. Olen 56v. Ja toinenkin ongelma on, etten haluaisi kiivasta luonnettani takaisin. Kun elelin hetken luomuna mummona (ilman vitamiinipillereitä tai vaihdevuosihoitoja), olin leppoisampi ja mukavampi. Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (3)
Riboflaviini, D3-vitamiini, K2-vitamiini, menakinoni7, D-biotiini, kolekalsiferoli, täyteaineet ja paakkuuntumisenestoaineet lukee pakkauksen kyljessä. Täytyy kokeilla inkiväärin kanssa. Kiitos vinkistä!
Kuulostaapa oudolta. Sun pillereissä on vaan b- ja d-ryhmien vitamiineja. Kummallakin pitäisi olla vaikutus jaksamiseen jos niistä on vajetta. Kumpaakin voi myös saada liikaa joka aiheuttaa hermostollisia oireita, mutta se vaatii käytännössä norsun annoksia ja pitkää käyttöä.
Onko nää kivut alkanut samanaikaisesti?
Jospa olis jotain muuta?
Mitä nää pillerit sisältää?
Mulla on endometrioosi ja aika paljon olen tutkinut ravinnon ja eri vitamiinien ja lisäravinteiden yhteyttä kipuihin. Jotkut lisäravinteet nostaa estrogeenitasoja joka lisää kipuilua.
Esim ihan inkivääriä taas käytetään kivun hoitoon.