Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemusta seurustelusta sekä hyvä- että huonokroppaisen kanssa

Vierailija
02.02.2025 |

Kuinka erilaista se lopulta on? Kannattaako kokemustesi perusteella nähdä vaivaa saadakseen hyväkroppaisen omakseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko naisen vartalolla olevan väliä paitsi ulkonäön kannalta. Miehellä taas joo koska koko ja voima ja kestävyys on oleellisessa osassa toiminnassa.

Vierailija
2/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se läskin naisen "seksi" on melkosta pötköttelyä, ähellystä ja anti-aktiivisuutta. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi huonokroppaisen kanssa on ollut parempaa kuin hyväkroppaisen kanssa.

M45

Vierailija
4/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen se hyväkroppainen on persoonallisuudeltaan, että kannattaako sitä yrittää. Miten hyvin sovitte yhteen. 

Vierailija
5/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla naisilla on järkeään tiukempi pillu kuin hoikilla.

Vierailija
6/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen. 

Ex-aviomieheni oli kropan puolesta "huonoin" mutta vastapainoksi hänellä oli komeat kasvot, hän oli älykäs, kiltti, sosiaalisesti taitava ja ylipäätään ihana ihminen ja hyvä puoliso. Suhde kesti 11-vuotta ja päättyi koska toinen meistä lopulta halusi ehdottomasti lapsia ja toinen missään nimessä ei. Olimme tavatessamme niin nuoria, että vaikka asiasta puhuttiin jo alkuvaiheessa, niin vuosien varrella toisen mieli muuttui. Silti, hieno mies ja löysi pian eromme jälkeen uuden rakkauden kuten minäkin. 

Sinkkuaikana oli vaikka minkälaista atleettia. Kaksi ylivoimaisesti komeinta (kirjaimellisesti miesmalleja ja ammattiurheilijoita) ei kuitenkaan pystynyt henkisellä tasolla tarjoamaan mitä kaipasin suhteelta, eikä seksikään ollut mitenkään tajunnanräjäyttävää. Perushyvää kyllä, mutta ei sellaista mitä mustellessa sukat pyörisi jaloissa. 

Nykyinen mieheni on kropaltaan liikunnallinen mutta ei veistos. Juuri sellainen sopivan jäntevä ja lihaksikas, joka vaikuttaa vahvalta mutta että voima olisi peräisin ennemmin kovasta työstä kuin salilta rautaa pumpatessa (tämä vain mielikuva, ei tee oikeasti fyysistä työtä, vaan kroppa on ihan liikuntaharrastuksen kautta tullut). Koen hänet mielettömän seksikkäänä ja seksi hänen kanssaan on upeaa. Tuntuu, kuin meidät olisi fyysisesti tarkoitettu yhteen.

Objektiivisella tasolla hän ei ehkä ole "parhain kroppa" mitä kumppaneillani on ollut, mutta subjektiivisella tasolla ehdottomasti.

Vierailija
7/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus madaltaa testosteronitasoja. Koskaan ei haluttanut, ja silloinkin kun painostettuna suostui sängylle pötköttelemään niin muna oli vetelä kuin kiisseli.

Vierailija
8/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan on seksi miellyttävämpää hoikan naisen kanssa.

Vierailija
9/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Yleisellä tasolla hyväkroppaiset ovat hieman tyhmiä ja narsistisempia. Keskinkertaisella kropalla on yleensä myös aivot eli on jo jotain annettavaa oikeasti. Huonokroppaisissa löytyy kaikenlaista, osa on hyvinkin älykkäitä. Mielestäni kannattaa ennemmin miettiä sitä tuleeko tämän ihmisen kanssa toimeen arjessa, kuin sitä miltä hän näyttää. Vuodet nimittäin jättävät jälkensä.

Vierailija
10/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on. Yleisellä tasolla hyväkroppaiset ovat hieman tyhmiä ja narsistisempia. Keskinkertaisella kropalla on yleensä myös aivot eli on jo jotain annettavaa oikeasti. Huonokroppaisissa löytyy kaikenlaista, osa on hyvinkin älykkäitä. Mielestäni kannattaa ennemmin miettiä sitä tuleeko tämän ihmisen kanssa toimeen arjessa, kuin sitä miltä hän näyttää. Vuodet nimittäin jättävät jälkensä.

Tässä hyvä vinkki laihduttajille. Älä edes yritä, ellet halua olla myös tyhmä narsisti.

Vierailija
11/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä vinkki laihduttajille. Älä edes yritä, ellet halua olla myös tyhmä narsisti.

Riippuu mikä on tavoitepaino & -ÄO. Alla omaan kokemukseeni perustuva taulukko tueksi.

ÄO 140 / 320 kg

ÄO 135 / 300 kg

ÄO 130 / 280 kg

ÄO 125 / 260 kg

ÄO 120 / 240 kg

ÄO 115 / 220 kg

ÄO 110 / 200 kg

ÄO 105 / 180 kg

ÄO 100 / 160 kg

ÄO 95 / 140 kg

ÄO 90 / 120 kg

ÄO 85 / 100 kg

ÄO 80 / 80 kg

ÄO 75 / 60 kg

ÄO 70 40 kg

Vierailija
12/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä on sitten huonokroppainen? Olen seurustellut vain sellaisten kanssa, joihin olen ihastunut, ja kyllä sitä silloin on kropastakin tykännyt. Vähän eri mallisia ollut. -m

Vierailija
13/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on lievästi ylipainoisesta 

- Ei ollut hyvä sängyssä. Ei jaksanut samalla tavalla, mutta eräs hyvä puoli hänessä oli. Jaksoi pitää minua sylissä eikä vapissut niin kuin jotkut hoikat miehet. Olen kevyt, 53kg.

Kokemusta on urheilua harrastavasta

- Oli hyvä sängyssä. Ei hikoillut solkenaan tai kunto loppunut. 

Eniten kokemusta on hoikista, mutta ei urheilullisista 

- Vaihtelua heidän välillään jonkin verran, mutta ei suuresti. Jaksaa hyvin, mutta välillä saattaa kunto loppua. Tässä ryhmässä myös välillä laiskuutta tekemisessä, mutta yleensä suhteellisen aktiivisia.  

Vierailija
14/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ei ollut hyvä sängyssä. Ei jaksanut samalla tavalla, mutta eräs hyvä puoli hänessä oli. Jaksoi pitää minua sylissä eikä vapissut niin kuin jotkut hoikat miehet. Olen kevyt, 53kg.

- Vaihtelua heidän välillään jonkin verran, mutta ei suuresti. Jaksaa hyvin, mutta välillä saattaa kunto loppua. Tässä ryhmässä myös välillä laiskuutta tekemisessä, mutta yleensä suhteellisen aktiivisia.  

Sotket asioita. Aloituksessa puhutaan seurustelusta.

Vierailija
15/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiiiiiivan mut hyvä tietää tästäkin puolesta jottain 

Vierailija
16/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi huonokroppaisen kanssa on ollut parempaa kuin hyväkroppaisen kanssa.

M45

Oletko sinä itse hyvä- vai huonokroppainen?

Vierailija
17/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan on seksi miellyttävämpää hoikan naisen kanssa.

Oletko sinä hoikka?

Vierailija
18/19 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin mä enemmän himoa sitä hyväkroppaista kohtaan. Minkäs sille mahtaa.

N

Vierailija
19/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin puhutaan mut vain jotta aihetta ei siirretä tuonne huohottajien puolelle, vaan pysyy täällä jossa saa normaaleja vastauksia tavallisilta ihmisiltä eikä vain seksin suurkuluttajilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä