Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eromme jälkeen mies taisteli siitä, että olisi saanut olla lapsen lähivanhempi

Vierailija
01.02.2025 |

Lastenvalvojat olivat hänen puolellaan, mutta minä tiesin miten siinä tulee käymään. Onneksi mies itse lopulta taipui.

Noh, nyt siitä on jo vuosia aikaa. Lapsi viettää isänsä luona joka toinen viikonloppu - tai siis isovanhempiensa luona. Siis hän on ollut muutaman kerran isänsä luona yötä näiden vuosien aikana. Isällä on uusi perhe, ja ilmeisesti yhteinen lapsemme ei mahdu uuteen kotiin.

Tässä vaan mietin, että miksiköhän lastenvalvojat eivät uskoneet minua aikoinaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenvalvojat on aina miehen puolella. En tiedä miksi. Kai jotain naisvihaa.

Tämä oli kai jotain provoilua, koska asia on tunnetusti juuri päin vastoin. Vai onko tilanne muuttunut viime vuosina päälaelleen?

Minun mieheni haki lastensa tapaamisoikeutta oikeuden kautta, koska äiti ei muuten antanut. Lakimies sanoi miehelle, että ole tarkka, mitä pyydät, koska tulet saamaan kaiken. Älä pyydä asioita, joita et oikeasti halua.

Lastenvalvoja ei ole tuomari

Viranomaisia molemmat. 

Vierailija
22/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lähivanhemmuus lopulta muuttaa jos on esim. viikko viikko systeemi vaikka lähivanhempana olisi isä? Lähivanhemmalla on päävastuu lapsen asioista ja kuluista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies joutuu taistelemaan, koska on tehnyt elämänsä suurimman virheen tehtyään lapsen tai lapsia väärän naisen kanssa. Onneksi olen itse säästynyt lapsen huoltajuustaisteluilta, vaikka minua yritettiin siihenkin juonia aikoinaan. Hyvä kun ei mennyt exän mielen mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi