Mikäs pahan tappais -Onko tässä vanhan kansan sanonnassa mielestänne perää?
Kommentit (30)
Manipuloivat ja narsistit vievät muilta hapen ja energian omilla vaatimuksillaan. Läheiset sairastuvat siitä.
On. Putinkin porskuttaa vuodesta toiseen, vaika kuinka koetetaan hidastaa!
Sanonta jatkuu:
Jumala ei huoli, eikä piru pidä kiirettä.
Only the good die young
All the evil seem to live forever
On, paha ei kuole millään. Saattaa elää ihan kituuttaen hyvin pitkään ja sitkeästi vaan.
Vierailija kirjoitti:
No juu, tuttu sanonta. Hyvät viedään aina ensimmäiseksi. Jäätävän veemäiset sen kun porskuttaa. Huumoriksi varmaan sanonta rarkoitettu, mutta joka kerta kun sen kuulen, olen samaa mieltä.
On tää kyllä totta. Olen ollut järkyttynyt koska lähipiiristä ja elämästäni muutenkin viedään kaikki hyvimmät ihmiset.
Koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen elon päivä joten rakastakaa lähimmäisiänne!
Älkää haluatko kenenkään lapsillekaan mitään pahaa, huoltajia ei tule eristää lapsistansa! Lapset tarvitsevat äitiä sekä isää. Ottakaa jo vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Sanonta jatkuu:
Jumala ei huoli, eikä piru pidä kiirettä.
Jumala ei huoli vielä hänestä. Eläköön piruparka rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
On, paha ei kuole millään. Saattaa elää ihan kituuttaen hyvin pitkään ja sitkeästi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu, tuttu sanonta. Hyvät viedään aina ensimmäiseksi. Jäätävän veemäiset sen kun porskuttaa. Huumoriksi varmaan sanonta rarkoitettu, mutta joka kerta kun sen kuulen, olen samaa mieltä.
On tää kyllä totta. Olen ollut järkyttynyt koska lähipiiristä ja elämästäni muutenkin viedään kaikki hyvimmät ihmiset.
Koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen elon päivä joten rakastakaa lähimmäisiänne!
Älkää haluatko kenenkään lapsillekaan mitään pahaa, huoltajia ei tule eristää lapsistansa! Lapset tarvitsevat äitiä sekä isää. Ottakaa jo vakavasti.
TÄMÄ JUSTIINSA!!!
Vierailija kirjoitti:
Only the good die young
All the evil seem to live forever
sad
Meidän mummo sanoi, että hän elää lastensa kiusaksi 90-vuotiaaksi. Kaikki lapsensa ovat sairastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Teoillaan putin on luopunut ihmisoikeuksistaan ja hänet on hävitettävä tästä maailmasta kuten haittaeläimet hävitetään.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mummo sanoi, että hän elää lastensa kiusaksi 90-vuotiaaksi. Kaikki lapsensa ovat sairastuneet.
Ihanasti sanottu. Joskus tarvitaan kyllä hyviksiäkin pitkään ikään opettamaan nuoremmille tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta on siinä perääkin siinä mielessä, että ei ihmiset yleensä pohjimmiltaan juuri muuksi muutu. Ihmisen perusluonne on mitä on ja jossain tilanteessa se aina pinnalle pulpahtaa vaikka kuinka yrittäisi hillitä. Niin hyvässä kuin pahassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoillaan putin on luopunut ihmisoikeuksistaan ja hänet on hävitettävä tästä maailmasta kuten haittaeläimet hävitetään.
Olette muuten väärässä. Lopettakaas tämä nolo Putin vihanne. Aikuisten oikeasti!
Pahoille on myöskin parempaa terveydenhoitoa.