Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs pahan tappais -Onko tässä vanhan kansan sanonnassa mielestänne perää?

Vierailija
01.02.2025 |

Mun mielestä on.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, tuttu sanonta. Hyvät viedään aina ensimmäiseksi. Jäätävän veemäiset sen kun porskuttaa. Huumoriksi varmaan sanonta rarkoitettu, mutta joka kerta kun sen kuulen, olen samaa mieltä. 

Vierailija
2/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloivat ja narsistit vievät muilta hapen ja energian omilla vaatimuksillaan. Läheiset sairastuvat siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Putinkin porskuttaa vuodesta toiseen, vaika kuinka koetetaan hidastaa!

Vierailija
4/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta jatkuu:

Jumala ei huoli, eikä piru pidä kiirettä. 

Vierailija
5/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only the good die young

All the evil seem to live forever

Vierailija
6/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, paha ei kuole millään. Saattaa elää ihan kituuttaen hyvin pitkään ja sitkeästi vaan.

Vierailija
8/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, tuttu sanonta. Hyvät viedään aina ensimmäiseksi. Jäätävän veemäiset sen kun porskuttaa. Huumoriksi varmaan sanonta rarkoitettu, mutta joka kerta kun sen kuulen, olen samaa mieltä. 

On tää kyllä totta. Olen ollut järkyttynyt koska lähipiiristä ja elämästäni muutenkin viedään kaikki hyvimmät ihmiset.

Koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen elon päivä joten rakastakaa lähimmäisiänne!

Älkää haluatko kenenkään lapsillekaan mitään pahaa, huoltajia ei tule eristää lapsistansa! Lapset tarvitsevat äitiä sekä isää. Ottakaa jo vakavasti.

Vierailija
9/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta jatkuu:

Jumala ei huoli, eikä piru pidä kiirettä. 

Jumala ei huoli vielä hänestä. Eläköön piruparka rauhassa.

Vierailija
10/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 🙂

Vierailija
11/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, paha ei kuole millään. Saattaa elää ihan kituuttaen hyvin pitkään ja sitkeästi vaan.

Vierailija
13/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä totta. Olen ollut järkyttynyt koska lähipiiristä ja elämästäni muutenkin viedään kaikki hyvimmät ihmiset.

Koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen elon päivä joten rakastakaa lähimmäisiänne!

Älkää haluatko kenenkään lapsillekaan mitään pahaa, huoltajia ei tule eristää lapsistansa! Lapset tarvitsevat äitiä sekä isää. Ottakaa jo vakavasti.

TÄMÄ JUSTIINSA!!!

Vierailija
14/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Only the good die young

All the evil seem to live forever

sad

Vierailija
15/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mummo sanoi, että hän elää lastensa kiusaksi 90-vuotiaaksi. Kaikki lapsensa ovat sairastuneet.

Vierailija
16/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoillaan putin on luopunut ihmisoikeuksistaan ja hänet on hävitettävä tästä maailmasta kuten haittaeläimet hävitetään.

Vierailija
17/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mummo sanoi, että hän elää lastensa kiusaksi 90-vuotiaaksi. Kaikki lapsensa ovat sairastuneet.

Ihanasti sanottu. Joskus tarvitaan kyllä hyviksiäkin pitkään ikään opettamaan nuoremmille tapoja. 

Vierailija
18/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta on siinä perääkin siinä mielessä, että ei ihmiset yleensä pohjimmiltaan juuri muuksi muutu. Ihmisen perusluonne on mitä on ja jossain tilanteessa se aina pinnalle pulpahtaa vaikka kuinka yrittäisi hillitä. Niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
19/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoillaan putin on luopunut ihmisoikeuksistaan ja hänet on hävitettävä tästä maailmasta kuten haittaeläimet hävitetään.

Olette muuten väärässä. Lopettakaas tämä nolo Putin vihanne. Aikuisten oikeasti!

Vierailija
20/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoille on myöskin parempaa terveydenhoitoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme