Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehet palstalla ovat sitä mieltä, että naisten pitäisi mennä miesvaltaisille aloille?

Vierailija
01.02.2025 |

Että on oma vika jos on valinnut naisvaltaisen alan ja saa huonoa palkkaa?

Millaisia kokemuksia naisilla on miesvaltaisesta koulutuksesta vaikkapa luokan ainoana tyttönä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f7b01b4-e76b-446b-ac84-6ef55b658bb8

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ovat sana liikaa, anteeksi siitä.

Vierailija
2/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä rekkakuskiudessa pelottaa?. Paljon helpompi homma kuin tapella isoja muistisairaita miehiä vastaan sairaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä rekkakuskiudessa pelottaa?. Paljon helpompi homma kuin tapella isoja muistisairaita miehiä vastaan sairaalassa.

Luitko aiheen linkin?

Vierailija
4/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla, niissä oikeissa töissä naiset on vaan tiellä. Eikä kaivata akkoja pilaamaan hyvää työyhteisöä. Tyhypäivillekin pitäisi varmaan sitten keksiä jotain muuta kun sauna ja kaljaa. 

Vierailija
5/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ei, te pilaatte ilmapiirin. 

On kuitenkin tutkittu, että organisaatiot joissa on 70-80% miehiä ja 20-30% naisia toimivat tehokkaimmin... Joten pari saa tulla, mutta älkää pilatko kaikkea palavereilla ja pilkuntarkoilla säännöillä. 

Vierailija
6/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minulla on kokemusta työskentelystä miesvaltaisella alalla ja sanonpahan vaan, että missään ei ole ollut niin huonoa työilmapiiriä, huonoa palkkaa, syrjintää, vähättelyä ja niin paljoa työpaikkakiusaamista kuin miesvaltaisella alalla!

Vierailija
7/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jo 1980-luvulla luokkani ainoa tyttö, silloin kouluni yksi miesoppilas sai tuomion raiskauksesta.

Vierailija
8/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aiheen linkin?

Moni on kiusattu ulos paikoista joissa on vain naisia...  

Vierailija
9/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aiheen linkin?

En, en lue linkkejä. Jos on asiaa kerro. Älä mainosta!

Vierailija
10/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kauan töissä  miesvaltaisella alalla, ja missään ei ole ollut turvallisempaa.

Turvan pieksentää kyllä, mutta aina katsoitavat, että suutunko jostain. En viitsinyt.

Olisi pirullsita elää maailmassa, jossa jokaista sanaa pitää vahtia.

Vierailija
11/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aiheen linkin?

Moni on kiusattu ulos paikoista joissa on vain naisia...  

Nyt oli nimenomaan kysymys siitä, että nainen opiskelee ainoana miesvaltaisella alalla, älä vaihda puheenaihetta.

Vierailija
12/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aiheen linkin?

Jos et lue koko aloitusta linkkeineen, älä kommentoi turhanpäiväisyyksiä.

Vierailija
13/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kauan töissä  miesvaltaisella alalla, ja missään ei ole ollut turvallisempaa.

Turvan pieksentää kyllä, mutta aina katsoitavat, että suutunko jostain. En viitsinyt.

Olisi pirullsita elää maailmassa, jossa jokaista sanaa pitää vahtia.

Yleensä nuo turvanpieksijät ottaa nokkiinsa, kun pistää samalla mitalla takaisin. Oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

Vierailija
14/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aiheen linkin?

No, mutta tämähän on riemukasta. Sä et jaksa kirjottaa ja kehtaat pyytää jengiä kirjoittamaan. Haha! Hölömö

Vierailija
15/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aiheen linkin?

No, mutta tämähän on riemukasta. Sä et jaksa kirjottaa ja kehtaat pyytää jengiä kirjoittamaan. Haha! Hölömö

Jaksan kyllä kopioida sulle sen linkin sisällön (se oli se olennainen asia), mutta se on turhaa koska et jaksa kuitenkaan lukea sitä. (Musta sä olet nyt väärässä tässä ja sillä selvä.)

Vierailija
16/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina ajatellut havainnoinnut katukuvassa sitä, että naisten pitäisi alkaa enemmän Woltin läheteiksi. Nyt naiset siis Woltille!

Vierailija
17/17 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes koko työelämäni viettänyt "miesten aloilla". Kerran erehdyin naisvaltaiselle työpaikalle ja siellä oli todella rajua kiusaamista kaikkia kohtaan kun naiset tappeli keskenään. Muutaman vuoden päästä siitä palasin miehiseen ammattiini takaisin. Miesten kanssa on mukavaa, itsekin heitän pervoa läppää enkä niuhota. Älkää naiset tulko pilaamaan miesten työpaikkoja jos ette hyväksy miesten työilmapiiriä. 

Olen aina ollut tykätty koulussa ja työpaikoilla miesten keskuudessa. Oon aina ollut yks äijistä. Porukkaan pitää sulautua tai sitten tulee hyljeksityksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi