Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 10 vuotta nuorempi mies olla kiinnostunut yli 45-vyotiaasta naisesta?

Vierailija
01.02.2025 |

Tuli sellainen tunne, ja nyt en saa ajatusta enää päästäni millään...

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomahat miehillä.

Vierailija
82/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinenhän on nainen parhaassa iässä. 

Omasta mielestään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä. olen melkein kuusikymppinen ja herään  nelivitosen komistuksen kainalosta. 

Okei Pena

Vierailija
84/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se kuitenkin elokuvissa.

Vierailija
85/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on kiinnostunut kunnes on saanut pillua.

Itse katselen tosimielellä vain itseäni vähintään 10 v nuorempia naisia. Pidempiaikaisista kumppaneistani kaksi on ollut tuota nuorempia.

Mutta olen hässinyt itseäni vanhempiakin. Joskus.

Se on vaan niin, että nelikymppisen akan ryppyinen naama ei hotsita.

Enpä tiedä. Mun mielestä jotkut nelikymppiset ovat oikein kiinnostavia. Tämäkin yli 40.

Suurin osa suomalaisista naisista ei todellakaan näytä tuolta. Suomalainen nainen on keskimäärin 164 cm pitkä ja 72 kg painava.

Suurin osa suomalaisista miehistä ei todellakaan ole mitään timmejä. Aina haukutaan suomalaisia naisia vaikka suomalaiset miehet on yhtä

Suomalaismiehet ovat sentään Euroopan top 5 pisimpien listalla. Mutta missä suomalaiset naiset ovat hyviä tai erottuvat edes? Miesten pituus on sentään plussaa monissa maissa, jopa suomessa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
86/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsekin olin samassa tilanteessa melkein 10v sitten. Näin miehenä voin todeta että oli hauskimmat/parhaimmat peti leikit. Sääli että en saanut pidettyä naista itselläni. 

Vierailija
87/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on niin kiinnostuneita jostain tuulentuparomantiikasta pikkutytöstä mummoihin, niin kuin tälläkin palstalla näkyy. Miehelle se on vain siittiön viskuuta niin kuin kylvömies pellolla eikä siihen liity mitään tunnetta. Kunhan saa pallit tyhjäksi, helevettiin "ihmissuhde", se on naurettava.  Se on mottoni Vironmatkoillani aina.

Vierailija
88/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on kiinnostunut kunnes on saanut pillua.

Itse katselen tosimielellä vain itseäni vähintään 10 v nuorempia naisia. Pidempiaikaisista kumppaneistani kaksi on ollut tuota nuorempia.

Mutta olen hässinyt itseäni vanhempiakin. Joskus.

Se on vaan niin, että nelikymppisen akan ryppyinen naama ei hotsita.

Enpä tiedä. Mun mielestä jotkut nelikymppiset ovat oikein kiinnostavia. Tämäkin yli 40.

Suurin osa suomalaisista naisista ei todellakaan näytä tuolta. Suomalainen nainen on keskimäärin 164 cm pitkä ja 72 kg painava.

Suurin osa suomalaisista miehistä ei todellakaan ole mitään timmejä. Aina haukutaan s

Ei se pituus niitä läskejä poista.

Vierailija
89/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule luokseni,keitetään kahvit .

Vierailija
90/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä kyllä, haluaa testata vähän riippuneempaa lihaa.

Naiset ovat "riippunutta lihaa"? Aika erikoinen määritelmä. Entä miesten roikkuvat.

Vierailija
91/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä kyllä, haluaa testata vähän riippuneempaa lihaa.

Naiset ovat "riippunutta lihaa"? Aika erikoinen määritelmä. Entä miesten roikkuvat.

Jotkut miehet kuvittelee olevansa adoniksia koko ikänsä vaikka eivät ole sitä edes nuorena.

Vierailija
92/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat silmät horrossa unelmoivat jonkun abdi-mehmetin kanssa suhdetta. Voi jumalallaa mitä lapsellista paskaa. Se etsii kortteeria, panopuuta ja rahastajaa. Ja oljenkortta, jolla jäädä maahamme loisimaan. Totuus. Uskalla vanha akka katsoa peiliin ja totuuden lähteeseen. Se sanoo: "Olet jo vanha ja ruma. Mies ei kiinnostu sinusta kuin hyötyäkseen."

Vierailija
93/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se mies joku ulkkari rikastuttaja vai?

Paperiton partalapsonen varmaan. Näitä suhteita on suomessa paljonkin, jossa 40-50v akka on 20-30v partalapsosen kanssa.

Vierailija
94/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat silmät horrossa unelmoivat jonkun abdi-mehmetin kanssa suhdetta. Voi jumalallaa mitä lapsellista paskaa. Se etsii kortteeria, panopuuta ja rahastajaa. Ja oljenkortta, jolla jäädä maahamme loisimaan. Totuus. Uskalla vanha akka katsoa peiliin ja totuuden lähteeseen. Se sanoo: "Olet jo vanha ja ruma. Mies ei kiinnostu sinusta kuin hyötyäkseen."

No en todellakaan huolisi mitään ma mua. Hyi hel vetti. Mua ei kiinnosta tuollaiset. Jos miehen vielä joskus parisuhteeseen kelpuutan, niin miehen pitää olla suomalainen. Enkä kyllä katsele reilusti nuorempia. Etovaa sekin.

N45

Vierailija
95/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii se kuitenkin elokuvissa.

Joopa joo, myydään typeriä ja lapsellisia unelmia akoille. Naurettavaa. Ja siitä sitten suurhuijaus "puuma" käyntiin. Saadaan myytyä meikkejä ja kuteita. Kuinka paljon akat romantiikan kaipuussaan pystyvät huijaamaan itseään?

Vierailija
96/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan huolisi mitään ma mua. Hyi hel vetti. Mua ei kiinnosta tuollaiset. Jos miehen vielä joskus parisuhteeseen kelpuutan, niin miehen pitää olla suomalainen. Enkä kyllä katsele reilusti nuorempia. Etovaa sekin.

N45

Käykö puoliksi karjalainen? M48

Vierailija
97/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voi, ei kukaan nuori mies mitään mummoa halua, kun samanikäisiä naisia on paljon sinkkuna vaipaana.

Vierailija
98/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Käykö puoliksi karjalainen? M48

Ei käy. Ei toimi tällääsen eteläpohjalaasen jääräpään kans.

N45

Vierailija
99/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan kyseessä ole rauhan uskonnan edustaja?

Vierailija
100/104 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan olla kiinnostuneita vanhoista akoista. M34

Heti tulee alanuolia vanhoilta akoilta! xD Mitä te odotitte? Että me oikeasti unelmoidaan itseämme vanhemmista naisista? BS! Nuoret naiset voittaa teidät vanhat akat 100-0. M34

Mun mies on nuorempi kuin sinä. N52