Voiko yli 10 vuotta nuorempi mies olla kiinnostunut yli 45-vyotiaasta naisesta?
Tuli sellainen tunne, ja nyt en saa ajatusta enää päästäni millään...
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomielessä joo.
No mutta sehän on just täydellistä.
Ap
Kannattaa olla varovainen, sillä mies voi pettyä näkemäänsä, kun ollaan alasti ilman vaatteita. Voi olla ettei miehellä silloin seisokkaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomielessä joo.
Ap
Kannattaa olla varovainen, sillä mies voi pettyä näkemäänsä, kun ollaan alasti ilman vaatteita. Voi olla ettei miehellä silloin seisokkaan enää.
No olipa ilkeästi sanottu. Todellakin.
Miksei? Ikä on joskus (harvoissa tapauksissa) pelkkiä numeroita.
Jos sinä olet 5 vuotta ikääsi nuorekkaampi ja mies 5 vuotta omaa ikäänsä vanhemman oloinen, teillä ei ole käytännössä ikäeroa.
10 ei ole vielä niin paljoa, että se tuntuisi missään.
Riippuu oletko feministi ja kannatatko vihervassareita. Sillä mies voi kadota kokonaan nämä kuullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Ikä on joskus (harvoissa tapauksissa) pelkkiä numeroita.
Jos sinä olet 5 vuotta ikääsi nuorekkaampi ja mies 5 vuotta omaa ikäänsä vanhemman oloinen, teillä ei ole käytännössä ikäeroa.
10 ei ole vielä niin paljoa, että se tuntuisi missään.
No voi se ikäero olla ylikin 10 vuotta, vaikea sanoa.
Ap
Voi kuule, helposti. Minulla oli 50-vuotiaana suhde 22-vuotiaan nuorukaisen kanssa. Hänen aloitteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, helposti. Minulla oli 50-vuotiaana suhde 22-vuotiaan nuorukaisen kanssa. Hänen aloitteestaan.
Ahaa, erittäin mielenkiintoista.
Ap
Mä olen 45v nainen ja mua ei kyllä kiinnosta 10 vuotta nuoremmat miehet. Saati sitäkin vielä nuoremmat. Eräs 8 vuotta nuorempi vähän kiinnostaa, mutta tiedän, että ei mulla ole mahdollisuuksia niin katselen vain etäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomielessä joo.
Ap
Palstan poikien ongelmia :D sinänsä herttainen ajatus, että varoittelette meitä impotenssistanne, mutta kyllä me se jo muistetaan. Koitetaan kiertää teidät kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 45v nainen ja mua ei kyllä kiinnosta 10 vuotta nuoremmat miehet. Saati sitäkin vielä nuoremmat. Eräs 8 vuotta nuorempi vähän kiinnostaa, mutta tiedän, että ei mulla ole mahdollisuuksia niin katselen vain etäältä.
No mäkin katselin vain etäältä, mutta tuli sellaista todella yllättävää signaalia, ettei ehkä tarvitsisi pitää niin suurta hajurakoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa on viehättävää? Monet komeat miehet katsovat naisen yli sieltä päälaen yli.
Jos ajattelet miehen nuoruutta ja komeutta, niin unohda koko asia.
Miksi ei saisi ajatella sitä mikä toisessa viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomielessä joo.
Ap
Kerroin omasta kokemuksesta. Kerran olen itseäni 11v vanhemman naisen kanssa seksiä harrastamassa, eikä siitä tullut mitään, koska nainen näytti alasti mummolta. En vaan enää pystynyt kiihottumaan hänestä... vaikka kuinka yritin. Vaatteet päällä nainen oli viehättävän näköinen, mutta ei enää alasti. Jos toinen ei ole seksuaalisesti viehättävä, niin ei silloin seksistä tule yhtään mitään.
Sori nyt vaan mutta tämä on totuus! M26
Katselen 34-vuotiaana paljonkin yli 10 vuotta vanhempia naisia kiinnostuneena. 😉
Tiedän ison ikäeron parin, joka meni naimisiin ja eleli onnellisena siihen asti, kunnes toinen heistä kuoli. Olivat mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Panomielessä joo.
Miksi annatte alapeukkuja kommentilleni? Ap piti myös tästä :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomielessä joo.
Ap
Kerroin omasta kokemuksesta. Kerran olen itseäni 11v vanhemman naisen kanssa seksiä harrastamassa, eikä siitä tullut mitään, koska nainen näytti alasti mummolta. En vaan enää pystynyt kiihottumaan hänestä... vaikka kuinka yritin. Vaatteet päällä nainen oli viehättävän näköinen, mutta ei enää alasti. Jos toinen ei ole seksuaalisesti viehättävä, niin ei silloin seksistä tule yhtään mitään.
Et ollut.
Itse olen 35 vuotias mies, ja olen seurustellut sekä ollut seksisuhteissa 10-15 vuotta vanhempien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomielessä joo.
Ap
37-vuotias näytti alasti mummolta? Taidat kertoa omasta fantasiastasi, vaikka et onnistunut pääsemään maaliin edes siinä.
Ongelma on ihan sinun omien korviesi välissä, vaikka yrität selittää sen muuten ja sälyttää vastuun toisaalle.
Voi, mutta tuskin haluaa suhdetta. Joko haluavat pelkkää seksiä tai sitten eivät uskalla heittäytyä suhteeseen, vaikka olisivat ihastuneitakin. Kokemusta on.
n44