Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 10 vuotta nuorempi mies olla kiinnostunut yli 45-vyotiaasta naisesta?

Vierailija
01.02.2025 |

Tuli sellainen tunne, ja nyt en saa ajatusta enää päästäni millään...

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta tuskin haluaa suhdetta. Joko haluavat pelkkää seksiä tai sitten eivät uskalla heittäytyä suhteeseen, vaikka olisivat ihastuneitakin. Kokemusta on.

n44

Vierailija
22/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 10v mua nuorempi. Tavattiin kyllä 27-36 vuotiaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä joo.

No mutta sehän on just täydellistä.

Ap

Kannattaa olla varovainen, sillä mies voi pettyä näkemäänsä, kun ollaan alasti ilman vaatteita. Voi olla ettei miehellä silloin seisokkaan enää.

Vierailija
24/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä joo.

Ap

Kannattaa olla varovainen, sillä mies voi pettyä näkemäänsä, kun ollaan alasti ilman vaatteita. Voi olla ettei miehellä silloin seisokkaan enää.

No olipa ilkeästi sanottu. Todellakin.

Vierailija
25/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Ikä on joskus (harvoissa tapauksissa) pelkkiä numeroita.

Jos sinä olet 5 vuotta ikääsi nuorekkaampi ja mies 5 vuotta omaa ikäänsä vanhemman oloinen, teillä ei ole käytännössä ikäeroa.

10 ei ole vielä niin paljoa, että se tuntuisi missään.

Vierailija
26/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletko feministi ja kannatatko vihervassareita. Sillä mies voi kadota kokonaan nämä kuullessaan.

Vierailija
27/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Ikä on joskus (harvoissa tapauksissa) pelkkiä numeroita.

Jos sinä olet 5 vuotta ikääsi nuorekkaampi ja mies 5 vuotta omaa ikäänsä vanhemman oloinen, teillä ei ole käytännössä ikäeroa.

10 ei ole vielä niin paljoa, että se tuntuisi missään.

No voi se ikäero olla ylikin 10 vuotta, vaikea sanoa.

Ap

Vierailija
28/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, helposti. Minulla oli 50-vuotiaana suhde 22-vuotiaan nuorukaisen kanssa. Hänen aloitteestaan.

Vierailija
29/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, helposti. Minulla oli 50-vuotiaana suhde 22-vuotiaan nuorukaisen kanssa. Hänen aloitteestaan.

Ahaa, erittäin mielenkiintoista.

Ap

Vierailija
30/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v nainen ja mua ei kyllä kiinnosta 10 vuotta nuoremmat miehet. Saati sitäkin vielä nuoremmat. Eräs 8 vuotta nuorempi vähän kiinnostaa, mutta tiedän, että ei mulla ole mahdollisuuksia niin katselen vain etäältä.

Vierailija
31/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä joo.

Ap

Palstan poikien ongelmia :D sinänsä herttainen ajatus, että varoittelette meitä impotenssistanne, mutta kyllä me se jo muistetaan. Koitetaan kiertää teidät kaukaa. 

Vierailija
32/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45v nainen ja mua ei kyllä kiinnosta 10 vuotta nuoremmat miehet. Saati sitäkin vielä nuoremmat. Eräs 8 vuotta nuorempi vähän kiinnostaa, mutta tiedän, että ei mulla ole mahdollisuuksia niin katselen vain etäältä.

No mäkin katselin vain etäältä, mutta tuli sellaista todella yllättävää signaalia, ettei ehkä tarvitsisi pitää niin suurta hajurakoa.

Ap

Vierailija
33/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on viehättävää? Monet komeat miehet katsovat naisen yli sieltä päälaen yli.

Jos ajattelet miehen nuoruutta ja komeutta, niin unohda koko asia.

Miksi ei saisi ajatella sitä mikä toisessa viehättää?

Vierailija
34/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä joo.

Ap

Kerroin omasta kokemuksesta. Kerran olen itseäni 11v vanhemman naisen kanssa seksiä harrastamassa, eikä siitä tullut mitään, koska nainen näytti alasti mummolta. En vaan enää pystynyt kiihottumaan hänestä... vaikka kuinka yritin. Vaatteet päällä nainen oli viehättävän näköinen, mutta ei enää alasti. Jos toinen ei ole seksuaalisesti viehättävä, niin ei silloin seksistä tule yhtään mitään.

Sori nyt vaan mutta tämä on totuus! M26

Vierailija
35/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen 34-vuotiaana paljonkin yli 10 vuotta vanhempia naisia kiinnostuneena. 😉

Vierailija
36/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ison ikäeron parin, joka meni naimisiin ja eleli onnellisena siihen asti, kunnes toinen heistä kuoli. Olivat mukavia ihmisiä. 

Vierailija
37/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä joo.

Miksi annatte alapeukkuja kommentilleni? Ap piti myös tästä :).

Vierailija
38/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä joo.

Ap

Kerroin omasta kokemuksesta. Kerran olen itseäni 11v vanhemman naisen kanssa seksiä harrastamassa, eikä siitä tullut mitään, koska nainen näytti alasti mummolta. En vaan enää pystynyt kiihottumaan hänestä... vaikka kuinka yritin. Vaatteet päällä nainen oli viehättävän näköinen, mutta ei enää alasti. Jos toinen ei ole seksuaalisesti viehättävä, niin ei silloin seksistä tule yhtään mitään.

Et ollut.

Vierailija
39/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35 vuotias mies, ja olen seurustellut sekä ollut seksisuhteissa 10-15 vuotta vanhempien naisten kanssa. 

Vierailija
40/104 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomielessä joo.

Ap

37-vuotias näytti alasti mummolta? Taidat kertoa omasta fantasiastasi, vaikka et onnistunut pääsemään maaliin edes siinä.

Ongelma on ihan sinun omien korviesi välissä, vaikka yrität selittää sen muuten ja sälyttää vastuun toisaalle.