Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pitäisi maksaa että ette kävisi enää töissä? Kuukaudessa netto ja työntekoa ei enää sallittaisi.

Vierailija
04.03.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tuloilla voisi elää muuten

Vierailija
2/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuussa saan nyt ja ihan hyvin pärjään. Tosin mies maksaa kalleimmat kuluerät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt netto noin 2200, mutten pidä työstäni.

Vierailija
4/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi 500 euroa/kk niin heti jäisin lasten kanssa kotiin uudestaan!

Vierailija
5/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

800e harkitsisin jo kans vakavasti

Vierailija
6/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka voittaisin lotossa miljoona euroa, niin jatkaisin työntekoa. En osaisi jäädä kotiin vain olemaan. Ja tämä ei nyt ole mikään vähättely kotiäitejä kohtaan, arvostan sitä että ovat kotona lasten kanssa. Minä haluan tehdä töitä myös kodin ulkopuolella.

Vierailija
7/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka voittaisin lotossa miljoona euroa, niin jatkaisin työntekoa. En osaisi jäädä kotiin vain olemaan. Ja tämä ei nyt ole mikään vähättely kotiäitejä kohtaan, arvostan sitä että ovat kotona lasten kanssa. Minä haluan tehdä töitä myös kodin ulkopuolella.

Vierailija
8/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä todella nauttisin, eikä tarvitsisi tehdä kiireessä hartiat/selkä kipeinä henkisen uupumuksen rajamailla vastuullista työtä sairaiden ihmisten parissa.

Vierailija
9/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelisin huvikseni toisen tutkinnon tms.

Vierailija
10/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa teen 50h töitä ja nettoan 1400/kk.

Vierailija
11/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin jäisin 1000 eurolla kuussa. Paitsi että en kyllä tekisi mistään hinnasta sopimusta, etten enää koskaan saisi töihin palata.

Vierailija
13/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein taua kysymyksenasettelua. Mä kyllä kokisin itseni melko epäonnistuneeksi, jos olisin terveenä ja työkykyisenä yhteiskunnan elättinä lopun ikääni. Tästä syystä mulle saisi maksaa todella paljon, että suostuisin tuohon. Jos nyt vaikka 25-vuotiaana muutaman lapsen kotiäitinä se kuulostaisikin hyvältä, niin mitä te tekisitte kun lapset olisivat aikuisia ja te olisitte esimerkiksi 45-vuotiaita?

Toinen tilanne on se, että jos mulla itsellä olisi rahaa, joka mahdollistaisi sen, että ansiotyössä ei tarvitsisi käydä. Mä kyllä luultavasti tekisin silloinkin niin, että kävisin töissä ainakin osan vuotta.

Vierailija
14/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raha tulisi yhteiskunnalta.

Vierailija
15/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoteettinen kysymys siis.

Vierailija:

Vierailija
16/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt henkeni kaupalla töissä kärvistelisi. Jos lekuri sanoisi että nyt on jäätävä kotiin muuten ei kroppa kestä niin kotiinhan mä jäisin sitten.

Jos kyse vain rahasta, niin jatkaisin töiden tekoa vaikka miljoonia saisin.

Vierailija
17/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on melko hypoteettista olettaa, että joku henkilö/yritys maksaisi kenellekään mitään kuukausirahaa ilman mitään taka-ajatuksia tai sitoumuksia lopun ikää. Joten siksi oli luonnollista olettaa, että raha tulisi joltain kasvottomalta kollektiivilta kuten yhteiskunnalta. Mutta tietty on siis teoreettinen mahdollisuus, että raha tulisi joltain yksityishenkilöltä tai yritykseltä.

Kyseessähän ei ap:lla ilmeisesti olleet omat rahat, koska kysymyksenasettelussa puhuttiin maksamisesta.

Vierailija
18/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksihan sitä tulisi, jos pitäisi vain kotona olla, eikä saisi töitä tehdä. Eli en kovin helposti olisi valmis tuollaiseen järjestelyyn suostumaan. Vaikka voittaisin lotossa, niin varmasti tekisin jonkin verran joitain töitä ja vain vähentäisin työaikaa ja valikoisin, mitä teen.

Vierailija
19/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tilanteessa että joutuu jäämään töistä pois terveydellisistä syistä, ts. työkyvyttömyyseläkkeelle 29 -vuotiaana, eikä koskaan sellaista osannut ajatellakaan tai koskaan sellaista toivonut itselleen. Mietin vain missä taloudellisessa tilanteessa joku muu voisi olla tällaiseen tyytyväinen. Taloudellinen asia tässä on toisarvoista mutta halusin pyöräyttää kysymyksen vähän eri näkökulmasta.

Vierailija
20/22 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hieman enemmän kuin töissä saan. Ottaisi koville, jos keikkahommatkin kielletään.

Pitäisi vaan ruveta intohimoisesti harrastamaan. Kyllästyn yleensä jo viikonloppuna kotona oloon.

Kuolisin varmaan viidessä vuodessa kaljanjuontiin ja jäätelön kittaamiseen.

Tykkään töistäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi