Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että nykyään mewaus on yleistä jo peruskoulu-, jopa alakouluikäisillä pojilla?

Vierailija
01.02.2025 |

Ulkonäköpaineet erityisesti leuan osalta ovat pojilla nykyään kovin suuret, niin pitää mewauksella varmistaa, että leuasta kehittyy riittävän kulmikas ja jykevä, että heillä olisi mitään mahdollisuuksia menestyä pariutumismarkkinoilla. Ei vielä parikymmentä vuotta sitten pojat miettineet ihan niin paljon leukaansa kuin nykyään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussissa joskus näin poikien kihertävän ja tekevän ne hipaisunsa ja shh-merkin. Niillä ainakin oli murrosikäänkin vielä vuosia.

Naiset muuten katsovat nenää, eivät leukaa. Leuka on miesten juttu.

Mikä ihmeen hipaisu ja shh-merkki?

T: Ihan pihalla oleva 45v nainen

P.S. Todella typerää keskustelua tuollainen, että kerrotaan jokin asia mitä suurin osa ei varmaan tiedä eikä edes selitetä sitä.

Tarvitseeko sun osallistua keskusteluun, jos olet ihan pihalla? Mä olen myös 45 ja lapsikin jo aikuinen. 

Sä et määrää kuka osallistuu mihinkin keskusteluun. Se nyt vain on normaalia keskustelua, että asiat kerrotaan mitä ne tarkoittaa. Kyllä mä ihan live

Voi vee mikä pelle sä olet. Mene muualle pätemään luuseri kun et osaa edes normaalia keskustelua ilman ohjeistusta. 

Vierailija
22/26 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tää on joku mew-bändiin liittyvä läppä, vaikka se ei olekaan uusi tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suuhengittäminen LAPSENA voi aiheuttaa pienen leuan.

Vierailija
24/26 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leuka on kuin Juha Koistisella, siihen voi sattua.

Vierailija
25/26 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vakavia-vaikutuksia-terveyteen-kuva…

Tutkijoilta löytyy myös konkreettinen asia, johon jokainen vanhempi voi kiinnittää huomiota: Kannustakaa lapsianne pitämään suunsa suljettuna silloin, kun he eivät syö tai puhu. Tämä tukee oikeaa suun asentoa, eli huulet suljettuina, kieli kitalaella ja hampaat kevyesti kosketuksessa. Ja siirtykää vaikeammin pureskeltaviin ruokiin, kuten metsästäjä-keräilijöiden aikoina tehtiin.

Vierailija
26/26 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei joku leuka kiinnosta. Emme edes huomaa sitä. Miehet itse keksineet, että tuo on hieno juttu.