Miksi joku haluaa parisuhteen päättymisen jälkeen laastarisuhteen?
Varsinkin naisille tämä tuntuu olevan yleistä. Itsellä ei tulisi mieleenkään mikään laastarijuttu oikean ja vakavan parisuhteen katkeamisen jälkeen. Ainakin minä haluan silloin nimenomaan irtioton ja hengähdystauon sellaisista suhteista, että toista näkee säännöllisesti.
Kommentit (74)
mulla onneksi artistina miehenä laastarisuhde ongelmaa mä vaan ilmottanu pakka kamat ny mun rakastajasta tulikin mun uusi vaikeinta kuunella sitä vtun itkua miksi mä uhrannu sulle vuosia hyväksyny sun panemiset euroopassa mihin mä aina koita ymmärtää mä komea kitaristi te naiset mahdollistatte minut ja kyllä vedän teitä kun kuoriämpäriä ikävä totuus nuorempi nainen kiinostaa aina etenkin kun tuntee ihailua eli säälin lähinnä joku laastarisuhde en ymmärrä mitä tarkoittaa kun laastarihan repäistään ja se saattaa sattua jos ei haava parantunut niin valaiskaa mä käsittänyt suomalaisten vaikea löytää kumppania ja etenkin jos pitkä suhde päättyy ei halua tai ei löydä mieleistä tilalle mä puhun pitkästä juoksusta jotain nuorten juttuja laastarisuhde mä roy coman rauski21@gmail.com jos joku valasee laastarisuhteessa mä kun edes koskaan ns rakastunut antanut viettien viedä itse säästynyt itkeköön muut perään
Vierailija kirjoitti:
mulla onneksi artistina miehenä laastarisuhde ongelmaa mä vaan ilmottanu pakka kamat ny mun rakastajasta tulikin mun uusi vaikeinta kuunella sitä vtun itkua miksi mä uhrannu sulle vuosia hyväksyny sun panemiset euroopassa mihin mä aina koita ymmärtää mä komea kitaristi te naiset mahdollistatte minut ja kyllä vedän teitä kun kuoriämpäriä ikävä totuus nuorempi nainen kiinostaa aina etenkin kun tuntee ihailua eli säälin lähinnä joku laastarisuhde en ymmärrä mitä tarkoittaa kun laastarihan repäistään ja se saattaa sattua jos ei haava parantunut niin valaiskaa mä käsittänyt suomalaisten vaikea löytää kumppania ja etenkin jos pitkä suhde päättyy ei halua tai ei löydä mieleistä tilalle mä puhun pitkästä juoksusta jotain nuorten juttuja laastarisuhde mä roy coman rauski21@gmail.com jos joku valasee laastarisuhteessa mä kun edes koskaan ns rakastunut antanut viettien viedä itse säästynyt itkeköön muut perään
Amfetamiinia aamupalaksi rauski?
Vierailija kirjoitti:
Jos on paljon tunteita vielä erovaiheessa, se helpottaa oloa. Malttaa olla toisesta erossa, eikä sorru laittamaan viestiä tms. Kun aikaa on kulunut tarpeeksi, näistä maneereista pääsee yli.
Ero voi olla erittäin vaikea monesta syystä. On pakko erota, mutta mieli potkii vastaan. Näin voi olla, jos lähtee esim. väkivaltaisesta suhteesta tai jättää päihteidenkäyttäjän. Kaikki jää kesken, eikä eroa saa sovittua koskaan. Laastari auttaa siihen tyhjyyteen, paikkaa sitä.
Vaikka ero olisi kuinka vaikea niin se ei oikeuta leikkimään toisen tunteilla. Hoitakaa päänne psykiatrilla.
Toivottavasti näitä laastarisuhteita harrastavat saa syövän.
Vierailija kirjoitti:
Varsin usein laastarisuhde analysoidaan laastarisuhteeksi vasta jälkikäteen. Kyllä niihin ihan tosissaan lähdetään.
Itse en tosiaan tiennyt. Uskoin vankasti meneväni oikeaan suhteeseen jossa olemme vuosien päästäkin.
Oli pettymys huomata että en ollutkaan käsitellyt edellistä eroani ja olin uskonut olevani siihen valmis.
Kun sanoin ettei syy ollut sussa vaan mussa, se todella piti paikkansa.
Jos minulle paljastuisi että olen ollut vain laastari, niin senjälkeen tukkisin pesuhuoneen viemärin ja laittaisin lähtiessä veden valumaan.
Minulla + 50v nainen on juurikin päinvastaista kokemusta.... ja kokemusta on paljon!
Ei tietenkään kaikki, mutta suurin osa miehistä etsii kutakuinkin heti jonkun "laastarin" koska miehille ylipäätän se että saa naisen on jokin voimakas omanarvon tunnon kohottaja, koska jos mies on pitkiä aikoja ilman naista häntä aletaan epäillä ho...ksi tai jotenkin luuseriksi joka ei saa kumppania. Toisaalta jos mies tulee jätetyksi vasten tahtoaan, uusi laastarikumppani voi olla ihan vaan kosto exälle (ja toimii muuten aika usein).
Naisista suurin osa taa pystyy olemaan hyvinkin yksin vaikka olisikin sydän riekaleena. Naiset eivät tarvitse suhdetta nostaakseen statusta.
Itsekin olen joskus nuorena ottanut kostosuhteen, sillä ei ollut mitään tekemistä laastaroinnin kanssa, päinvastoin. En edes välittänyt siitä miehestä, eikä minulla ollut mitään tunteita häntä kohtaan, hän oli ainoastaan seuraa ja se kostotoimenpide, koska kaipasin ihan älyttömästi vain minut jättänyttä exääni. Kostotoimenpidesuhde toimi juuri niin kuin olin sen ajatellutkin toimivan suhteessa exääni, hän sai kauhean raivarin kun oli (heti) kuullut kenen kanssa olen, koska tämä uusi kostosuhdemies oli exäni tuttu. Siitäs sait! Osu ja uppos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laastarisuhteella satuttaa lopuksi vain itseään. En suostuisi laastariksi.
Et sinä useinkaan tiedä olevasi laastari, joten ei siinä omaa suostumusta liiemmin kysellä.
Näin. Ei miehenikään laastarinainen uskonut olevansa pelkkä laastari, vaan suunnitteli samantien yhteenmuuttoa ja miehen vasektomian purkamista ym koska nainen itse halusi lapsia, jne.. Sai sitten melkoisen raivokohtauksen kun mies hänelle soitti, ettei enää halua tavata.
Nainen kyllä arvasi että palaamme yhteen ja melko epäkypsästi siihen reagoi.
Minusta tuo nainen ei välttämättä ole se epäkypsä tuossa yhtälössä. Tottakai ihmisellä on oikeus tavoitella parisuhdetta ja on hienoa, että on sitoutumiskykyinen eikä leiki muilla ihmisillä.
Se naisen epäkypsä käytös siis alkoi meidän yhteenpaluun jälkeen. Alkoi häiriköidä, tilasi aikakauslehtiä mun nimissäni ja vaikka mitä. Väitti kyllä ettei hän ole mitään tehnyt, mutta kun ilmoitimme että yksikin kerta vielä niin menemme poliisin puheille, yllättäen kaikki häiriköinti loppui siihen paikkaan. Mikä "sattuma".
Vierailija kirjoitti:
Minulla + 50v nainen on juurikin päinvastaista kokemusta.... ja kokemusta on paljon!
Ei tietenkään kaikki, mutta suurin osa miehistä etsii kutakuinkin heti jonkun "laastarin" koska miehille ylipäätän se että saa naisen on jokin voimakas omanarvon tunnon kohottaja, koska jos mies on pitkiä aikoja ilman naista häntä aletaan epäillä ho...ksi tai jotenkin luuseriksi joka ei saa kumppania. Toisaalta jos mies tulee jätetyksi vasten tahtoaan, uusi laastarikumppani voi olla ihan vaan kosto exälle (ja toimii muuten aika usein).
Naisista suurin osa taa pystyy olemaan hyvinkin yksin vaikka olisikin sydän riekaleena. Naiset eivät tarvitse suhdetta nostaakseen statusta.
Itsekin olen joskus nuorena ottanut kostosuhteen, sillä ei ollut mitään tekemistä laastaroinnin kanssa, päinvastoin. En edes välittänyt siitä miehestä, eikä minulla ollut mitään tunteita häntä kohtaan, hän oli ainoastaan seuraa ja se kostotoimenpide, koska kaipasin iha
Olet katkera
"varsinkin naisilla tämä tuntuu olevan yleistö" 🤣🤣😂
No ei todellakaan, miehillä on yleistä. Miehethån eroaakin vain jos on uusi nainen kierroksessa, kun yksin eivät osaa olla. Naiset eroaa koska haluavat huonosta suhteesta pois, EIVÄTKÄ HALUA TOISTA MIESTÄ TILALLE.
Minä olin viimeksi suhteesslapseni isään 21 vuotta sitten, sen jälkeen en ole "poikaystävää" halunnut. Parisuhteet ei ole minun juttu. Meitä naisia on paljon, jotka on onnellisia ILMAN parisuhdetta. Miehillä tuntuu olevan ihan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen joskus nuorena ottanut kostosuhteen, sillä ei ollut mitään tekemistä laastaroinnin kanssa, päinvastoin. En edes välittänyt siitä miehestä, eikä minulla ollut mitään tunteita häntä kohtaan, hän oli ainoastaan seuraa ja se kostotoimenpide, koska kaipasin iha
Ihan kuin olisin kirjottanut itse tämän. Juuri näin. Ja toi nuoruuden temppukin sopi itseenikin, ex-poikaystävä sai semmoiset raivarit että oli heittänyt kuulemma huonekalunsa pihalle ja pilkkonut ne päreiksi. Kun kuulin sen, ilahduin tietenkin, että kostoni oli toiminut. Luulin että on tosirakkautta kun niin raivostui. Oikeasti oli vain narsistinen sekopää.
En ole mikään parisuhdeihminen, hyvin olen viihtynyt ilman miehiä. Olin yhden lapsen yh pari vuosikymmentä, oli kiva asua lapsen kanssa kaksin, sen jälkeen olen taas asustellut yksin, ei ole käynyt mielessäkään miestä etsiä. Perhe riittää ja yksi hyvä ystävä tueksi elämän karikoihin.
En usko että tietoisesti etsitään laastarisuhdetta, eikä siihen päädytäkään jollei joku olisi valmis alkamaan seurustelemaan juuri eronneen kanssa. Kenessä siis syy laastarisuhteen syntymiseen?
Vierailija kirjoitti:
En usko että tietoisesti etsitään laastarisuhdetta, eikä siihen päädytäkään jollei joku olisi valmis alkamaan seurustelemaan juuri eronneen kanssa. Kenessä siis syy laastarisuhteen syntymiseen?
Totta, laastarisuhteeseen päätyminen on hänen syy, joka juuri eronneen, eroamassa olevan tai leskeksi jääneen heti huolii. Syyttäköön itseään.
Olepa yksin. Ei olla väkisin viemässä sinua.
Aikuiset ihmiset tekee erilaisia diilejä ja niitä osataan tehdä sanattomastikin. Kaikki, mistä jää ikävä tai tulee myös jotain negatiivista seurausta, ei ole hyväksikäyttöä. Kipua kannattaa opetella sietämään, koska se kuuluu elämään. Lapsen ei tarvitse, aikuisen kannattaa opetella.