Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia

Vierailija
01.02.2025 |

Että miehellä on "suhde', mutta p-lua ei silti saa? Tämmöstä olen kuullut olevan🤔

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitäisi avata tätä aihetta nyt lisää. Itsellä on ainakin ollut suhde, ihan ilman lainausmerkkejä ja munaa ei ole siinä suhteessa saanut, siksi se onkin entinen. 

Ei kannata jäädä suhteeseen jossa ei seksihalut yhtään kohtaa. 

Vierailija
2/7 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliittoako tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pitäisi avata tätä aihetta nyt lisää. Itsellä on ainakin ollut suhde, ihan ilman lainausmerkkejä ja munaa ei ole siinä suhteessa saanut, siksi se onkin entinen. 

Mutta miksi joku mies jää? Aseksuaali ei petä? Se on harhaa tiedän tapauksen ainakin yhden 😁

Vierailija
4/7 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Vierailija
5/7 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia! 

Vierailija
6/7 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse ainakin otin seksin puheeksi heti alkuun, eikä silloinen deitti pistänyt asiaa yhtään pahakseen. Heitin vielä jossain kohtaa muka leikilläni että "vaikutat niin villiltä että sinut pitäisi varmaan sitoa sänkyyn kiinni". Hän tokaisi tuohon että "sepä vasta olisikin kiihottavaa". No nykyään hän on vaimoni ja edelleen leikitään viikoittain "sido minut, ota minut" leikkejä.

Vierailija
7/7 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olin puoli vuotta seksittömässä suhteessa kun kärsivällisesti odotin kun nainen oli muuten hyvä. Oli pakko lopuksi erota ja vaihtaa naista kun ei seksi halut kohdanneet.