Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi luokkakokouksesta 50 vuotta lakkiaisten jälkeen?

Vierailija
31.01.2025 |

Haluaisitko oikeasti tavata 50 vuotta sitten lakitetut luokkakaverisi?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut yhdessäkään luokkakokouksessa, harkinnut olen kyllä. Nyt ne meinaa pitää 50-kokouksen, mutta jossain Pohjanmaallaa, me käytiin koulua Karjalassa. En todellakaan aio mennä!

Vierailija
22/64 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kutsuttu 10-v luokkakokoukseen joten en varmaankaan ole toivottua seuraa.

Muutama vuosi sitten yritin ottaa yhteyttä siihen likkaan jonka kanssa kaveerasin koko lukion ajan, mutta en saanut mitään vastausta joten sekin oli sitten siinä.

50 vuotta tulee yo-lakin saamisesta v 2030, onkohan kukaan meistä enää edes elossa?

Ei pahemmin kiinnosta nähdä ketään silloisista luokkakavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis jo vuonna 2039 edessä. Menen jos kutsu käy.

Vierailija
24/64 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ylioppilaaksi vuonna 1970. Ollaan tavattu 10 vuoden välein. Kun 50 vuotta tuli täyteen v.2020, paikalla oli 45/62. Vain kaksi oli kuollut.

Nyt tavataankin sitten viiden vuoden välein. Aina on ollut tosi hauskaa. Ensin ohjelmassa on joku kulttuuririento ja sitten koko ilta jossain ennalta varatussa paikassa, johon tilataan ruuat ja juomat.

Vierailija
25/64 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kutsuttu 10-v luokkakokoukseen joten en varmaankaan ole toivottua seuraa.

Muutama vuosi sitten yritin ottaa yhteyttä siihen likkaan jonka kanssa kaveerasin koko lukion ajan, mutta en saanut mitään vastausta joten sekin oli sitten siinä.

50 vuotta tulee yo-lakin saamisesta v 2030, onkohan kukaan meistä enää edes elossa?

Miksi monikaan olisi kuollut? Olisitte vasta 69-vuotiaita. Mun kaikki 70-vuotiaat kaverini ovat elossa. 90v mammakin elää vielä.

Vierailija
26/64 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa oli luokkakokouksessa havaita että se jääkiekkolupaus, joka olisi halutessaan saanut puolet ikäluokan naisista, oli nyt plösähtänyt, pälvikaljuinen kunnantyöläinen. Joka kuulemma ajeli latuja ja jääkiekkokaukalon jäätä. Ja jota näytti kiinnostavan hyvin vähän yhtään mikään.

Vierailija
27/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monikaan olisi kuollut? Olisitte vasta 69-vuotiaita. Mun kaikki 70-vuotiaat kaverini ovat elossa. 90v mammakin elää vielä

Eri. Tiedän luokkia joissa suuri osa on kuollut ennen kuin ovat täyttäneet 50 vuotta.

Vierailija
28/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli hyvä lukiokokemus, miksi ei. Itselleni lukio ei merkannut mitään eikä ole erityistä kiinnostusta nähdä vanhoja luokkakavereita, joita tuskin edes silloin tunsin. 

Vierailija
29/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monikaan olisi kuollut? Olisitte vasta 69-vuotiaita. Mun kaikki 70-vuotiaat kaverini ovat elossa. 90v mammakin elää vielä.

Olen pahamaineista -87 ikäluokkaa ja lapsuuden kavereista on yli puolet jo kuollut.

ohis

Vierailija
30/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdessä lukion luokkakokouksessa. Olimme tuossa vaiheessa n. 40 -vuotiaita. Oli jollain tavoin mitäänsanomaton tapaaminen. Hauskimmat tyypit puuttuivat. En välttämättä menisi, jos nyt tulisi uusi kutsu. Kaikki eivät olleet paikalla ja asun itse n. 300 km päässä ko. paikkakunnasta. 

Puolison kommentti omasta luokkakokouksestaan oli lähinnä se, että oli outoa katsoa, kun jo aikuiset ihmiset tipahtivat niihin teiniajan rooleihin. Eronneet ja muuten vain karanneet kännäsivät ihan huolella. 

Vierailija
31/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokouksissa ei näe aitoja ihmisiä vaan ihmisiä jotka koettavat tehdä vaikutuksen muihin. Kilpaillaan kenellä menee parhaiten ja koetetaan nostaa pisteitä muiden silmissä. Myös se rapajuoppo nisti joka koettaa olla mahdollisimman epämääräinen koska on marginaalia ja boheemi.

Vierailija
32/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nähdä tyyppejä, joiden kanssa lusitiin ala- ja ylä-aste. Olenkin miettinyt, jaksaisiko ruveta puuhanaiseksi?

vm. 72

Vierailija
33/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisinkin mahdollisesti ehkä halunnut tavata, niin minua ei kutsuttu.

Vierailija
34/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän moni niistä on edes elossa?

Ilmoittaudun !

Vierailija
35/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän moni niistä on edes elossa?

Ilmoittaudun !

Tähän aikaan ei saa huudella haudan takaa!

Vierailija
36/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa oli luokkakokouksessa havaita että se jääkiekkolupaus, joka olisi halutessaan saanut puolet ikäluokan naisista, oli nyt plösähtänyt, pälvikaljuinen kunnantyöläinen. Joka kuulemma ajeli latuja ja jääkiekkokaukalon jäätä. Ja jota näytti kiinnostavan hyvin vähän yhtään mikään.

Se plösähtänyt pälvikaljuinen kuntatyöläinen eli nuorena täyttä elämää. Toisin kuin moni muu joka silti plösähtää.

Vierailija
37/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun aikanaan käytiin oppikoulua niin oltiin 8 vuotta samalla luokalla 10-18 vuotiaat, koko nuoruus. Kyllä siinä tunsi kaikki aika hyvin. 1978 päästiin ylioppilaaksi, 20 vuoden kuluttua oli luokkakokous. Tein ison työn kun jäljitin kaikkien osoitteet, lähes kaikilla oli sukunimi vaihtunut kun oltiin tyttökoulussa ja vielä 80-luvulla piti ottaa avioituessa miehen nimi tai sitten yhdysnimi.

Yksi vain asui ulkomailla. Ihan hyvä osallistumisprosentti oli, kaksi oli ainakin kuollut. Käytiin koululla, silloinen rehtori esitteli meille koulua, päästiin vihdoin käymään opettajanhuoneessakin mikä aikaisemmin oli ankarasti kielletty, vain opettajien tila. Sitten käytiin syömässä ja juteltiin. Ihan ok tapaaminen oli ja sitten piti erään kutsua seuraavaan tapaamiseen muttei hän sitten ole viitsinytkään.

Vierailija
38/64 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuota kutsutaan riemuylioppilaiden tapaamiseksi ja ennen varsinaista lakitusta on kahvittelut vanhalla koululla. Varmaan ihan kiva aikanaan mennä tapaamaan väkeä, joka loppupelissä on aiheuttanut monta yllätystä. Luokan hippi perusti menestyvän yrityksen, myi sen ja on miljonääri, vakava ja hiljainen tyttö oli yhden kauden kansanedustajana (jättäytyi pois ihan omasta halusta) ja se, jonka piti menestyä, kuoli vankilassa 18 vuotta sitten. Hän ei siis ole paikalla.

Vierailija
39/64 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ajatus. Ikää on niin paljon, että aletaan olla huonomuistisia höperöitä.

Vierailija
40/64 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä