Ville Ranta piirsi palstapersun 😅
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista verrata Karin ja Villen pilapiirroksia. Kuin vertaisi Ferraria ja kottikärryjä.
Kari oli niin hyvä, ettei Ville tule yltämään samaan tämän elämänsä aikana.
Kari oli myös erittäin hyvä ennustaja!
Elon Musk piti puheen saksalaisen äärioikeistopuolueen kampanjatilaisuudessa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0cb73447-3a88-48ae-bc59-665a0022857e
Miksi palstapersu valehteli tästäkin asiasta ja kirjoitti tällaisen kommentin?
Ei se Elon Musk mitään äärioikeistoa tue missään muualla kuin vasurin harhoissa. Syö kaurapuurosi ja kasvata todellisuudentaju.
Vierailija kirjoitti:
Surullista verrata Karin ja Villen pilapiirroksia. Kuin vertaisi Ferraria ja kottikärryjä.
Jos persut olisivat olleet olemassa silloin, kun Kari Suomalainen piirsi pilakuvia, persut olisivat olleet kuvissa pääosassa.
Persut ovat älyllisesti epärehellistä sakkia ja vertaavat epärehellisesti kahta pilapiirtäjää, jotka ovat tehneet työtä täysin eri aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten moni palstalainen tunnisti itsensä kuvasta 😅
Mä en kyllä tunnistanut yhtään. Piirrelmän maisema oli kuin Losissa tulipalon jälkeen, ja mä oon täällä Suomessa vehreän luonnon keskellä, kivat kuteet päällä ja luonnonkaunis kuin mikä, ja hymyilen aina.
Taisi olla taiteilijan omakuva...
Ja mulla on vielä paljon hiuksia, kun olen nainen. Ainoa, mikä kuvassa oli totta, oli punaiset posket. Sellaiset mulla on aina ulkoilun jälkeen. Teen paljon metsälenkkejä.
Onko yhtä punaiset posket kuin Jussi Halla-aholla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ongelma: persut ovat radikalisoituneet ja radikalisoineet lähes 15 prosenttia Suomen väestöstä.
Höpöhöpö. Kädenlämpöisiä ovat. Raha niitäkin vaan kiinnostaa. Odotin heiltä vallankumouksellisempaa otetta, vrt. Trump ja Elon Musk ja Kennedy Usassa.
Niin, sinä taidatkin kannattaa sinimustia ja muita äärimmäisen radikaaleja joukkioita.
Ville on nyt varmaan persujen mielestä wokettaja, vaikka Ville on piirtänyt hauskoja ruutuja wokettajistakin.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti kummastuttaa koko rannan hehkuttaminen; piirrokset ovat kuin 4-vuotiaan pikkutytön piirtämä ja vitsit niissä kuin 10-vuotiaalta pikkutytöstä. Koen ainoastaan syvää myötähäpeää.
Kyseessä on jälleen yhdestä vihervasemmistolaisesta suojatyö paikasta.
Niiiin, enkä tarkoita pelkästään tätä piirrosta vaan yleisesti ottaen hänen kaikki oksennuksiaan.
Katsopas vähän tarkemmin. Rannalla on ruutuja myös wokettajista esim. itsenäisyyspäiväruutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos persut olisivat olleet olemassa silloin, kun Kari Suomalainen piirsi pilakuvia, persut olisivat olleet kuvissa pääosassa.
Persut ovat älyllisesti epärehellistä sakkia ja vertaavat epärehellisesti kahta pilapiirtäjää, jotka ovat tehneet työtä täysin eri aikoina.
Jos Kari Suomalainen olisi elossa ja tekisi pilapiirroksia niin hän tekisi niitä teistä löyhpäisistä svakeista kuten teki aikanaankin.
Vierailija kirjoitti:
Ville on nyt varmaan persujen mielestä wokettaja, vaikka Ville on piirtänyt hauskoja ruutuja wokettajistakin.
Kuten esimerkiksi mitä? Minä en ainakaan ole nähnyt yhtään sellaista hauskaa ruutua wokettajista.
Vierailija kirjoitti:
Ranta osui oikeaan!
Jeppis. Woketus ilmiöineen on alakynnessä ja antiwokettaja on iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kari Suomalainen olisi elossa ja tekisi pilapiirroksia niin hän tekisi niitä teistä löyhpäisistä svakeista kuten teki aikanaankin.
Joo, huomasin, että persut olivat nostaneet esille netissä vanhoja pilapiirroksia, jotka ovat väitetysti Karin tekemiä. Niistä pitäisi tuntea konteksti, että niiden merkitystä voisi arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomasin, että persut olivat nostaneet esille netissä vanhoja pilapiirroksia, jotka ovat väitetysti Karin tekemiä. Niistä pitäisi tuntea konteksti, että niiden merkitystä voisi arvioida.
Punatautinen koittaa selitellä vol.4523453
Totuus vaan on se että Suomalainen tunsi syvää halveksuntaa kaltaisianne tolvanoita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomien pitkäaikainen päätoimittaja Janne Virkkunen sanoi: Kari Suomalainen oli loppuvaiheessa rasisti.
Vain kaksi päivää ennen kuuluisaa julkaisematta jäänyttä minä vain kysyin viisumia -pilapiirrosta Kari oli tehnyt vastaavaan piirroksen samalla idealla.
Virkkuselle riitti sama vitsi ja Suomalainen sai lähteä.
-Jälkeenpäin olen kuullut, että Kari halusikin sen konfliktin, ja sen konfliktin hän sai. Karihan oli loppuvaiheessa rasisti. En voinut sietää uutena päätoimittajana rasismia. En siedä sitä nytkään, Virkkunen sanoo
Ei ihme, että äärioikeisto tykkää Karin loppuvaiheen tuotannosta, jos Hesarin silloinen päätoimittaja sanoo, että Kari oli rasisti.
Se oli sitä aikaa Suomessa ja äärioikeisto ei ole vieläkään tullut sieltä nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että äärioikeisto tykkää Karin loppuvaiheen tuotannosta, jos Hesarin silloinen päätoimittaja sanoo, että Kari oli rasisti.
Se oli sitä aikaa Suomessa ja äärioikeisto ei ole vieläkään tullut sieltä nykyaikaan.
Mitenniin loppuvaiheen? Kari Suomalaisen tuotannossa oli aina realistinen suhtautuminen maahan tunkeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeisto sulla on pääsi sisällä.
Osuva piirros jälleen Rannalta.
Punatautinen koittaa selitellä.
Mikä punatautinen? Onko sinusta punatautista sanoa, että persut ovat älyllisesti epärehellisiä, kun vertaavat kahta eri aikoina työskennellyttä pilapiirtäjää? Eihän Kari voinut pilkata persuja, koska persuja ei ollut vielä silloin olemassa!
Sinulla on joku pakkomielle haukkua muita punatautisiksi, mutta syytöksilläsi ei ole mitään todellisuuspohjaa.
Ihanko totta suurin osa kunniakulttuurisista maista tulevista kunnioittaa Suomen lakia esim sen suhteen saako perheen tytär tai sisko seurustella (saatika sitten vääräuskoisen kanssa) tai edes valita puolisoansa?
Kosovo ja Albania ovat maita, joissa perheen kunnia on tärkeä asia. Silti perussuomalaisten entisellä kansanedustajalla on kosovolainen vaimo. Miten selität asian?
Minä selitän sen niin, että monet muslimaista tulevat ihmiset ovat vapaamielisempiä kuin äärioikeisto olettaa.