Olen sellaisella dietillä jossa syön päivässä vain kolme pientä kourallista siemeniä ja juon kolme litraa mehua. Kysy mitä vain.
Kolme kouraa auringon kukan siemeniä ja 3 litraa sekamehua / vrk. Siinä kaikki mitä laitan suuhuni.
Siemenissä on tarpeellinen ravinto ja mehua pitää sokerin ylhäällä.
Olen pyörtynyt kaksi kertaa kaupungilla johtuen totuttelusta uuteen elämään. Olen kuitenkin 1 kuukaudessa laihtunut 4.5 kg.
Kommentit (29)
Mitä sekamehua. Itte väsättyä. Kaupan tiivistettä vai tölkkitavaraa?
Kauanko meinasit lihaksiasi näivettää?
Mistä sä sait tälläiseen paastoon idean... siis sekamehu??
Mikko Kivinen laidutti kerran rooliin näkkärillä. Olisitko valmis syömään 5 kk näkkäriä elokuva tai näytelmäroolin takia?
Tuolla ruokavaliolla 4,5kg kuukaudessa? Aneemista. Tiputin saman kahdessa viikossa normaalilla kotiruoalla ja olin alunperinkin normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ap, että todellisuudessa olet tyhjentänyt nestevarastosi tolla kitudietillä? Luultavati kehosi huutaa kuivuutta. Onko pissa tummaa?
Tuollainen nopea ja huono laihdutus vain vie nesteet pois kehosta ja keho menee säästöliekille eli rasvaa ei kovin paljoa edes pala.
Höpö höpö.
Ei kysyttävää. Jokainen saa olla hullu omalla tavallaan. Kysy ennemmin itseltäsi: Miksi, ja kannaattaako, ja onko sen arvoista? Ja kokemuksesta voin sanoa että, vaikka pyörryt sata kertaa...paino tulee takaisin ellet muuta elintapojasi pysyvästi. Ja tuon jälkeen muutes siemenet tökkii tosi pahasti lopun elämän, tiedän sen siitä että mulla tökkii kaurapuuro:) Mutta hei, onnea yritykseen.