Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ajaneet joskus peugeutilla?

Vierailija
31.01.2025 |

Onko sähkövikoi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskalainen auto on vähän niinkuin nainen, aina arvaamaton. Ajoin kerran sellaisella tuttavan pögötillä, josta ei ovi auennut ja piti ryömiä ikkunasta ulos.

Rättisitikat oli kyllä aikoinaan ihania.

Mun pösössä ovi ei mennyt kiinni, eli pompahti vaan kun yritti vetäistä kiinni. Lukko jotenkin pääsi kai jäätymään. Muutaman kilometrin kun ajeli ovea kädellä pitäen ja kopsutteli välillä kiinni niin sitten lopulta alkoi tarttumaan kun lämpesi.

Oma on vuosimallia 1996 ja vähän samaa vikaa välillä talvisin. Ihan hiustenkuivaajalla lämmitän oven lukkoa parikymmentä sekuntia ja sillä lähtee. Muuten autossa on normaaleja kulumiseen liittyviä vikoja ja pikku sähkövikaa Valot toimivat, joskin mittaristo pimeni puoliksi elpyen kuitenkin nyt kosteammilla keleillä. Sähköikkunan olen saanut välillä katsastukseen toimimaan mutta pyyhkijöiden tihkutoiminnon kanssa olen luovuttanut penkinlämmittimistä ja radiosta puhumattakaan. Muuten ihan hyvä auto.

Vierailija
42/45 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kerran ajanut, mutta ei lähtenyt käyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajellut, oli paskat jarrut, mutta ei sähkövikoja.

Vierailija
44/45 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut Pösöjä, Sitikoita, Foordeja, Fiatteja, Toyotia, Datsuneita, Nissaneita, Wolkkareita, Volvo, Dodge... Bmw, MB ja Audi  on ollut omistamatta.   Kieltämättä Pösö ja Sitikka ollut eniten korjattu, mutta myös halvat osat ja helppo korjata kun tietyt työkalut omistaa.  Itse korjailen ja huollon.

Vierailija
45/45 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajellut peukulla, pökötillä, pesoolla ja pösöllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän