Oletteko ajaneet joskus peugeutilla?
Kommentit (45)
Mulla oli pösön 308 gti,pirun hauska peli oli kyllä,vaihdoin pois kun tarvitsin isomman auton.
Kannattaa ostaa Toyotan hybridi. Ei ikinä mitään vikaa. Paitsi pakkasella 12v akku kyykkää, niin pidä akkibuusteri mukana, että saat auton käyntiin.
Outo merkki, missä niitä valmistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa Toyotan hybridi. Ei ikinä mitään vikaa. Paitsi pakkasella 12v akku kyykkää, niin pidä akkibuusteri mukana, että saat auton käyntiin.
Mulla oli toyota corolla hybridi 2.0 farkku puolivuotta,en vaan tullut sinuiksi sen rimpulan ajattavuuden kanssa,sääli sinänsä koska muuten se oli tosihyvä auto.
Ranskalainen auto on vähän niinkuin nainen, aina arvaamaton. Ajoin kerran sellaisella tuttavan pögötillä, josta ei ovi auennut ja piti ryömiä ikkunasta ulos.
Rättisitikat oli kyllä aikoinaan ihania.
607 oli lohnakka peli. Ei kai siinä pahempia, tai no toisaalta kyllä ainoa auto jonka kanssa tuli käytettyä vikakoodinlukijaa. Jotain antipollution faultteja joskus heitteli mutta nollaamalla hävisi niin mitä lie satunnaisia räpsyjä ollut.
Exän Pökötillä olen ajanut joskus yli 20 vuotta sitten. Oli kiva ajella. Sähkö- tai muista vioista en tiedä.
Olen ajanut Poloisella Wolkkarilla yhden koeajon, en suosittele, oli aikamoinen "traktori".
Ajanut olen myös exän BMW:lla ja Volvolla, työkaverin Hondalla, ex-appiukon Fordilla ja omilla Opeleilla, yhteensä 4 kpl, eikä niissä, siis Opeleissa ole ollut mitään vikaa, muiden autoista en osaa sanoa.
Itsehän kysyit...
Valitettavasti ajan. Koko ajan jotain sähkövikaa. Ei ollut japseissa.
Kaksi pösöä on mulla ollut ja kummassakin kyllä oli vikoja ja käynti oli myös epävakaata.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ominaisuus oli ensimmäisen sukupolven 2.0 litraisissa versioissa 2019-2022, sen jälkeen valmistetuissa sitä ei enää ole.
Tutulla meni vuoden 2017 pösöstä (3008) moottori kokonaan vaihtoon, kun alkoi syömään öljyä urakalla ja onhan noita ongelmia roppakaupalla muutenkin - joten minulta jää kyllä ikuisesti hiemankin ranskalaisten kanssa tekemisissä olevan automerkin edustaja kauppaan pölyttymään.
Samoin jää myös saksalaiset, englantilaiset ja kiinalaiset. Saatan sortua sitten joskus kun rahaa on liikaa.
Oli joskus vähän aikaa pösö 206 ja olisin tykännyt, mutta alkoi kolisemaan ajaessa moottorin suunnalta joten hankkiuduin eroon.
Oli Peugeot muutaman vuoden joskus ammoin. Ei ollut mitään vikoja. Tosin se oli melko uusi. En tiedä, mitä kokemuksia seuraavilla omistajilla sen kanssa tuli.
Ajelen pösön suola- ja pippurimyllyä. Mitään ranskalaista mihin liittyy sähköt en hanki.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalainen auto on vähän niinkuin nainen, aina arvaamaton. Ajoin kerran sellaisella tuttavan pögötillä, josta ei ovi auennut ja piti ryömiä ikkunasta ulos.
Rättisitikat oli kyllä aikoinaan ihania.
Ja vuotaa kerran kuussa öljyt pihalle.
Oon ajanu 309 ja 206:lla paljonkin. 405 Mi16 oli ikimuistoisin yhden viikonlopun laina-auto. Kyllä lähti kuin hauki rannasta. Hauskoja autoja. Ei sellaisia enää tehdäkään.
Viimeiset 7v. Omassani ei ole ollut. Autoni on vuosimallia 2017