Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat liian pienet, harkitsen suurennusleikkausta, leimaatko minut pinnalliseksi?

Vierailija
03.03.2007 |

Olen kärsinyt pian 20vuotta aa75 kuppikoon rinnoista. Taannoin eräs sairaanhoitaja sairaalassa haukkui ystäväni joka oli teettätänyt siikonit, hoitsulla itsellään luonnostaan suuret.

Aion kuitenkin teettää ne rinnat joista jo pienenä tyttönä haaveileilin, onko meitä muita.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan yli b:n suurenna.

Vierailija
2/28 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnat on itsetuntokysymys, niin siitä vaan! En pidä pinnallisena, jos muuten olet tasapainoinen ja tyytyväinen itseesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujaan olleet terhakat pienet rinnat jotka yhden lapsen imetyksen myötä tippui alas.

Vierailija
4/28 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne sinua, joten paha sanoa mitään, mutta minulla on hieman paha mieli puolestasi. Ajattelen, että sinulla on ehkä huono itsetunto. Ajattelet ehkä, että sinusta tulee " parempi" kun sinulla on " oikeanlaiset" rinnat. Ehkä ajattelet, että rinnat ovat (osa)syy ongelmiisi ja toivot ongelmien ratkeavan teko-rintojen hankkimisen jälkeen.

Muista, että silikonilla et voi helpottaa sisäistä tuskaasi, et voi muuttaa luonnettasi, etkä saa ystäviä, rakkautta tai arvostusta yhtään enempää kuin nytkään. Silikoni ainoastaan venyttää rinnan ihoa, niin että rinta näyttää suuremmalta. Ei mitään muuta.

Toivon, että opit arvostamaan itseäsi juuri sellaisena kuin olet, sillä sinussa ei ole mitään vikaa!

Vierailija
5/28 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muista, että silikonilla et voi helpottaa sisäistä tuskaasi, et voi muuttaa luonnettasi, etkä saa ystäviä, rakkautta tai arvostusta yhtään enempää kuin nytkään. Silikoni ainoastaan venyttää rinnan ihoa, niin että rinta näyttää suuremmalta. Ei mitään muuta.

Toivon, että opit arvostamaan itseäsi juuri sellaisena kuin olet, sillä sinussa ei ole mitään vikaa!

Vierailija
6/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suurennusleikkaukseen olen menossa ensi syksynä.

Olen koko ikäni " kärsinyt" rinnattomuudesta: AA- 70, ja nyt kun lapsia ei enää tule, niin haluan itselleni tissit.

Vierailija
7/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä järkeä on lähteä leikkauttamaan terveitä rintoja. Eli kyllä pidän sinua pinnallisena. Itselläkin todella pienet rinnat, mutta mitä sitten? Olen terve. Jaksan kyllä odottaa leikkauksia ja muuta sairaalassa juoksemista siihen syöpädiagnoosiin tms. asti.

Vierailija
8/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäis mennä leikkaukseen, mutta se on paljon isompi juttu kuin implanttien laitto ja lievästi sanoen hirvittää. Tuntuu vaan, ettei työelämässäkään oteta vakavasti kun on isot lollot. Syytön minä niihin olen. :(

Vierailija
9/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty hyväksymään itseäsi omana ihanana itsenäsi ja se on aika surullista. Heikon itsetunnon omaavat antavat mainosten ja " yleisen ilmapiirin" vaikuttaa elämäänsä. Todella surullista.

Vierailija
10/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikonittomilla, mikä kertoo siitä, että henkisen puolen ongelmia yritetään paikailla muokkaamalla ulkonäköä.

Vierailija
11/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä kehuskellaan, että " olen ylpeä rinnoistani" " nämä ovat luomurinnat!"

Jos luonnon antamista upeista rinnoista voi olla ylpeä, eikä sitten luonnon antamista kamalista rinnoista saa olla tyytymätön?

Minulla on aina ollut pienet riipparirinnat. Siis AINA. Edes enne lapsia rintani eivät olleet normaalit ja terhakat. Minulla on oikeus saada leikkauksella kokea se sama rinatvuus, kuin suurimmalla osalla ihmisistä on jo luonnollisesti edes jossakin vaiheessa elämäänsä.

En pidä sinua ap pinnallisena, jos rintasi ovat olemattoman pienet. Järkyttävän suuriksi tuskin kannattaa suurentaa, mutta b- tai c kuppi varmasti olisi kiva :)

Vierailija
12/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut pienet, mutta kiinteät ja mielestäni söpöt rinnat. Mutta imetyksen jälkeen ne ovat pienet, tyhjät löppänät. Ikävä on entisiä tissejä!

Vierailija
13/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt leikkauksen jälkeen rinnat on todella kauniit MUTTA itse leikkaus teki kamalan kipeää. On kuulemma tapauskohtaista mutta itse en osannut varautua siihen, miten kipeä sitä on jälkikäteen. Kadutti koko juttu silloin toipilasaikana, mutta nyt kun olen täysin toipunut olen ihan tyytyväinen. En siis todellakaan muuttunut ihmisenä enkä sellaista edes lähtenyt hakemaan, kunhan korjasin imetyksen " tuhot" kun siihen oli taloudellinen mahdollisuus. Anna-Leena Härkösen kolumnia Anna-lehdestä lainatakseni " Mitään täältä ei mukaansa saa, mutta rinnat kai nyt sentään?" Härkönen oli ostanut muistaakseni jotain rintoja kohottavaa /kiinteyttävää rasvaa..

Vierailija
14/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös suurentanut rintani lasten teon jälkeen. Minulla ainakaan henk. koht. ei ollut kysymys heikosta itsetunnosta tai onnelisuuden etsimisestä. Vaan koin rintojensuuretamisen ihan samanlaisena toimenpiteenä kuin esim kampajalla/kosmetologilla käynnin. Kuulostaa isolta ja vaativalta operaatiolta mutta se ei ole sitä. Se ei muuta elämää paremmaksi tai muuta omaa suhtautumista itseesi. Minun rintani olivat kokoa A ja roikkuivat kuin tyjät pussit imetysten jälkeen. Halusin rintani suuremminksi ja kiinteiksi. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen. Toki tiedän et suurin osa mieheista ei pidä silikonirinnosta ja ajattelee et tuon naise täytyy olla ihan pinnallinen. Naiset ajattelevat juuri kuten monet edelliset. Itsetuntoni kestää muiden mielipiteet ja olen itse tyytyväinen ratkaisuuni. En laittanut rintoja miesten takia vaan ihan itselleni, siksi minua ei muiden mielipiteet asiasta hetkauta. En pidä pinnallisena ihmista joka laittaa silikonirinnat sen enempää kuin ihmista joka ostaa kalliita kenkiä/laukkuja/vaatteita yms.

Vierailija
15/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuokin vain jos olet hoikka. itselläni oli aa-a kuppi kun painoin 40kg sitten saatuani painon 47kg rinnat pyöristyi mukavasti runsaaseen a-kuppiin ja joissain rintaliiveissä on myös b-kuppi.

Vierailija
16/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä omaa ulkonäköään ei saa kohentaa, jos se tuo paremman mielen?

Joistakin ulkonäöllisistä seikoista voi olla kärsinyt pitkään, niin tottahan sitä voi helpottaa! Ei kärsimys mitään kirkkaampaa kruunua tuo. Eikä yksi leikkaus tarkoita mitään ikuista leikkauskierrettä (harvalla sellaiseen on varaakaan).

Vierailija
17/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sinua tietyllä tapaa,

sillä itselläni on c-kuppi ja ole niihin todella tyytyväinen,

kauhulla olen ajatellut että mitä jos rintani pienenisivät!!!

ja ihan lauta nainen ei ole kauhean naisellinen, minun mielestäni!

Vierailija
18/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun rinnat olivat tyjät pussit niin ei muotoja ollut. Koko ajan ihmiset kyseli et syönkö mitään kun olen niin laiha. Nyt rintoojen laiton jälkeen näytän naiselliselta ja pyöreämmältä ja kukaan ei enää kommentoi painoani. Olen siis hoikka mutta en sentään laiha. Rinnattomuus voi saada ihmisen näyttämään sairaalta kuten minut.

Vierailija
19/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsensä hyväksymistä sellainen on kun maalaa naamansa eri näköiseksi joka päivä? Ei ne rintaimplantit sen kummempaa ehostamis ole kuin tatuointi, lävistykset tai meikkaaminenkaan. Sitten tulee vielä mies keskusteluun jeesustelemaan. Katotaan suurentaisiko itseään jos olisi rusinan kokoiset pallit ja kahden sentin penis. Miksi naisella ei olisi oikeus ulkoisen naisellisuuden tunnusmerkkeihin jos muillakin on.

Erästä tähteä lainatakseni. Älkää tehkö kauneusleikkauksia rumat vaan hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette. Minun ei onneksi tarvitse kun olen niin helvetin hyvännäköinen.

Vierailija
20/28 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: